![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die van de koran echter......
![]() |
![]() |
#462 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om welke reden zouden we die waarschuwing van FdW als onbelangrijk moeten afdoen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U gaat al uit van een principe zonder daarvoor een argument te geven. Zo wel fijn zijn, maar zo werkt het uiteraard niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Houzee, houzee! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het dan ook nog eens zo in de songtekst staat? Laatst gewijzigd door manta : 25 januari 2015 om 00:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je in dit land zorgen maakt over de verdere verspreiding van de islam en de effecten daarvan op je toekomstige manier van leven , dan ben je een nazi.
Veel gekker dan dat , kan het toch nog onmogelijk worden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zeg dat ik aanhanger zou zijn van de leer die in Mein Kampf beschreven staat, en dat ik vind dat anderen ook aanhanger zouden moeten zijn van de leer die in Mein Kampf staat, dan wil dat zeggen dat ik onderschrijf, goedkeur, en potentieel ten uitvoering zal brengen wat er in Mein Kampf staat. En in elk geval dat ik mij zeker niet zal kanten, en dat ik sympathie zal betuigen voor allen die handelen volgens wat er in Mein Kampf staat. Als er in Mein Kampf staat dat de Joden moeten uitgeroeid worden, dan is stellen "ik ben aanhanger van Mein Kampf" hetzelfde (o.a.) als stellen dat Joden moeten uitgeroeid worden. Aanhanger zijn, wil zeggen: akkoord gaan met, oproepen tot, ter uitvoering brengen van, sympathie hebben van zij die tot uitvoering brengen van. Als ik zeg dat ik "aanhanger ben van de uitspraak 'negers moeten gebrandkruisigd worden' ", is dat niet hetzelfde als zelf oproepen tot "brandkruisigen van negers" ? Als in de Koran staat dat zus en gene moet vermingd worden, onthoofd worden en zo voort, en ik zeg dat ik aanhanger ben van de Koran, in welke mate zou ik dan NIET oproepen tot die daden, akkoord gaan met die daden, en sympathie betuigen (en medeplichtig zijn met ?) daders die die daden ter uitvoering brengen ? En hoe kan je nu moslim zijn zonder aanhanger te zijn van de Koran ?
![]() |
![]() |
#474 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Domme dingen die wél in de koran staan.
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens toegepast. Dat klopt. Dan is het een zaak voor de strafrechter. Heeft er iemand, wie dan ook, de waarschuwing van PhDW nodig om deze evidentie te snappen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel jezelf liever de vraag of dat momenteel illegaal is. Eerder scheen je ook al te denken dat Mein Kampf een verboden boek was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islamofobie is geen strafrechterlijk begrip. (gelukkig dat idioot Anciaux zijn voorstel een stille dood is gestorven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of de moslim aanhanger van de koran is of niet is niet de vraag, de vraag is wat hij doet en niet wat hij denkt. |
|
![]() |
![]() |