![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nieuw testament vs. Koran. Een handig hulpmiddel vind je hier. Gewoon klikken op het 'haat-icoontje' of het 'geweld-icoontje' Het zal snel duidelijk zijn: NT: niks-Koran: plenty.
![]() |
![]() |
![]() |
#3322 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Allah thinks (in his heart) that humans have their brains in their breasts.11:5" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3323 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb 'm op m'n favorietenlijstje gezet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3325 |
Gouverneur
|
![]() Bedankt voor deze link.
![]() |
#3326 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kun je eens uitleggen hoe zij per PB kan antwoorden zonder er één te sturen? ![]() Citaat:
Kun jij nog veel van leren. Kun je me nu al uitleggen hoe iemand belijdend kan geloven, dat iemand de boodschapper (Mohammed) is van een ontzaglijk God (Allah),... .....als hij die boodschap niet kan onderschrijven? Of gaan we daar weer weken en weken moeten op wachten, zoals de vraag of de koran racistisch was "meneer den eerlijken debater"? Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3327 |
|
![]() Nee, ze heeft gewoon geantwoord op een PB van u.
Een PB sturen noemen ze bij ons niet 'negeren'. Ik kan van u inderdaad leren hoe het niet moet, danku.
![]() |
#3328 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist. Daarom schreef ik ook berichtjes. De mijne én de hare. Kun je eens uitleggen hoe zij per PB kan antwoorden zonder er één te sturen?
Nee dus. Waarom denk je dat zij geen toestemming wil geven om de privédialoog te publiceren, terwijl ik er op aandring om dat juist wel te doen? Juist! Omdat zij wat te verbergen heeft. Niet ik. Citaat:
Citaat:
Jij daarentegen..... Enfin Kun je me nu al uitleggen hoe iemand belijdend kan geloven, dat iemand de boodschapper (Mohammed) is van een ontzaglijk God (Allah),... .....als hij die boodschap niet kan onderschrijven? Of gaan we daar weer weken en weken moeten op wachten, zoals de vraag of de koran racistisch was "meneer den eerlijken debater"? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3329 | |||
Banneling
|
![]() Logica van Paulus,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je schreef "Nu gaat ze je privéberichtjes sturen dat je haar enkel negeert omdat je het niet kan halen... ![]() Mag ik er je op wijzen dat "De mijne én de hare." nog altijd op meervoud wijst. Correct is "Het mijne en het hare". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3330 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Had je iets te verbergen? Citaat:
Dat schreef ik veel eerder ook al; bij je vorige negeer aan- en afkondigingen. http://forum.politics.be/showthread....84#post5099684 Laatst gewijzigd door artisjok : 29 januari 2012 om 09:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang geleden dat het woord hoofddoek in deze discussie over hoofddoeken viel....
![]() |
![]() |
#3332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisjok .Dat ene lettertje is goed voor enkele pagina's afwijking. Net zoals ik voorheen al heb geschreven, uw vasthoudendheid om onderwerpen te laten ontsporen op semantische gronden is legendarisch.
