Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2007, 06:53   #441
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Binnenkort wanneer men op school sexuele visies moet geven.

Hoogstwaarschijnlijk uw nachtelijke fantasie...
Oud 23 mei 2007, 06:54   #442
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Hoogstwaarschijnlijk uw nachtelijke fantasie...
bron?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 07:46   #443
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
bron?
http://www.hellfiggersnachtelijkefantasieën.com
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 08:41   #444
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Standpunt? Welk standpunt?

Om het voorstel om eventueel diverse vormen van sexualiteit in te kaderen in de lessen biologie om te buigen in een vergelijking �* la dildo in de etalage bij de bakker is gewoonweg onzinnig, kerel.

Dat noem jij een standpunt?

Djeezes!
Al de vreemde en abnormale vormen die een zieke geest aan seksualiteit kan geven zijn nu niet precies iets wat pubers op school moeten studeren vind ik.Dat kunnen ze in hun vrije tijd doen, met weten, of achter de rug van hun ouders, maar dat is niet de taak van een leraar biologie.Volgens mij zijn jullie totaal maf geworden.Er word vandaag de dag een énorme druk uitgeoefend door perverten, die het hoog geschopt hebben, om volledig immorele en ontuchtige ideeën als doodnormaal te laten doorgaan...En al wie tegenpruttelt word afgedaan als een verzuurde reactionnair, een fascist en noem maar op...Moest de duivel bestaan, hij zou zich ziek lachen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 08:45   #445
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Sexualiteit maakt deel uit van het menselijk leven. Bijgevolg dient het deel uit te maken van het lessenpakket. Het feit dat jij je kop in het zand steekt inzake deze materie houdt niet in dat het vanzelf verdwijnt. Een school dient wel iets meer te zijn dan louter het leren lezen en schrijven.

Mocht ik niet beter weten dat je ongelovig zou ik je voor een reactionare en aartsconservatieve kaloot houden.
Zie ge het zie: al wie geen Janetten-militant is word voor rotte vis uitgescheten.Een mooi staaltje van "verdraagzaamheid".Als we niet denken zoals jullie zijn we minderwaardig...bende fascisten!
Oud 23 mei 2007, 08:52   #446
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Jij bent even vrijheidsminnend als pakweg Stalin, Franco, Castro.. Stel je zo niet aan.
jouw vrijheid stopt waar de mijne begint.En als je jouw janette-bende naar de school stuurt waar mijn kinderen les krijgen, om hun wat dikke zever te komen proberen wijsmaken, dan voel ik dat als een agressie.Jij tast dan mijn vrijheid aan.Op zulk een laag bij de grondse aanval mag fysiek gereageerd worden.Nood breekt wet...
Oud 23 mei 2007, 08:54   #447
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Mensen, blijf nu toch eens kalm...

Esperanza, haar kennende, zal wel zo vriendelijk zijn haar excuses aan de gekwetste forumdeelnemers aan te bieden...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 09:10   #448
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Maar om nu op het onderwerp terug te komen, wat is dit nu eigenlijk voor een idiote discussie! Voor degenen die nog steeds in de ontkenningsfase zitten : of je het nu plezant vindt of niet, homoseksualiteit is een realiteit. De school is er onder andere om kinderen en jongeren te informeren over de realiteit, en niet om "reclame" te maken voor wat dan ook (de hele idee van reclame maken voor homoseksualiteit is trouwens om te gieren).
In de streek van Polen waar ik die drie maanden heb geleefd (Zuid-Oost-Polen), kende niemand ook maar één homosexueel. Toen ik vertelde dat ik een goede lesbische vriendin heb (ikzelf ben mannelijk, ter verduidelijking), waren de Polen vooral nieuwsgierig omdat ze gewoon zelf zo niemand kennen. Niet één moment heb ik enige intolerantie bij hun gemerkt. Dit zowel tav bijvoorbeeld homosexuelen als tav bijvoorbeeld skinheads (die ook ter discussie gekomen zijn). Dat is een wereld van verschil met ons eigen land waar zowel links als rechts elkaar niet kunnen luchten en waar iedereen als ideologische eilandjes de andere in zekere zin bevecht.

