Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2009, 15:09   #481
Cut de krap
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
U moet mij geen bedoelingen toedichten die ik niet heb. Als u kan citeren waar ik vergoeilijk, dan mag u dat doen.
Ik maak overigens een onderscheid tussen de mensen die in Anderlecht en Molenbeek hebben deelgenomen aan de rellen - wat ik te verantwoorden vind - en het gedrag van die vijf in de metro - wat verwerpelijk is-. Maar dat soort onderscheid zal uw petje waarschijnlijk te boven gaan. Het is voor u zoals het onderscheid tussen Hind Fraihi en Mimount Bousakla: onbelangrijk.
Heb je mijn lapsus, excuus misdaad nog niet verteerd? Ik had beter een relletje georganiseerd, enkele auto's in de fik gestoken en mijn kalishnikov boven gehaald : dat kan op meer begrip rekenen vanwege zelfverklaarde verdraagzamen van het uiterst selectieve type.

Citaat:
1) Er bestaan geen 'no go areas', noch in Brussel noch in Antwerpen.
Ja hoor, Anderlecht is peis en vree.

Citaat:
2) Dat Chinezen zich niet in het nieuws werken, betekent niet dat ze geen strafbare feiten plegen. Ik noem maar mensenhandel, drughandel en maffieuze praktijken in het gokmilieu. Maar er is geen reden om dat soort misdrijven te wijten aan het feit dat ze Chinees zijn, de leer van Confusius aanhangen of een getinte huidskleur hebben, zoals dat ook met mensen van Arabische oorsprong onzin is.
3)
Dat was het punt niet. Het ging om het onleefbaar maken van wijken, systematisch ten gevolge van het gedrag van bepaalde allochtonen. Dezelfde die zowat in alle Europese steden overlast bezorgen.

Citaat:
4) Het feit dat mensen die op individuele basis migreren - omdat ze een nieuw leven willen opbouwen in een omgeving die hen meer geschikt lijkt of omdat ze er beroepskansen zien die ze thuis niet hebben - en mensen die deel uitmaken van een collectieve migratie - die boven hun hoofden werd georganiseerd in functie van grotere, economische belangen - anders reageren op de gevolgen van de migratie en zich dus makkelijker of minder makkelijk integreren, is een feit.
Daarom ben ik tegen collectieve migratie zoals die ten tijde van de 'gastarbeiders' werd georganiseerd. Maar ze is inmiddels een feit en dus moeten we zien hoe we omgaan met de gevolgen en hoe we ervoor zorgen dat die mensen zich alsnog en op zijn minst economisch kunnen integreren. Al de rest volgt daar uit.
Waarom duurt die integratie generaties lang bij een bepaald soort migranten, en bij anderen niet? Durft men nog altijd het taboe van culturele en religieuse factoren nu nog niet te doorbreken?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 15:10   #482
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Och jongen toch ik heb Uw link niet nodig, niet de 1ste X dat ik je er op wijs dat niemand mij de taal moet leren, zeker U niet!
De term, het woord 'lompenproletariaat' gebruiken voor reltuig en andersoortig tuig - om hun daden te vergoelijken - wat gaat er nog meer uit de mouw geschud worden?
http://allphilosophy.com/topic/1658
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 15:18   #483
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Drogredenering.
Absoluut niet. De dag dat heel het kansarmheid-discours boven gehaald wordt in geval van criminaliteit door autochtone sukkels, moet nog aanbreken. Ik zie het nog niet gebeuren. De partijkaart desnoods van de dochter van de schoonbroer van de achternicht van de nonkel van de criminele arme Oude Belg zal als prioritaire verklaring blijven boven gehaald worden als de sukkelaar niet Mohammed, Rachid of Ali heet. Filosoof zal dat probleemloos confirmeren.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 29 november 2009 om 15:28.
Oud 29 november 2009, 15:21   #484
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik weet óók wel dat het geen nieuw woord is!