Dus Hierbij reik ik met plezier uw Doctoraat Trolologie uit. Gefeliciteerd. ************************************************** ******** Wat betreft het onderwerp. Of ik heb het gemist in deze zee van getrol, wat ik goedlachs oversla, of het is nog niet gemeld. Hier het krantenartikel dat mijn vlijtige vingers over dit azerty klavier laten spelen. (idee voor deel 1) Krijg dit voor,als jonge vrouw heb je "vrienden" in Koeweit, en tijdens een volledig geboerkaat bezoek onder begeleiding van betrouwbare personen, die bieden die vrienden je een "drankje" aan. Iets vreemds, waarschijnlijk westers. en desondanks alle Koran en Sharia wetten proef je, en het is iets heel raars. Een eerste impressie ,zoet, amandelen, en een tikje onaangenaam branden in de mond en keel. Toch zet het aan tot het terug en terug en terug proeven. En even later voel je je helemaal ontspannen en zelfs, als de gemoedsrust in orde is, nader tot Allah komen. In die ontspannen toestand en door het heet aanvoelen, eerst de burka uit, de jurk, de onderjurk en dan slaat het toe. Die combinatie van alcohol en de feromonen van de "slechte vrienden" laten je erogene zones gloeien, de leeftijd en de hormonen gaan op hol. Een hoop foefelen en friemelen later, val je in slaap. (een gekend effect van de harddrug alcohol, in slaap vallen ,maar met slechte slaapkwaliteit). (Deel 2) Je wordt wakker met een hoofdpijn, een zeurderig gevoel in de maag, en een plakkerig, trekkend gevoel tussen de benen. In een appartement waar alleen je 2 vriendinnen nog aanwezig zijn, en alleen je overkleding, de Boerka. Beschaamd in je naaktheid schiet je je zedigheidspantser aan. Je helpt je 2 vriendinnen hetzelfde te doen. En na wat paniekerig rondkwetteren is de consencus dat een kop koffie in een nabijgelegen horeca zaakje een beste optie is om de dag te starten. Kom je daar binnen, bestel de koffie, is er zo'n rotjoch dat perfect observeerd dat de irritatie van ruwe stof van de boerka de tepeljes tot zijn recht laat komen. "Mama, waarom hebben die vrouwen extra punten???" In een wip en een weerga staat er combi voor de deur, en wordt je ruw bepoteld door mannen in uniform, met harde hand weggeleid en in de cel gegooid... Waar meer van die agenten klaarstaan met enorme er..... (en de rest laat ik aan de verbeelding van de lezers, en scenarioschrijvers van XXX films over.) Hmm, extra gedacht. Hier kennen we het fenomeen van nazi-fetishisten en swasticadomina's, zou er een moslim tegenhanger van bestaan, Boerka's, flinterdunne Niqaabs en bebaarde zwaard-ildo zwaaiende woestijrovers?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 januari 2012 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hem over de betekenis die die zin daardoor heeft. Waar Paulus beweert dat ik hem meerdere PM's stuurde, is dit een regelrechte leugen. Hij schreef "Nu gaat ze je privéberichtjes sturen dat je haar enkel negeert omdat je het niet kan halen... ![]() Waarmee hij suggereert dat ik PB's stuur naar mensen die mij negeren. Paulus bevestigt dit. : "Dat heeft ze in mijn geval ook gedaan. Ja dus." Wat opnieuw een regelrechte leugen is. Het hoefde geen bladzijden lang te duren, mocht Paulus onmiddellijk eerlijk geantwoord hebben op mijn vraag om duidelijkheid te scheppen. Vertel, hoe zit dat juist?http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1755 Paulus koos ervoor om nog wat te trollen en rond de pot te draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blabla en ontwijken van de hamvraag. Hoofddoek als onderdrukkingsmiddel of als verkrachtings-schild...
![]() |
#3335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Ik heb, zoals eerder al gezegd, een PM gestuurd naar Artisjok dat het geen enkele zin heeft om nog een reactie van mij los te krijgen op het forum + de reden waarom. Dit was het bericht. Zij heeft daarop geantwoord, dat het niet haar bedoeling was om een reactie van mij los te krijgen. Ze wenste me enkel duielijk te maken dat ik lieg als ik beweer dat zij mij voortdurend beledigt, (?) en dat zij zij wel weet waarom ik haar negeer. Dat zou volgens haar zijn omdat ik het niet kan halen. Ze antwoorde dat in een PB met mijn bericht in een quote daarbij. Dat zijn dus twee berichtjes, de mijne in een quote en de hare er bij. Dat heeft zij weldegelijk gedaan en ze liegt als ze beweert van niet. Daarom ook dat ik toestemming vroeg om de PB's te publiceren, maar die wil ze om de welgekende reden niet geven. nl. Omdat ze liegt dat ze zwart ziet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ze van haar eerste leugen gestorven, ze was nooit uit haar wieg gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3338 | |
|
![]() Citaat:
Paulus is de meester van woordspelletjes. Maar hij beseft niet dat de meesten hier hem wel door hebben en door zijn leugens heen zien.
![]() |
![]() |
#3339 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal het verder negeren, thnx.
![]() |
![]() |
#3340 | |
Banneling
|