De afwezigheid van homosexualiteit in de Poolse samenleving in combinatie met hun tolerantie tav homosexuelen illustreert dan ook meteen dat het grote percentage van homosexualiteit in West-Europa wel degelijk het gevolg is van het cultiveren van deze levensstijl oftewel "reclame" voor homosexualiteit, zoals sommigen het noemen. Ook bij de lesbiennes in mijn omgeving (om één of andere reden lijk ik die aan te trekken) krijg ik niet het gevoel dat het gaat om een aangeboren eigenschap, integendeel.

Citaat:
Bref, het kan me niet echt verbazen dat hij in deze thread de zijde van de onverdraagzaamheid kiest.
Gezien ik verschillende lesbische mensen persoonlijk ken (waaronder mijn beste vriendin op mijn partner na), zie ik niet in hoe ik van homofobie kan beschuldigd worden. Het is niet omdat je afwijst dat homosexualiteit een natuurlijk en normaal verschijnsel is, dat je onverdraagzaam bent.

Citaat:
Wel simpel. Homoseksualiteit is een vorm van seksualiteit die slechts de betrokkenen aangaat, en die geen negatief impact heeft op derden, hetgeen wel het geval is bij pedoseksualiteit. Het is een vorm van seksualiteit die niet leidt tot crimineel gedrag. En dus hoort deze vorm van seksualiteit naast heteroseksualiteit en niet naast pedoseksualiteit.
Homosexuelen zijn veel sneller geneigd tot pedosexualiteit dan heterosexuele mannen. Het is dan ook niet toevallig dat een bekend Amerikaans propagandafilmpje uit de jaren '50 dat jongetjes waarschuwde voor homosexuelen het eigenlijk had over pedoseksuelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Een ander kan zeggen: heteroseksualiteit is de norm, homosekseksualiteit is een psychische aandoening.
Zo werd het vroeger alleszins beschouwd. Ik zie geen reden waarom wij het plots niet meer als een psychische aandoening moeten beschouwen.

Ben ik daarom onverdraagzaam? Ben ik onverdraagzaam tegenover Down-syndroom-patiënten of Alzheimer-patiënten als ik zeg dat zij geestelijk ziek zijn? Betekent mijn erkenning van hun ziek-zijn dat ik hen slecht behandel?

Wat zijn jullie homo-propagandisten toch simplistische zwart-wit-denkers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Hij denkt dat inderdaad ervaren te hebben, maar zijn bewering in het kader van dit topic gaat ietwat verder dan dat. Hij lanceert hier immers uitspraken die op ALLE Polen slaan en niet op een deel ervan. Kijk maar:Ik ben best bereid om mee te gaan in zijn bewering dat hij daar geweest is, maar niet met de bewering die hij hier met quasi-wetenschappelijke stelligheid poneert voor "de Polen" en mutatis mutandis voor de West-Europeanen.
Citaat:
Om kort te gaan: neen! Zijn aanwezigheid in Polen, noch zijn vermeende diepzinnige conversatie met een wellicht uiterst beperkt deel van de Polen, noch zijn "peilingen" naar wat er leeft onder die Polen, noch de daaruit afgeleide conclusie dat "de Polen opener en verdraagzamer zijn dan West-Europeanen" is relevant voor dit topic.
Ik heb discussies gehad met oa de vice-decaan van een privé-hogeschool, met informatici, een lerares Engels en haar omgeving, een stelletje tienermeisjes en een groepje marginalen. Kortom, het gaat hier om verschillende lagen van de Poolse bevolking. Voeg daar aan toe wat je ervaart door met mensen om te gaan of door gewoon rond te kijken, en je krijgt een behoorlijk volledig beeld van de mentaliteit in de regio.