Hallo geagiteerde ministe; Ik wéét dat het geen nieuw woord is
Dan moet u het niet als 'nieuw woord' omschrijven.

Citaat:
ik bedoel; een nieuwe term/benaming voor rel/straattuig, dubbelpaspoortigen!
Nee, het is de òude term voor straattuig, relschoppers, bedriegers, beurzensnijders, rabauwen, schorremorrie, enz. Er is niets nieuws aan: veel van de jongeren van Arabische oorsprong in de verwaarloosde wijken van Brussel en Antwerpen, behoren de facto tot het lumpenproletariaat.

Citaat:
Een vergoelijkende term, een verzachtende omstandigheid
Daarmee is echter niets vergoeilijkt noch verzacht. Het probleem wordt concreter en correcter omschreven. Want u kan er de geschiedenis op nalezen: of dat lumpenproletariaat nu moslim is, christen, atheïst, pastafari of - zoals meestal - jenseits Gut und Böse, het is een bende ongeregeld. We moeten er als samenleving over waken dat we het ontstaan van een dergelijke onderklasse niet tolereren en als ze bestaan hen zo snel mogelijk uit die ellende optillen. Ze leggen een gevaarlijke bom onder onze belangen en vooral die van de proletariërs, want in Brasschaat of Ukkel zal je dat tuig niet aantreffen. Het zijn de proleten die ermee geconfronteerd worden, het zijn wij die er het meeste last van hebben, niet de bourgeois.

Het is dus in ons belang ervoor te zorgen dat ze werk vinden, dat ze een inkomen kunnen genereren, dat ze aan de slag gaan en zichzelf economisch integreren. Vanaf dat moment hebben ze concrete, materiële belangen op basis waarvan we een solidaire strijd kunnen voeren. Met lumpenproleten is dat onmogelijk.

Citaat:
het lompenproletariaat - om het kind maar geen naam te moeten geven, verzint men nieuwe 'benamingen' speciaal voor hen!
Driewerf helaas: de term werd in 1850 uitgevonden en dus niet speciaal voor 'hen'. Toen waren de lumpenproleten geen moslims, geen migranten (tenzij in de VS) maar katholiek tuig van de richel. Zoals het lumpenproletariaat altijd tuig van de richel is: zonder normen en waarden, bedriegers, dieven die eerst van de andere armen stelen, moordenaars, onbetrouwbare sujetten.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 november 2009 om 15:28.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 15:27   #485
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht

Heb je mijn lapsus, excuus misdaad nog niet verteerd?
Ik heb ze opgemerkt, jij moet ze verteren, niet ik. Ik zie het als illustratief voor uw denk- en handelswijze.

Citaat:
Ja hoor, Anderlecht is peis en vree.
Dat beweer ik niet, maar er bestaan geen 'no go areas'.

Citaat:
Het ging om het onleefbaar maken van wijken, systematisch ten gevolge van het gedrag van bepaalde allochtonen. Dezelfde die zowat in alle Europese steden overlast bezorgen.
Wat ondermeer te maken heeft met het feit dat de eerste generatie deel uitmaakt van collectieve, georganiseerde migratie die niet de bedoeling had zich hier permanent te vestigen. EN met het feit dat de tweede en daaropvolgende generaties sinds de oliecrisis van 1973 economisch uit de boot zijn gevallen, geen zicht hebben op economische integratie en zich derhalve terugplooien op de eigen gemeenschap met inbegrip van de normen en waarden die daar heersen en die niet dezelfde zijn als die van de rest van de samenleving.

