![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#15721 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Noch zitten er haarnetjes aan de balie van het gemeentehuis te fulmineren dat ze hun haarnet NIET zullen afzetten. Verder weet ik niets af van de vereniging BOEH (in dit geval dan Baas over eigen Haarnet). |
|
|
|
|
|
|
#15722 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15723 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15724 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vrijheid van godsdienst is niet absoluut. Ze wordt beperkt door de wetten van het volk. Als ge volgens uwe godsdienst elke ongelovige dient af te slachten en ge doet dat , wel dan zetten de wetten van het volk u in de gevangenis.
Zelfs een schoolreglement kan voorrang hebben op de wetten van het geloof. Laatst gewijzigd door Pericles : 11 maart 2012 om 10:35. |
|
|
|
|
|
#15725 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Achter elke palmboom staat immers een wasinstallatie. Daarom moeten ze zich ook niet reinigen voor het gebed, hun profeet wist immers dat zij allemaal fris gewassen waren. Maar hier werken natuurlijk ook vuile Belgen. Speciaal voor hen besliste de wetgever dat ze in plaats van hun smerige klak een haarnetje moesten dragen. Dat geldt natuurlijk niet voor moslims. |
|
|
|
|
|
|
#15726 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aan artisjok om te bewijzen dat ze hun godsdienst niet kunnen belijden zonder inpakvodden. Het lukt tal van moslima's, het lukt ook het mannelijk deel van die geloofsgemeenschap. Die schaamtevodden zijn helemaal niet nodig! het gebeurt toch in het koppeke? Bovenden, welke werkgever werft nu iemand aan om zijn godsdienst op de werkvloer te beleven???? |
|
|
|
|
|
|
#15727 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15728 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15729 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15730 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Links stelt vast dat haar multicultureel project mislukt is, dat de burgers balen van de massa-immigratie en in het bijzonder van de component van religieuze fanatiekelingen. Links probeert het nog eens op de haar gekende manier, met gedachtepolitie, met goebelsiaanse retoriek, met het criminaliseren van de eigen bevolking. Maar het lukt niet. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van het conflict tussen moderniteit & verlichting tegen opgedrongen achterlijkheid. |
|
|
|
|
|
|
#15731 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#15732 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gezien Allah wel even in de Hema zijn woordje is komen plaatsen, moeten de verkoopsters/kassiersters daar hun hoofddoek dragen. Ik ben gisteren toevallig in de Hema geweest, ik heb heel goed rondgekeken maar geen spoor van Allah te zien
|
|
|
|
#15733 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 maart 2012 om 12:32. |
|
|
|
|
|
|
#15734 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15735 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#15736 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de zomer show ik vrij en vrank mijn White-power tatoeage, en aan de ingang van de Delhaize verjaag ik al de bedelaars om er nadien voor eigen rekening stickers van Stormfront te verkopen.
|
|
|
|
|
#15737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15738 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor ons niet, voor sommige trutten wel.
Maar laat ze gerust doen. Ik heb niks tegen discriminerende kledij. Dat maakt het lekker duidelijk: zij >=< wij. Ook praktisch als er ooit 'speciale treinen' worden ingelegd. Zo weten we meteen wie we er op moeten duwen voor een 'plezierreis' En handig ook voor de oproerpolitie als er eens moet geschoten worden. Ze zijn makkelijk herkenbaar. Een vizierkruis op een hoofddoek maakt de job a piece of cake.
|
|
|
|
#15739 |
|
Banneling
|
|
|
|
|