Citaat:
Zijn bewering over de Polen wordt immers alvast flagrant tegengesproken door het openingsbericht, waarin gewag gemaakt wordt van een wet die alles behalve verdraagzaam is.
Citaat:
Och, het is niet de eerste keer dat hij zichzelf tegenspreekt :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667
Ik bevond mij eerder in het Oosten van Polen, dat nog oerconservatief is op heel wat vlakken
Het is niet omdat iemand conservatief is, dat hij onverdraagzaam is. Het is niet omdat iemand onverdraagzaam is, dat hij conservatief is. Conservatisme houdt in dat je vasthoudt aan oude waarden en normen en dat je decadente stromingen wilt tegenhouden. Tolerantie houdt in dat je mensen in hun eigenwaarde laat, ongeacht wie ze zijn en wat ze doen. Beide zijn perfect te combineren, evenals veel "linkse" "progressieve" mensen vaak extreem intolerant zijn (tov mensen met andere ideeën).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
jouw vrijheid stopt waar de mijne begint.En als je jouw janette-bende naar de school stuurt waar mijn kinderen les krijgen, om hun wat dikke zever te komen proberen wijsmaken, dan voel ik dat als een agressie.Jij tast dan mijn vrijheid aan.Op zulk een laag bij de grondse aanval mag fysiek gereageerd worden.Nood breekt wet...
Inderdaad. Hoe kun je van vrijheid spreken, wanneer je nergens de mogelijkheid hebt om je kinderen op te laten groeien zonder al te veel slechte invloeden, om je deur ongesloten achter te laten, om te parkeren zonder te betalen, om een authentiek dorpsleven te ervaren, etc.? Vroeger was dit vanzelfsprekend....
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 11:06   #449
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
In de streek van Polen waar ik die drie maanden heb geleefd (Zuid-Oost-Polen), kende niemand ook maar één homosexueel. Toen ik vertelde dat ik een goede lesbische vriendin heb (ikzelf ben mannelijk, ter verduidelijking), waren de Polen vooral nieuwsgierig omdat ze gewoon zelf zo niemand kennen. Niet één moment heb ik enige intolerantie bij hun gemerkt. Dit zowel tav bijvoorbeeld homosexuelen als tav bijvoorbeeld skinheads (die ook ter discussie gekomen zijn). Dat is een wereld van verschil met ons eigen land waar zowel links als rechts elkaar niet kunnen luchten en waar iedereen als ideologische eilandjes de andere in zekere zin bevecht.

De afwezigheid van homosexualiteit in de Poolse samenleving in combinatie met hun tolerantie tav homosexuelen illustreert dan ook meteen dat het grote percentage van homosexualiteit in West-Europa wel degelijk het gevolg is van het cultiveren van deze levensstijl oftewel "reclame" voor homosexualiteit, zoals sommigen het noemen. Ook bij de lesbiennes in mijn omgeving (om één of andere reden lijk ik die aan te trekken) krijg ik niet het gevoel dat het gaat om een aangeboren eigenschap, integendeel.
Dit artikel toont aan dat je ofwel niet weet waar je over spreekt, ofwel doelbewust een verkeerde voorstelling geeft van de feiten: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/5068318.stm. Ik gok op de laatste optie...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 23 mei 2007, 11:10   #450
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gezien ik verschillende lesbische mensen persoonlijk ken (waaronder mijn beste vriendin op mijn partner na), zie ik niet in hoe ik van homofobie kan beschuldigd worden. Het is niet omdat je afwijst dat homosexualiteit een natuurlijk en normaal verschijnsel is, dat je onverdraagzaam bent.
Dat jij dat niet inziet is duidelijk. Nochtans is dat nu net een kenmerk van die onverdraagzaamheid.

PS: ik geloof er geen mieter van dat jouw "beste vriendin" een lesbienne is. Heb je haar al eens verteld dat je van mening bent dat ze "onnatuurlijk" en "abnormaal" is?

Citaat:
Oud 23 mei 2007, 11:14   #451
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homosexuelen zijn veel sneller geneigd tot pedosexualiteit dan heterosexuele mannen.
Heb je daar ook bewijzen voor?

Citaat:
Het is dan ook niet toevallig dat een bekend Amerikaans propagandafilmpje uit de jaren '50 dat jongetjes waarschuwde voor homosexuelen het eigenlijk had over pedoseksuelen.
Ik hoop dat je met iets beters voor de pinnen komt dan een 50 jaar oud filmpje...