Citaat:
Waarom duurt die integratie generaties lang bij een bepaald soort migranten, en bij anderen niet? Durft men nog altijd het taboe van culturele en religieuse factoren nu nog niet te doorbreken?
Ik heb geen taboes. Dat is ook het punt niet, anders zouden diezelfde migranten met dezelfde culturele en religieuze factoren het in onze buurlanden even slecht doen als hier. Quod non: dat blijkt uit de OESO-rapporten waarvan ik je de literatuur graag aanbeveel. Dan zal je merken dat diezelfde migranten met dezelfde culturele en religieuze factoren zowel in het onderwijs als op de arbeidsmarkt veel minder problemen hebben in onze buurlanden. Het ligt dus niet aan hen maar aan ons systeem.

Oud 29 november 2009, 15:40   #486
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb ze opgemerkt, jij moet ze verteren, niet ik. Ik zie het als illustratief voor uw denk- en handelswijze.
Ikke? Verteren? Jij ligt er wakker van, ik niet.
Het bevestigt dat selectieve haat uw denk- en handelswijze is.

Citaat:
Dat beweer ik niet, maar er bestaan geen 'no go areas'.
Ja hoor, Anderlecht is peis en vree. Een multicultureel walhallah waar het uiterst gezellig vertoeven is. Allen daarheen !

Citaat:
Wat ondermeer te maken heeft met het feit dat de eerste generatie deel uitmaakt van collectieve, georganiseerde migratie die niet de bedoeling had zich hier permanent te vestigen. EN met het feit dat de tweede en daaropvolgende generaties sinds de oliecrisis van 1973 economisch uit de boot zijn gevallen, geen zicht hebben op economische integratie en zich derhalve terugplooien op de eigen gemeenschap met inbegrip van de normen en waarden die daar heersen en die niet dezelfde zijn als die van de rest van de samenleving.
Ah, daar komt het se. Ik noem dat integratieonwil, complete desinteresse en compleet gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel, net de kenmerken waarover de migrant verondersteld wordt te beschikken als hij migreert.
Vraag blijft dan waarom hij ondanks dit alles blijft en geen andere meer beloftevolle oorden opzoekt die aansluiten bij zijn cultuur en waarden? Waarom dan ook de hele familie invoeren via de gezinshereniging?
En belangrijk : waarom sloten de rooie partijen de deuren niet als ze al van 1973 weten dat ze dit land opzadelen met een belastend lompenproletariaat.
Waarom blijven ze burgers voorliegen met praatjes als dat die migranten de vergrijzing gaan opvangen?

Citaat:
Ik heb geen taboes. Dat is ook het punt niet, anders zouden diezelfde migranten met dezelfde culturele en religieuze factoren het in onze buurlanden even slecht doen als hier
In onze buurlanden doen ze het even slecht. De problematiek staat op de agenda in elk buurland.
Oud 29 november 2009, 15:49   #487
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Och jongen toch ik heb Uw link niet nodig, niet de 1ste X dat ik je er op wijs dat niemand mij de taal moet leren, zeker U niet!
De term, het woord 'lompenproletariaat' gebruiken voor reltuig en andersoortig tuig - om hun daden te vergoelijken - wat gaat er nog meer uit de mouw geschud worden?
Men zou inplaats van over " lompenproletariaat " eigenlijk beter over " druggebruikend merkkleding-proletariaat " kunnen praten in dit geval...
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 15:54   #488
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ikke? Verteren? Jij ligt er wakker van
Ben je gek?

Citaat:
Ja hoor, Anderlecht is peis en vree. Een multicultureel walhallah waar het uiterst gezellig vertoeven is. Allen daarheen !
Zoals ik al schreef: Dat beweer ik niet, maar er bestaan geen 'no go areas'.

Citaat:
Ik noem dat integratieonwil
Hoe u dat noemt zal me worst wezen. Het slaat nergens op. U begrijpt ook helemaal niet waar het over gaat.
Integratie is in eerste instantie een economisch proces. Als dat geslaagd is, volgt de rest: normen en waarden, attitudes, gewoontes, sociale contacten, interactie, sociale mobiliteit, differentiatie (als ik teveel moeilijke woorden gebruik mag je het zeggen hoor) ...

