![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het punt was dat de normale gang van zaken is dat die groep een beetje oplet tijdens stijgingen van de besmettingen zoals ze dat met griep ook moeten doen. Als je als oudere denkt FOK DIT en toch je leven wilt leiden omdat zelfs voor jou je meer dan 90% safe zit? Geen enkel probleem. Dus wat nou opsluiten.
![]() |
![]() |
#442 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad niet zo. Maar de basisredenering is dezelfde. Akkoord gaan met het ene en niet met het andere betekent dat je moet kunnen uitleggen waar het fundamentele verschil zit.
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ook mijn volgend weekend aan het plannen, vrijdag gaan eten met de kinderen, zaterdag met wat vrienden. 'T leven is zoo skooone. Geen enkele reden om te jammeren & al die andere opgeklopte huilie-huilie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In werkelijkheid is het natuurlijk het beste om helemaal niet fascistisch te doen, en de burgervrijheden van iedereen, bejaarden inkluis, te respecteren. En dus niemand op te sluiten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat er ALTIJD een kans is op een stevige nevenwerking met eventueel dood tot gevolg. Dat bij dit specifieke vaccin een gekende nevenwerking hartproblemen zijn? En specifiek dat dit een probleem is voor jongere mensen en kinderen? 1 op 10 000 hevige neveneffecten is wat men een veilig vaccin noemt hé. De kans dat een kleine sterft aan Covid-19 of gehospitaliseerd wordt ligt daaronder. Is de kans groot dat je kleine uk slecht reageert op vaccinatie? Nee. Maar wel groter dan slecht reageren op Covid-19.
![]() |
![]() |
#447 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Remember nooit met de sossen….het was ook een rechtse die dat uitkraamde En anders ligt het wel aan de anderen die hun gebroebel allemaal verkeerd verstaan hebben
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 14 februari 2022 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee, omdat het om hetzelfde idee gaat. Kinderen moeten een nefaste medische behandeling ondergaan vanwege de ongegronde geloofsbelijdenissen van een staatsreligie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Partijlid
|
![]() Dat je van mening kunt verschillen begrijp ik. Discussies vind ik ontzettend nuttig om een eigen mening bij te stellen en een completer persoon te worden.
Maar wat voor evidente zaken je hier soms moet uitleggen. Ongelofelijk.
The price of liberty is eternal vigilance Laatst gewijzigd door Tyler Durden : 14 februari 2022 om 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, toch stond jij daar ook om te janken he, en wilde als politieke oplossing aan uw politiek probleem een 100% vaccinatie graad, niet omdat dat sanitair wat dan ook zou veranderd hebben, maar omdat uw eigen zotten dan volgens U met de rug tegen de muur zouden staan "meer kunnen we niet doen".
We hebben U toen uitgelegd dat dat waanzinnig was, dat uw zotten zich daar niet toe beperken, en nu hebt ge het bewijs: "tot het virus uitgeroeid is" - dus nooit, maw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amen. Zijn er eigenlijk nog zwarte kousen in de aanbieding ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan je kop in het zand blijven steken, maar uiteindelijk gaat uw kont toch zeer doen. Cst is mensen controleren om te controleren, daar de ernst niet van inzien getuigd van slechte wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je trapt in je eigen sofismen he, ik ben geen antivaxxer. Ik geloof niet dat er chips in die vaccins zitten. Ik vind vaccins prima. En deze vaccins hebben zeker hun waarde. Ik heb hier vaak geschreven dat men boven de 50 een oen moet zijn om zich niet te vaccineren als men geen corona gehad heeft (enfin, tot aan omikron natuurlijk). De booster was echter enkel maar echt zinvol boven de 60. Nu ben ik 55, dat is daar niet ver af, dus zelfs voor mij zou een booster niet waanzinnig geweest zijn. Dat is iets helemaal anders dan het aan 12 jarigen opsolferen waar de kans op myocarditis rond de 1 op 1000 ligt, en waar de kans op ernstige corona kleiner is. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 februari 2022 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat voorgoed is, dan zou ik opgelucht zijn. Ik geloof dat echter niet. Ik wil wel aannemen dat men voorlopig zegt dat men dat pasje niet meer zal eisen op verschillende plekken, maar dat men van het systeem afziet, dat zou mij verwonderen. Nu als dat zo is, is dat goed nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"wat, een fascistische maatschappij omdat er joden vergast worden ? Hoezo ? Ik word helemaal niet vergast. Dus is dat OK voor mij" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begrijpt nog altijd niet dat je geen Jood moet zijn om tegen de Jodenvervolging te zijn? Of wat snap je daar eigenlijk niet aan? Is het van niet willen of is het niet kunnen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze vaccins zijn des te beter verdragen naarmate men ouder is, en hebben des te meer nut van bescherming naarmate men ouder is. Het is dan ook een evidentie dat deze vaccins sterk aangewezen zijn voor mensen van een hogere leeftijd, en AF TE RADEN ZIJN voor jongeren. Beneden de 30 jaar is er zo goed als niks meer te winnen bij dit vaccin omdat de risico's zodanig klein zijn zonder vaccin, dat er gewoon niet veel te winnen valt. En beneden de 21 jaar beginnen de risico's van hartproblemen sterk te stijgen. Het zou dus eigenlijk, in gelijk welke normale context VERBODEN moeten zijn om die middelen aan te bieden aan te jonge mensen, gewoon omdat ze daar ongeschikt zijn, en geen probleem oplossen. Citaat:
Dat is equivalent aan gewoon veel rontgen foto's nemen van gezonde kinderen, en hen een normaal sociaal leven beletten als ze dat niet doen. Niet dat het GEVAARLIJK is, maar het is lichtjes nefast, en totaal medisch zinloos. Dat zoiets zelfs maar KAN omwille van politieke lulkoek, met in zijn oorsprong een ondertussen totaal ondermijnde vorm van kwakzalverij (vaccinale duurzame groepsimmuniteit, ondertussen allang vervlogen) is gewoon een indicatie van hoe ver we heen zijn weg van een rationele vrije maatschappij, en opweg naar totalitair obscurantisme. Maar het ergste eraan is dat aangezien men daar zijn politieke lot aan verbonden heeft, het bijzonder moeilijk zal zijn om die feiten gewoon zelfs maar diets te maken, omdat het de verantwoordelijken anders teveel zou blootstellen aan evidente zware kritiek. Kortom, het risico dat we in een totalitaire positieve feedback loop zitten is nog nooit zo hoog geweest: dat men nu des te meer propaganda en censuur moet toepassen, om zich des te meer te beschermen van vorige waanzinnige dwingelandij beschuldigingen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 februari 2022 om 18:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |