![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() Er staat dat u drinkt en tegen cannabis bent uit angst zelf verslaafd te worden.
Ergo enkel uw verslaving mag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Banneling
|
![]() En dan nu de hamvraag bobke:
Waarom bespaart u komende generaties de drankverslaving niet? Waarom bespaart u de democratie geen overlast? Wat is uw motief drank legaal te houden? Een drooglegging die niet werkte? Als we lezen hoe ze werkte kan je al begrijpen waarom ze niet werkte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is uw motief voor het illegaal houden van cannabis? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In vgl met latino tieten helemaal niet
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juni 2015 om 08:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() Bobke is dus pro illegaliseren alcohol.
Next de blinde vlek erkennen en ze openbaar maken in de politiek. Anti sociaal maken en sensibiliseren op de school. Niet promoten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, het mislukken van de drooglegging is het antwoord op uw vraag. Waarom ze niet kan werken is ook duidelijk. Er draait een hele industrie rond en dat is niet meer te stoppen. Legaliseer uw drug en dat is nna verloop van tijd niet anders. Dus kunnen we het beter illegaal houden zolang het nog kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je stelt een tweede vraag, ik geef je een tweede antwoord.
Wat mij persoonlijk betreft, is er een klein non-argument dat meespeelt om blijvend te ijveren om cannabis niet te legaliseren. En dat is het feit dat de cannabis-gebruikers die ik ken allemaal loosers zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 juni 2015 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom past u dit argument niet toe op alcohol? Omdat het al sociaal is? Van richting veranderen he. Laatst gewijzigd door Peche : 29 juni 2015 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik neem aan dat ge wel weet dat het in het verkeer al verboden is. Er worden dus al stappen in de goede richting genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Motieven die bij alcohol veel risicovoller zijn dan veelal illegale drugs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag 0,25 in het bloed hebben he? Wel als mijn lief dat heeft, is ze onder invloed. Ik merk dat. Als ik daar in vergelijking een halve joint op rook, ben ik na een dik uur nuchter, maar volgens de speekseltest en bloedanalyse niet. Gewoon geheel verbieden in het verkeer, niet meer promoten, en sensibiliseren vanop de schoolbank. Kijk in godsnaam eens naar Nederland!!!! En dan kakken dat wij niet concurreren op de markt, ah neen... Geheel Europa trekt zich tot Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk weet jij helemaal niks over cannabis...je hebt het zelfs nog nooit in je handen gehad.....je weet amper welke kleur het heeft...naar wat het smaakt ..ruikt en nog veel minder wat het effect ervan is. Maar goed doe vandaag uw krant nog maar eens open en vergewis u van wat uw leuke drug Alcohol weer op zijn geweten heeft in Gistel Allee Proost ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs strafbare feiten mag ik plegen, maar dan moet ik wel de consequenties daarvan ervaren. Jij moet dus niet afkomen dat ik dees of geen niet zou mogen. Want ik mag alles. Ge ziet: ik kan ook zagen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 juni 2015 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hoef je ons niet meer van te overtuigen.Zage is trouwens één van de grootste eigenschappen van Alcoholgebruikers.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 juni 2015 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
moet ik wel cannabis-gebruikers kennen: zo ongeveer al mijn kinderen en kleinkinderen, al mijn jongere schoonbroers, schoonzussen, neefjes en nichten, ex-collega's, kameraden-clubleden, buren en kennissen, mede-partijgenoten, alsook de muzikanten van de blazende harmonie. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er vallen minderjarige doden door gebruik Er vallen meerderjarige doden door gebruik Beide zijn derde bij verkeersongevallen Als uw partij een repressief beleid voert, waarom dan bij de underdog wijzen? Berbers en cannabis enzo he??? |
|
![]() |
![]() |