Citaat:
Vraag blijft dan waarom hij ondanks dit alles blijft en geen andere meer beloftevolle oorden opzoekt die aansluiten bij zijn cultuur en waarden?
Het gaat om Belgen: mensen die hier geboren zijn, de Belgische nationaliteit hebben, zich hier thuis voelen, hun familie hebben en staan op hun rechten en vrijheden. U kan de vraag ook aan uzelf stellen: als het u niet aanstaat, waarom bolt u het dan niet gewoon af?

Citaat:
waarom sloten de rooie partijen de deuren niet als ze al van 1973 weten dat ze dit land opzadelen met een belastend lompenproletariaat.
1) Je kan de BSP moeilijk links noemen.
2) Ze zaten weliswaar in de regering maar niet alleen. De regeringen zelf waren centrum, niet links.
3) Het probleem was niet zichtbaar in '73 maar werd het pas begin jaren '80.
4) Toen had je behoorlijk rechtse regeringen (Martens-Gol als u het zich zou herinneren).
Citaat:
Waarom blijven ze burgers voorliegen met praatjes als dat die migranten de vergrijzing gaan opvangen?
Wij gaan het in ieder geval niet kunnen doen aangezien we te weinig kinderen hebben.

Citaat:
In onze buurlanden doen ze het even slecht. De problematiek staat op de agenda in elk buurland.
U verkoopt onzin: zoals u het boek van Mimount Bousakla niet gelezen hebt, hebt u ook de rapporten niet gelezen. Maar het is inmiddels duidelijk: u geeft niet om feiten, u hebt een mening. Best onthouden:

opinions are like assholes, everybody has one.

Oud 29 november 2009, 16:19   #489
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je gek?
Nee hoor. Ik zie dat je er zo wakker van ligt en door getraumatiseerd bent dat je er na 3 bladzijden nog niet van kan zwijgen.

Citaat:
Ja, Anderlecht is peis en vree.

[quote]
Citaat:
Hoe u dat noemt zal me worst wezen. Het slaat nergens op. U begrijpt ook helemaal niet waar het over gaat.
Integratie is in eerste instantie een economisch proces. Als dat geslaagd is, volgt de rest: normen en waarden, attitudes, gewoontes, sociale contacten, interactie, sociale mobiliteit, differentiatie (als ik teveel moeilijke woorden gebruik mag je het zeggen hoor) ...
Zever in pakskes. Ook economisch geslaagde migranten integreren amper en blijven totaal terug geplooid in hun gemeenschap.

Citaat:
Het gaat om Belgen: mensen die hier geboren zijn, de Belgische nationaliteit hebben, zich hier thuis voelen, hun familie hebben en staan op hun rechten en vrijheden. U kan de vraag ook aan uzelf stellen: als het u niet aanstaat, waarom bolt u het dan niet gewoon af?
Ik klaag niet over mijn economisch-sociale status. Zij wel, altijd en doen er bovenal niets aan. En of ze hier nu geboren zijn of niet, het hart en de ziel blijven van generatie op generatie bij hun heimweeland, dus waarom zijn zij niet consequent en bollen zij het niet af ipv de eeuwige verongelijkte calimero uit te hangen? Waarom blijven zij hun familie invoeren en voeren zij zich niet zelf terug uit naar hun heimweeland? De nationaliteit hebben ze al, daarvoor zorgde de koning van Marrokko, de taal spreken ze beter dan het Nederlands en Frans, de familie is er en hun begraafplaats hebben ze ook al vastliggen. Waarom staan ze in hun heimweeland niet op hun rechten en vrijheden? Te veel moeite?

