![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4721 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ze werden alleen verkeerd geïnterpreteerd en compleet uit de context gerukt. Een truukje dat Paulus graag mag bezigen op dit forum. En daar dan liefst pagina's lang over dooremmeren. Affijn, 't zal ook wel een manier van "discussiëren" zijn zeker? Maar of het een goeie is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4722 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat klopt ook. Dat is geen kenmerk dat arbitrair aan de groep wordt toegeschreven; het is gebaseerd op het feit dat het Vlaams Blok een voor racisme veroordeelde partij is. Wie die partij steunt, steunt het racisme.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4723 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4724 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat doet hij niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#4725 |
Banneling
|
![]() chagrijn is geen mooie eigenschap raf
Paulus speelt duidelijk een klasse hoger dan u, maar dat is toch geen schande? Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 maart 2012 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4726 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4727 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4728 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4729 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als die mannen zich belachelijk willen maken, dan dien ze maar. ![]()
![]() |
![]() |
#4730 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4731 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4733 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1960
![]() |
![]() |
#4734 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme is een vorm van veralgemening en extrapolatie van problemen. Die veralgemening en extrapolatie zie ik ook in het statement hierboven. Raf richt als het ware zijn eigen cordon sanitaire op. Weinig democratische houding. Het probleem met deze houding is dat op den duur bepaalde problemen onbespreekbaar worden, wegens politiek incorrect. En ze dus blijven etteren en verkankeren en in feite de aanhang van het Vlaams Belang alleen maar vergroten. Het negeren van problemen is in het verleden al te vaak gebeurd voor zover dat nu nog steeds niet het geval is. Laatst gewijzigd door stuyckp : 11 maart 2012 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4735 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"maar het gaat niet zozeer daarover".Daarmee trek je het zelf uit die context. Niet ik. Dat is één. Twee. Dat ik uw oorden in de mond zou leggen als ik zeg dat u met etniciteit ook religie bedoeld? Neen, want zegt u weldegelijk. Kijk maar:
Dat is twee. U kronkelt duidelijk als een paling in zijn eigen snot. Geen probleem voor mij. Zo geeft me telkens weer de kans om uw onconsequentie andermaal in de verf te zetten. Graag gedaan overigens. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf is met zijn verklaring en volgens de definitie die Alboreto aan racisme geeft, ook racistisch. Alhoewel ik eerder vrees dat er iets met de definitie niet ok is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 maart 2012 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4737 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die lid is van een bepaalde partij is een bepaalde partij-er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is in feite wel grappig om te zien hoe mensen die tegen racisme zijn zich in feite zelf enorm onverdraagzaam opstellen. De enige manier om racisme te bestrijden is om er om te beginnen begrip voor te hebben, te luisteren naar die mensen, en er de zinvolle boodschap uit te halen en daar dan iets mee te gaan doen. Dat er wel degelijk een migranten problematiek is dat staat toch vast dacht ik. Het is niet zo dat als je naar die mensen luistert je hen moet volgen in hun discours. Zo zou je de kriminaliteit kunnen indijken door Migranten de kans te geven goed Nederlands te leren en een kans op een goede job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4740 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moet je toch niet afkomen :"ik wist niet wat er in hun programma staat" of "ik ga eigenlijk niet akkoord met wat ze zeggen". Citaat:
Citaat:
Maar ik zie nog niet in waarom je dan racistisch moet zijn/worden. |
|||
![]() |
![]() |