![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe gevoelig het toch wel ligt he?
Ollanders en Schotten zijn gierig. Zwitsers zijn saai en boring. Amerikanen opervlakkig. Dat mag allemaal gezegd worden. Maar joden materialistisch noemen dat mag niet! Schande! Vuile antisemiet.
![]() |
#483 |
Europees Commissaris
|
![]() Kritiek op Joden is anders dan revisionistische standpunten innemen en het laatste doen de heren Roodhaar, ERLICH en JeanPierre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeg jij het ons eens, hoeveel zouden het er zijn, zodat we dat niets toe doend detail kunnen opzij zetten.
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() fallacy: argumentum ad populum.
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.
![]() |
![]() |
#487 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
(Alsof argumenten iets te maken hebben met achtergrond) Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 28 augustus 2009 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Agent 007 ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mogelijk intelligent (dat heeft ERLICH mij net verteld), maar misschien ook niet. Ik ga er van uit dat ik niet intelligent ben. Hoe kan ik wèl intelligent worden? Door vragen te stellen, en de antwoorden te lezen. Misschien word ik dan i.p.v. mogelijk intelligent, onmiskenbaar intelligent. 1. Ja, Firestone kende ik wel, als zijnde Joods zelfs. Zij heeft dat zelf toegegeven. Hertog van Gelre beschouw ik in de eerste plaats als een vriend, dat hij ook Joods is maakt mij niks uit. Ik heb hem daar zelfs nog nooit expliciet naar gevraagd. Ik vind het veel leuker dat hij gewoon een toffe kerel is, een beschaafd man die ook graag strips blijkt te lezen en goede tafelmanieren op prijs stelt (ik hoop dat hij mij vergeeft dat ik daar niet in uitblink ![]() Sinistra vind ik persoonlijk niet zo'n leuke forummer, nogal ... euh ... hoe zou ik dat nu formuleren ... laten we zeggen 'extreem'. Althans, zo komt hij op mij over. Het kan ook aan mij liggen. 10 �* 15 min 3 min 2: ik wacht nu nog op 5 �* 10 andere namen. Ik weet inderdaad geen reet van al die dingen, maar ik weet zeker dat u me zult helpen. B) So what? vraagt u. Vreemd. Dat begrijp ik niet. Toch niet 'mogelijk intelligent' dus. Waarom beweert u eerst dingen, en waarom reageert u zo korzelig als iemand u dan vraagt concreter te worden? 2. Ja, dat u niet graag concreet wordt, dat heb ik ondertussen ook al gemerkt. Als u vindt dat ik 'insinueer' dat u iets uit uw duim gaat zuigen, dan kunt u mij toch vakkundig met de grond gelijk maken door mij te bewijzen dat u helemaal niets uit uw duim zuigt? Grijp uw kans, zou ik zeggen. Ga er a.u.b. niet zomaar van uit dat ik niet eens zou begrijpen waar het over gaat. Ik heb leren schrijven, dus ik zal toch wel tot iets in staat zijn, neen? Ik heb net (in een vorig bericht) uitgelegd waarom ik inderdaad niet geloof dat de internationale financiële sector volledig gedomineerd is door joden. Zie het lijstje met landen waarvan ik vermoed dat joden daar niet veel in de pap te brokken hebben. Over de internationale media kunnen we net hetzelfde zeggen. Is Al-Jazeera in handen van joden? Is de Iraanse staatstelevisie in handen van joden? Is 'Pallywood' in handen van joden? Is Stormfront in handen van joden? Om nu op ùw vraag te antwoorden: ik denk dat ik nog een andere bron van jodenhaat doorheen de geschiedenis aan het ontdekken ben: frustratie omdat die mensen zich niet laten controleren door moraalridders en mensen die niet weten wat de basisregels van een discussie precies inhouden. Geef ze eens ongelijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Europees Commissaris
|
![]() De discussie ging om het feit dat Roodhaar, terwijl hij Neonazi is, het Israelisch-Palestijns conflict in de discussie probeerde te betrekken om Mein Kampf goed te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De discussie zou vooruit geholpen kunnen worden als je mij eens zegt waarop de jodenhaat stoelt. Algemeen. Zeg het ons nu toch eens. Of gaat het niet? .
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is niet netjes, Hertog van Gelre. De volgende keer graag je breedgerande hoed met pijpekrullen opzetten! En je hoeft je exemplaar van de Talmoed voortaan niet meer te verstoppen onder je exemplaar van de Volkskrant. We hebben je nu toch door. Dankzij straddle. Waar een forum al niet goed voor kan zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede is er de xenofobie. Joden in diaspora hebben zich óf als immigrant óf als vluchteling gevestigd in verschillende gebieden en landen met ander geloof, ander uiterlijk, andere gebruiken. Vaak de enige 'vreemdelingen' in sommige gebieden. Vreemdelingenhaat is van alle tijden en van alle volkeren, spijtig genoeg. Ten derde is er de beroepsgroepen. Joden werden (als vreemdelingen) niet toegelaten tot de gilden. Om toch hun brood te kunnen verdienen moesten ze zich jarenlang concentreren op de vrije beroepen en de handel. In tijden van laagconjunctuur nu nét de beroepsgroepen waar nog iets te verdienen valt. Uw: 'Ze hebben de financiele sector en de media in handen' is zwaar overtrokken. Je komt er relatief meer Joden in tegen dan in andere beroepsgroepen, dat is alles. Daarnaast zijn er nog tal van andere oorzaken aan te wijzen maar dat gaat op dit forum te veel de diepte in. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 28 augustus 2009 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij moet bewijzen dat die jodenhaat gegrond is, zoals je stelt/insinueert. Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2009 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
|
![]() Citaat:
De 'rollende ogen' sloeg op het feit dat hij eerst zegt dat hij het 'spijtig genoeg' niet zo goed kan formuleren en vervolgens een prachtbericht plaatst. Ik benijd hem om zijn zelfbeheersing en het vermogen zijn genuanceerde berichten een emotionele lading mee te geven zonder te vervallen in beledigingen. Ik kan dat niet. Als ik woedend ben wil ik 'raken'. Dan moet ik eerst een paar stappen terug om vervolgens te vervallen in zakelijke replieken. Nuchter, zo u wilt. Ik benijd hem ook om zijn onzelfzuchtige en ongebreideld idealisme en om zijn oprechte verontwaardiging. Hij kiest altijd zonder reserves de kant van de underdog. Wij zijn het over een aantal zaken niet eens maar ik hoef nooit te twijfelen aan zijn motieven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Inderdaad. So what. Ik leef constant met joden in mijn gezelschap op het werk en als buurman. Jij zei dat er hier maximaal 2 rondloipen op het forum. En ik zei dat het er 15 tal zijn afgeaande op eerdere discussies. Waar haal je dat het er maar 2 zijn? Dus om uw respect te genieten / geloofwaardheid te verkrijgen moet ik eerst gaan bewijzen dat er hier meer dan twee joden rondelopen op het forum. ![]() ![]() Citaat:
Waar geen geld te rapen is (ivm uw lijstje van landen), daar zul je geen joden vinden idd. Die zitten vnl geconcentreerd in mega steden zoals NY en Ldn. Maxwell en Murdoch... mediamagnaten: allemaal van joodse afkomst. Hier se: facts of jewish media control: http://www.libreopinion.com/members/...uestion03.html en deze ook: http://www.rense.com/general38/brits.htm : total zionist control of the British media....
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 28 augustus 2009 om 18:20. |
||||||
![]() |
![]() |