Citaat:
1) Je kan de BSP moeilijk links noemen.
2) Ze zaten weliswaar in de regering maar niet alleen. De regeringen zelf waren centrum, niet links.
3) Het probleem was niet zichtbaar in '73 maar werd het pas begin jaren '80.
4) Toen had je behoorlijk rechtse regeringen (Martens-Gol als u het zich zou herinneren).
Je weet evengoed als ik dat in dit lanfd de PS met haar satelietpartijtje de Spa het migratiebeleid bepaalt. Dat zagen we onlangs weer met de knieval voor de PS door de VLD/CD&V voor de massale collectieve regularisatie van een nieuw leger lompenproleten.

Citaat:
Wij gaan het in ieder geval niet kunnen doen aangezien we te weinig kinderen hebben.
Zij gaan het niet kunnen doen mits hoofdzakelijk ongeschoold; zij gaan het ook niet moeten doen want de industriële produktes trekken allemaal weg.

Citaat:
U verkoopt onzin: zoals u het boek van Mimount Bousakla niet gelezen hebt, hebt u ook de rapporten niet gelezen. Maar het is inmiddels duidelijk: u geeft niet om feiten, u hebt een mening. Best onthouden:
En nog lig je er wakker van, erger, je lijkt er gek van te worden.
Nog maar goed dat ik die lapsus maakte en je zo een uitstekende uitlaatklep aanreikte om je selectieve haat te blijven botvieren. Zonder dank hoor!

Citaat:
opinions are like assholes, everybody has one.
Goh, nu nog doorvertellen aan de linkse kliek, want die denken dat er maar één juiste mening is, de hunne, beter gekend onder het 'multicultureel evangelie' , de onaantastbare waarheid, verplicht te slikken op straffe van cordons, broodroof, nazificering en andere fraaie free-speech-op-zijn-links-technieken.
Oud 29 november 2009, 16:21   #490
driewerf

Standaard

Citaat:
Je weet evengoed als ik dat in dit lanfd de PS met haar satelietpartijtje de Spa het migratiebeleid bepaalt. Dat zagen we onlangs weer met de knieval voor de PS door de VLD/CD&V voor de massale collectieve regularisatie van een nieuw leger lompenproleten.
Je weet evengoed als ik dat zinnen die beginnen met :"Je weet evengoed als ik ... " een drogreden bevatten.
Oud 29 november 2009, 16:29   #491
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Je weet evengoed als ik dat zinnen die beginnen met :"Je weet evengoed als ik ... " een drogreden bevatten.
Oh ja, het is de PVDA/NVA/VB die gezamelijk op knieën gingen voor de eis van de PS voor een massale regularisatie.
Oud 29 november 2009, 16:49   #492
hamer
Banneling

Standaard

Citaat:
Je weet even goed als ik dat bijna alle allochtonen brave en vredelievende mensen zijn.
hamer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 16:58   #493
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Cut de krap;4466900]
Ja, Anderlecht is peis en vree.

[quote]

Citaat:
Ook economisch geslaagde migranten integreren amper en blijven totaal terug geplooid in hun gemeenschap.
Daar bestaat zeker een rapport over? Er zijn studies naar verricht en jij kan mij er ongetwijfeld naar verwijzen zodat ik die eens kan nakijken? En me op basis van feiten en analyses een mening kan vormen en een standpunt innemen?

Citaat:
Dat zagen we onlangs weer met de knieval voor de PS door de VLD/CD&V
Bent u zeker dat het een knieval was en geen kaakslag?

Oud 29 november 2009, 17:00   #494
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamer Bekijk bericht
Men zou inplaats van over " lompenproletariaat " eigenlijk beter over " druggebruikend merkkleding-proletariaat " kunnen praten in dit geval...
Dat is immers wat ik bedoelde, maar linkse hersenen schijnen dat niet te willen begrijpen.
Hen als lompenproleten omschrijven/benoemen geeft immers een andere kijk op dubbelpaspoortig reltuig dat enkel relt om te rellen, NIET omdat ze minder kansen zouden hebben, niet omdat ze in ellende en armoede moeten opgroeien - integendeel - uitkeringen + hun lucratieve 'zaakjes' maakt hen niet tot lompenproleten, enkel tot gewoon tuig van de richel, die net zoveel kansen gehad hebben of nog steeds hebben als álle andere vroegere immigranten die zich wél hebben weten/kunnen aanpassen!

