![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse atheïsten zijn wel Vlamingen, helaas zijn er in iedere volksgemeenschap nog mensen die het licht niet gezien hebben. Wat zijn agnosten ? Ook homoseksulele Vlamingen zijn Vlamingen. Zelfde als bij atheïsten, komt deze geestelijke afwijking in iedere volksgemeenschap voor. Ook deze mensen zijn Vlamingen ! Er zijn heel wat Vlaamse schlagerzangers die heel mooie muziek maken en die ook homoseksueel zijn. Dit zijn Vlamingen. Zolang ze hun afwijking niet openlijk gaan propageren door in hun blote kont door Brussel te gaan paraderen, heb ik eigenlijk niet zoveel problemen met die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot een bepaalde leeftijd was ik ook gelovig, maar na een tijd geloofde ik niet meer in de Paashaas, de Kerstman, Sint-Nicolaas en God. Agnosten zijn mensen die geen uitspraken doen over het al dan niet bestaan van één of meerdere goden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Vreemdeling
|
![]() Wat is een Vlaming? Dat is bijna het zelfde als vragen wat is een merel? We zijn allemaal mensen alleen dat we soms van kleur verschillen.Ik zou zeggen schaf het geloof af iedereen gelooft in zichzelf en keert voor z'n eigen deur en wedden dat er minder problemen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
|
![]() Citaat:
Bij deze is de vraag van bgf324 volledig beantwoord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
|
![]() Sommige zuivere Vlamingen kunnen perfect donker gekleurd zijn omdat ze makkelijk bruinen in de zon, dit zijn echte Vlamingen. Vele Antwerpse joden zien er erg bleek uit, bijna grijs zelfs, dit zijn uiteraard geen Vlamingen.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 20 juni 2010 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat met Vlaamse Joden met blond haar en blauwe ogen ??
![]() |
#489 |
|
![]() Vlaamse joden bestaan niet, ofwel is men vlaming ofwel is men jood !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ligt dat vast bij wet, of is dat enkel jouw hoogstpersoonlijke mening ??
![]() |
#491 |
Minister
|
![]() Jood zijn is geen ras of etnicitiet, maar een godsdienst.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Vreemdeling
|
![]() Een vlaming is iedereen die zich zelf als vlaming beschouwt. Niet moeilijk toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Atheïsten: God bestaat niet.
Agnosten: Ik weet niet of God bestaat of niet. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
og zelfs sins jaarr 300, in dez streekwoont ?? Citaat:
Mochtmij kind metbv iemand japanafkomen , wel , hetkind moet meesamenleven , nie ik !! Isdiepersoon goedvooor mijn kind (zoals et hoort) , aanvarrd k die zonder verderrprobleem !! Is't en boereneikelige kinkel , scheiden & opzouten !! Grootouders pa kant: Grootvader = B , groootmoe = nl Grootouders ma kant: Grootvader = B , groootmoe = B En ik ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 juni 2010 om 20:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof is zoals alcohol. Als ge er teveel van pakt geraakt ge in een roes en begint ge er neven te slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() Dat is 't al lang op het grootste deel van de aardbol en weet je wat? De meerderheid voelt zich daar zo goed in thuis dat ze zelfs niet meer weten of 't ooit anders was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Joden hebben daar alleszins regels voor, wij mogen dat niet natuurlijk wegens rascisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Banneling