Citaat:
Oud 23 mei 2007, 11:24   #452
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.trendencias.com/images/TopModelsVersace.jpg
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 11:25   #453
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo werd het vroeger alleszins beschouwd. Ik zie geen reden waarom wij het plots niet meer als een psychische aandoening moeten beschouwen.
Omdat de medische wereld dat ook niet meer doet?

Citaat:
Ben ik daarom onverdraagzaam? Ben ik onverdraagzaam tegenover Down-syndroom-patiënten of Alzheimer-patiënten als ik zeg dat zij geestelijk ziek zijn? Betekent mijn erkenning van hun ziek-zijn dat ik hen slecht behandel?
Je vergelijkt appelen met citroenen. Je vergelijkt twee aandoeningen waarvan het wetenschappelijk vaststaat wat de oorzaak is met een menselijke eigenschap waarvan men tot nu toe nog steeds niet kon aantonen waarom mensen met die eigenschap behept zijn en anderen niet. Je vergelijkt twee hersenaandoeningen die mensen beletten op een normale wijze te functioneren in onze samenleving met een menselijke eigenschap die afgezien van de sociale impact ervan niemand belet op een normale wijze te functioneren in de samenleving. Je probeert volstrekt gezonde mensen af te schilderen als zieken. Zieken waarmee men mededogen zou moeten hebben weliswaar, maar niettemin zieken. En dat terwijl je je allerminst in een situatie bevindt om wetenschappelijk onderbouwde uitspraken te doen omtrent die materie. Is iemand die dergelijke zaken doelbewust openbaar maakt onverdraagzaam tegenover homoseksuelen? Zeker en vast!

Citaat:
Oud 23 mei 2007, 11:31   #454
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb discussies gehad met oa de vice-decaan van een privé-hogeschool, met informatici, een lerares Engels en haar omgeving, een stelletje tienermeisjes en een groepje marginalen. Kortom, het gaat hier om verschillende lagen van de Poolse bevolking. Voeg daar aan toe wat je ervaart door met mensen om te gaan of door gewoon rond te kijken, en je krijgt een behoorlijk volledig beeld van de mentaliteit in de regio.
Yeah right... Veel meer dan wat beleefde gesprekjes over het weer en de mooie landschappen zullen het wel niet geweest zijn... Ander zou je immers ronduit idiote uitspraken zoals deze niet lanceren:
Citaat:
In de streek van Polen waar ik die drie maanden heb geleefd (Zuid-Oost-Polen), kende niemand ook maar één homosexueel.
Citaat:
De afwezigheid van homosexualiteit in de Poolse samenleving in combinatie met hun tolerantie tav homosexuelen

Citaat:
Oud 23 mei 2007, 11:36   #455
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat iemand conservatief is, dat hij onverdraagzaam is. Het is niet omdat iemand onverdraagzaam is, dat hij conservatief is.
Louter theoretisch gezien zal dat waarschijnlijk wel kloppen, maar mijn jarenlange ervaring op dit forum heeft me geleerd dat de twee in de overgrote meerderheid van de gevallen wonderwel samen gaan.

Citaat:
Oud 23 mei 2007, 12:02   #456
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Leuk als zo een kind zelf homo is en er niet op school over mag spreken, voor velen een plaats om hun gevoelens kwijt te kunnen.
Het gaat overigens lichtjes de verkeerde kant op ginds. Eerst willen ze minirokjes verbieden, nu dit....
Maakt kay-gell zich ook zorgen over de moslimlanden en de moslimbuurten in eigen land waar homo's en minirokjes nog veel minder gewenst of gewoon verboden zijn?
Of kijkt kay-gell lichtjes de andere kant op?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 12:05   #457
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht

Leuk als zo een kind zelf homo is en er niet op school over mag spreken, voor velen een plaats om hun gevoelens kwijt te kunnen.

