![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door illwill : 26 april 2005 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het echt waar is wat je zegt, wat gewoonweg onzin is maar goed, dan ben je zo dom als je groot bent. Je download dus cd's waarvan je zelf weet dat je ze nooit kunt beluisteren...kun je mij het nut ervan dan eens uitleggen? Trouwens met welk soort apparaat jij ze afspeelt doet niet terzake. Je haalt niets af om het nooit te gebruiken kerel! Doe een beetje normaal ok Laatst gewijzigd door illwill : 26 april 2005 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat ik ze sowieso anders ook niet gekocht zou hebben. De cd's die ik wil kopen, koop ik. En wat jij allemaal vertelt is ook dikke onzin. Eerst zeg je dat alleen dommeriken niet kopieren, en later zeg je amper te kopiëren. Je scheldt je eigen dus uit voor dommerik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei, mensen die tegen de sterren omhoog elke dag 10 cdees afhalen, denk je dat zei deze anders zouden gekocht hebben? Je moet wel heel verdienen om dat te doen. Blijft dus nethetzelfde, zij stelen en jij ook, er is geen enkele reden waarom jij jezelf als onschuldig mag bekijken terwijl je anderen van hetzelfde beschuldigd, je ben t gewoonweg net hetzelfde. Ik scheld mezelf helemaal niet uit, jij denkt gewoonweg niet verder na dan je neus lang is. Jij maakt er verhaaltjes rond terwijl je helemaal niet weet hoe de feiten zijn. Ik heb het nm enkel gehad over windows, heb ik ergens gezegt dat ik weet ik hoeveel muziek cd's download? Weet jij hoeveel cd's ik koop of hoeveel ik er download? nee! Ik zou mezelf dom noemen indien ik heel veel cd's koop en bijna geen download. Beetje nadenken ok. Verschil tussen jou en mij is dat ik mezelf niet als onschuldig beschouw, jij daarentegen probeert jezelf op alle mogelijke onzinnige beweringen goed te praten. Jij download ILLEGAAL cd's en je gebruikt ze, anders zou je ze niet downloaden, en daarom ben JIJ ook schuldig voor diefstal. Trouwens, kun je mij zeggen hoeveel keer je een cd mag beluisteren vooralleer het beschouwd moet worden als diefstal? 1 of 2 keer zeker zoals jij het doet. Lol, je gooit de cd's daarna in de vuilbak zeker LOL! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En nu werd het stil en gaan we weer kinderachtig beginnen doen é. Typisch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi je cd's weg na 1 of 2 keer beluisteren? Neen? Waarom dan niet want je beluisterd ze toch max 2x...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn antwoord: oh, ik ook niet. Maar dat is dat "hebben", he. Gewoon die films kunnen hebben, ge weet nooit waar dat goed voor is. Ik heb geen idee waar het goed voor is, maar ik wil ze gewoon hebben, ook al doe ik er niets mee. Een mens is een raar wezen. Ik denk niet dat ik het zou doen met films, moest ik het kunnen. Een film kopieren is gewoon te veel werk als het voor niets is. Maar bij mij is dat met die muziek ongeveer hetzelfde. Gewoon dat "hebben". Het kan ziekelijk klinken en misschien is het dat ook wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Schepen
|
![]() Oké, kunnen we nu deze discussie beëindigen. Het lijkt me dat jullie 2 toch nooit zullen overeenkomen over dat downloaden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik echter stop met discussieren, begint hij te zagen dat ik moet antwoorden en "zie je wel" etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof ik zou geloven dat iemand op deze wereld cd's copieerd om ze in de kast te leggen...pfffffffffff maak jezelf maar wat wijs kerel. ![]() Trouwens, waarvoor dient dit forum eigenlijk? Toch om te discussieren of niet? Wat zitten jullie toch te zagen over afsluiten van een discussie? Waarvoor komen jullie? Om discussies te beeindigen? Laatst gewijzigd door illwill : 27 april 2005 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De topic is voor de rest zelfs uitgestorven, wij houden hem tenminste nog aan de gang. En als je niet houd van discussies tussen 2 mensen...doe dan mee é, geef u mening dan gewoon ipv te zagen. Vind jij het copieren van cd's door Blacky illegaal of niet? Laatst gewijzigd door illwill : 27 april 2005 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tjonge jonge jonge.... Is dat nu echt het enigste wat je te zeggen hebt? T'is te zien dat je niet hier bent om te discussieren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus dat doe ik dan maar ![]() Handig, zowel voor mijn ouders als voor mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |