![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk uw nachtelijke fantasie...
![]() |
![]() |
#442 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() jouw vrijheid stopt waar de mijne begint.En als je jouw janette-bende naar de school stuurt waar mijn kinderen les krijgen, om hun wat dikke zever te komen proberen wijsmaken, dan voel ik dat als een agressie.Jij tast dan mijn vrijheid aan.Op zulk een laag bij de grondse aanval mag fysiek gereageerd worden.Nood breekt wet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Banneling
|
![]() Mensen, blijf nu toch eens kalm...
Esperanza, haar kennende, zal wel zo vriendelijk zijn haar excuses aan de gekwetste forumdeelnemers aan te bieden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
De afwezigheid van homosexualiteit in de Poolse samenleving in combinatie met hun tolerantie tav homosexuelen illustreert dan ook meteen dat het grote percentage van homosexualiteit in West-Europa wel degelijk het gevolg is van het cultiveren van deze levensstijl oftewel "reclame" voor homosexualiteit, zoals sommigen het noemen. Ook bij de lesbiennes in mijn omgeving (om één of andere reden lijk ik die aan te trekken) krijg ik niet het gevoel dat het gaat om een aangeboren eigenschap, integendeel. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ben ik daarom onverdraagzaam? Ben ik onverdraagzaam tegenover Down-syndroom-patiënten of Alzheimer-patiënten als ik zeg dat zij geestelijk ziek zijn? Betekent mijn erkenning van hun ziek-zijn dat ik hen slecht behandel? Wat zijn jullie homo-propagandisten toch simplistische zwart-wit-denkers. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: ik geloof er geen mieter van dat jouw "beste vriendin" een lesbienne is. Heb je haar al eens verteld dat je van mening bent dat ze "onnatuurlijk" en "abnormaal" is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vergelijkt appelen met citroenen. Je vergelijkt twee aandoeningen waarvan het wetenschappelijk vaststaat wat de oorzaak is met een menselijke eigenschap waarvan men tot nu toe nog steeds niet kon aantonen waarom mensen met die eigenschap behept zijn en anderen niet. Je vergelijkt twee hersenaandoeningen die mensen beletten op een normale wijze te functioneren in onze samenleving met een menselijke eigenschap die afgezien van de sociale impact ervan niemand belet op een normale wijze te functioneren in de samenleving. Je probeert volstrekt gezonde mensen af te schilderen als zieken. Zieken waarmee men mededogen zou moeten hebben weliswaar, maar niettemin zieken. En dat terwijl je je allerminst in een situatie bevindt om wetenschappelijk onderbouwde uitspraken te doen omtrent die materie. Is iemand die dergelijke zaken doelbewust openbaar maakt onverdraagzaam tegenover homoseksuelen? Zeker en vast!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Louter theoretisch gezien zal dat waarschijnlijk wel kloppen, maar mijn jarenlange ervaring op dit forum heeft me geleerd dat de twee in de overgrote meerderheid van de gevallen wonderwel samen gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of kijkt kay-gell lichtjes de andere kant op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Polen is het schandalig dat er niet over Homofielen mag gesproken worden en worden homo's nog gediscrimineerd etc... (Polen is lid van de EU en dient dus de wetgevinig terzake te volgen, de inwoners daar kunnen een proces inspannen in Straatsburg om bepaalde rechten af te dwingen etc... ) In de hele Islamitische wereld, worden homo's verketerd, in Iran hangen ze ze zelf gewoon op, (een geit neuken mag dan weer wel, volgens Ayathola Khomeini... volgens bepaalde voorwaarden weliswaar. (dit is echt geen grap... ) ) Homo's worden zelf in eigen land aangevallen door deze aanhangers van dit "geloof" ... Maar daar wordt niks over gezegd, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk raf ik ben nen uiterst rechtse conservatief, maar als gij in uwe privé wa wilt sexen met andere venten, al dan niet met condoom dat gaat mij geen flikker aan, u doet maar , ik ga daar mijn nachtrust niet voor laten, Op straat moogt ge ook best den homo uithangen, of zelf op 't werk, alleen, hou het wat deftig, mekaar staan aflikken op openbare plaatsen, is nu nie echt proper, de meeste hetro's houden dat ook voor thuis. Er zijn zo juist een paar zaakjes waar ik het liever wat traditioneel hou, ja dat homohuwelijk, er zijn toch samenlevingscontracten ? dat dekt toch ook de lading ? niet ? Adoptie van kinderen, ... ja als ge al een kind hebt uit een vorig huwelijk ja, dan kan er misschien iets als een soort voogdij over dat kind gemaakt worden voor uw partner, ... Maar kinderen aan een koppel mannen of vrouwen geven zonder een natuurlijke vader of moeder figuur, dat druist in tegen mjin princippes, (de conservatieve ik... ) Dat heeft niks met discriminatie te maken, zeker niet, ik vind gewoon dat een kind recht heeft op 2 biologische ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zou men homosexualiteit natuurlijk moeten vinden om tegen disciminatie van homo's te kunnen zijn? Is het toch weer duidelijk dat er geen gelijke rechten gevraagd worden, of tolerantie of een einde aan discriminatie maar goedkeuring. En dat wil men dus op school gaan verkondigen. |
||
![]() |
![]() |