Het gaat overigens lichtjes de verkeerde kant op ginds. Eerst willen ze minirokjes verbieden, nu dit....
Weer een voorbeeldje van de consequentie van links ... :

In Polen is het schandalig dat er niet over Homofielen mag gesproken worden en worden homo's nog gediscrimineerd etc... (Polen is lid van de EU en dient dus de wetgevinig terzake te volgen, de inwoners daar kunnen een proces inspannen in Straatsburg om bepaalde rechten af te dwingen etc... )

In de hele Islamitische wereld, worden homo's verketerd, in Iran hangen ze ze zelf gewoon op, (een geit neuken mag dan weer wel, volgens Ayathola Khomeini... volgens bepaalde voorwaarden weliswaar. (dit is echt geen grap... ) ) Homo's worden zelf in eigen land aangevallen door deze aanhangers van dit "geloof" ...

Maar daar wordt niks over gezegd, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 12:13   #458
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Louter theoretisch gezien zal dat waarschijnlijk wel kloppen, maar mijn jarenlange ervaring op dit forum heeft me geleerd dat de twee in de overgrote meerderheid van de gevallen wonderwel samen gaan.

Kijk raf ik ben nen uiterst rechtse conservatief, maar als gij in uwe privé wa wilt sexen met andere venten, al dan niet met condoom dat gaat mij geen flikker aan, u doet maar , ik ga daar mijn nachtrust niet voor laten,

Op straat moogt ge ook best den homo uithangen, of zelf op 't werk, alleen, hou het wat deftig, mekaar staan aflikken op openbare plaatsen, is nu nie echt proper, de meeste hetro's houden dat ook voor thuis.

Er zijn zo juist een paar zaakjes waar ik het liever wat traditioneel hou, ja dat homohuwelijk, er zijn toch samenlevingscontracten ? dat dekt toch ook de lading ? niet ? Adoptie van kinderen, ... ja als ge al een kind hebt uit een vorig huwelijk ja, dan kan er misschien iets als een soort voogdij over dat kind gemaakt worden voor uw partner, ... Maar kinderen aan een koppel mannen of vrouwen geven zonder een natuurlijke vader of moeder figuur, dat druist in tegen mjin princippes, (de conservatieve ik... ) Dat heeft niks met discriminatie te maken, zeker niet, ik vind gewoon dat een kind recht heeft op 2 biologische ouders.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 12:13   #459
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Weer een voorbeeldje van de consequentie van links ... :

In Polen is het schandalig dat er niet over Homofielen mag gesproken worden en worden homo's nog gediscrimineerd etc... (Polen is lid van de EU en dient dus de wetgevinig terzake te volgen, de inwoners daar kunnen een proces inspannen in Straatsburg om bepaalde rechten af te dwingen etc... )

In de hele Islamitische wereld, worden homo's verketerd, in Iran hangen ze ze zelf gewoon op, (een geit neuken mag dan weer wel, volgens Ayathola Khomeini... volgens bepaalde voorwaarden weliswaar. (dit is echt geen grap... ) ) Homo's worden zelf in eigen land aangevallen door deze aanhangers van dit "geloof" ...

Maar daar wordt niks over gezegd, ...
Die hypocrisie is iedereen al opgevallen. Links wordt hysterisch als een oude, verdwaalde kardinaal een verkeerd woord zegt, maar zwijgt als vermoord over de visie en benadering van homosexualiteit in de moslimwereld.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2007, 12:27   #460
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit artikel toont aan dat je ofwel niet weet waar je over spreekt, ofwel doelbewust een verkeerde voorstelling geeft van de feiten: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/5068318.stm. Ik gok op de laatste optie...
Klein stukje uit bewust artikel :

Citaat:
[SIZE=2]The country's mainstream politicians, such as President Lech Kaczynski, and Prime Minister Kazimierz Marcinkiewicz, from the centre-right Law and Justice Party, have pledged to act against discrimination against gays. [/SIZE] [SIZE=2]But in an interview shortly after his appointment last September, Mr Marcinkiewicz called homosexuality "unnatural". [/SIZE]
[SIZE=2]According to opinion polls, nine out of ten people here agree with him.[/SIZE]

Waarom zou men homosexualiteit natuurlijk moeten vinden om tegen disciminatie van homo's te kunnen zijn? Is het toch weer duidelijk dat er geen gelijke rechten gevraagd worden, of tolerantie of een einde aan discriminatie maar goedkeuring. En dat wil men dus op school gaan verkondigen.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be