![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dezelfde Kruisvaarders die in 1204 Byzantium plunderden, iets waarvan het Byzantijnse Rijk zich nooit meer hersteld heeft en waardoor de Turken een eeuw later simpelweg de Balkan onder de voet konden lopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zouden ze dat dan wel moeten? Met teddyberen en eenhoorns?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is in Broekzele.
![]() |
#464 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#465 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet dezelfde, die andere zijn al dood hé slimmeke.
![]() |
#466 |
Parlementslid
|
![]() Dat probeerde ik juist duidelijk te maken in één van mijn eerdere reply's: soms/vaak lijkt het aslof juist Vlamingen allochtonen zijn in Brussel. Op BDW lees jij af en toe van die zelf-vergelijkingen (van Vlaams-Brusselaars met andere minderheden zoals bijvoorbeeld Joden in Westerse landen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Baskenland probeert Batasuna een gelijkaardig proces op gang te brengen. Ook Batasuna roept ETA op om de wapens neer te leggen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Dus is de recente Europese en ook met name Belgische financiele steun aan Griekenland eigenlijk een soort herstelbetaling ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoe heette die kerel? Jef Dewinter? Swa Annemans? Dat zou het één en ander verklaren!
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoelde was dat ik ook bij u zou worden buiten gekeken, zoals ik dus geschreven had door het voorzetsel 'bij' te gebruiken. Ik had ook 'door u' kunnen schrijven, natuurlijk. Dat ware duidelijker geweest. Ik durf daar mijn kop op verwedden ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wou gewoon nog eens gezegd hebben dat ze overal de rode loper voor haar uitrollen ![]()
![]() |
![]() |
#475 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn post van vandaag was een lekker stukje aas maar de (wal)vis beet niet. Het was blijkbaar niet expliciet genoeg. Of had ik 'greenpeace' moeten schrijven ipv 'groene jongens'? The mind wonders.... ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=406 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 juni 2010 om 21:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Staatssecretaris
|
![]() Weet je wat jullie mankeren? Gevoel voor humor, zelfrelativering. Jullie nemen alles zo zwaar op en denken dat alles wat ik hier vertel bloedserieus is. Dat is precies hetzelfde wat er in de politiek foutloopt: ze vinden zichzelf toch zo geleerd, zo intelligent, zo super. En dan loopt alles fout. Mensen zouden eens terug moeten leren dat, hoe slim ze zogezegd ook zijn, dat alles zo relatief is, je kunt enorm veel culturele bagage hebben, ervaring, erudiet zijn, en toch, zelfs dan nog, je hebt de wijsheid nooit in pacht.
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat u er nog bent. U krikt in uw eentje het gemiddelde Vlaamse IQ wel meer dan wat luttele percentjes omhoog.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ja, over een aantal zaken ben ik ook bloedserieus hoor! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar......... ....... een politieker is ook maar een mens. Een politieker moet vooral de juiste mensen rond zich hebben, en daar wringt het schoentje, veel van deze mensen zijn aangesteld om wie ze kennen en niet om wat ze kennen.
![]() |