Dat wetenschappelijk rapport of studie waar de geagiteerde steeds mee zwaait - toont aan dat in België die sukkels minder kansen zouden hebben, gediscrimineerd worden, vandaar zijn conclusie; de sukkels gaan 'rellen' tegen hun situatie - waarom schrijft hij dan eens geen ellenlang essay over al die andere landen, waar ze dus wél meer kansen krijgen en niet zo hard gediscrimineerd worden - en evengoed in elke grootstad van Europa datzelfde dubbelpaspoortig reltuig actief is???
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 17:03   #495
driewerf

Standaard

Citaat:
Dat is immers wat ik bedoelde, maar linkse hersenen schijnen dat niet te willen begrijpen.
Hen als lompenproleten omschrijven/benoemen geeft immers een andere kijk op dubbelpaspoortig reltuig dat enkel relt om te rellen, NIET omdat ze minder kansen zouden hebben, niet omdat ze in ellende en armoede moeten opgroeien - integendeel -
molenbeek, St Joost ten ode, Anderlecht, Schaarbeek zijn echt de chiquere buurten van Brussel of wat?
Oud 29 november 2009, 17:05   #496
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De schoolmeester die zich steeds geroepen voelt om DT fouten te verbeteren en zélf kemels van formaat schiet bij het gebruik van 'ei' of ij'!
Transformeer je anders nog eens tot 'verdraagzamheid', tegenover bvb. autochtone criminelen, de katholieke kerk, welja. laten we daar eens een draadje over openen en kom daar je verdraagzaamheid tegenover criminele pedofiele pastoors vergoelijken...zo van; "Je moet dat begrijpen, ze krijgen ocharmkes geen kans tot normaal seksueel contact e.d. onzin meer..." - same shit - same difference...
Oud 29 november 2009, 17:07   #497
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
molenbeek, St Joost ten ode, Anderlecht, Schaarbeek zijn echt de chiquere buurten van Brussel of wat?
Wie hebben die buurten zo 'getransformeerd'?

Overigens driewerf - er zit een groot grijs tussen, aan de ene kant; verloederd en vol reltuig, en aan de andere kant; chique buurt!
Oud 29 november 2009, 17:13   #498
Cut de krap
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie;4466974[QUOTE

Daar bestaat zeker een rapport over? Er zijn studies naar verricht en jij kan mij er ongetwijfeld naar verwijzen zodat ik die eens kan nakijken? En me op basis van feiten en analyses een mening kan vormen en een standpunt innemen?
Het volstaat uw ogen open te doen en te durven kijken. Je ziet geen economisch geslaagde moslims participeren in het socio-culturele verenigingsleven, in de sportwereld, in de media, etc.

Ze houden het bij hun eigen ding, vb. Kifkif, officieel een multiculturele website maar in de praktijk een eigen-islamitisch-volk-eerst stekje, vb. in de theaterwereld met eigen produkties.
Bij sportwedstrijden, shows, debatprogrammas zie je ze niet in het publiek; bij jeugdverenigingen zie je ze niet tenzij het een eigen jeugdvereniging is.
Bij naschoolse activiteiten zie je hen niet.
Ooit wilde Canvas ze meer betrekken bij jeugduitzendingen en ze desnoods ophalen met taxis ; ze wilden niet.

Etc.

Citaat:
Bent u zeker dat het een knieval was en geen kaakslag?
Beiden!
Oud 29 november 2009, 17:20   #499
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
In de gevangenissen zijn er veel allochtonen, onlangs zijn er nog een paar aangehouden.
Het één heeft niets met het ander te maken.
Oud 29 november 2009, 17:21   #500
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was het niet lumpen.........
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be