![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat islamieten nog steeds 75 % van hun partners invoeren om te trouwen, is een feit. Eigen volk eerst, is dat. En en gebod uit de koran : omgaan met ongelovigen mag niet, en trouwen nog minder. Pure discriminatie. Wat mij ergert is dat het ene volk wel zo mag denken en handelen, en het andere niet. Citaat:
Wat Wilders doet is de dingen bij naam noemen, en ja, daar kunnen de multiculti-linksen moeilijk tegen. Ze hebben altijd praatjes over verrijking verkocht, over de gezellige multiculturele maakbare samenleving, maar de realiteit toont heel wat anders. En het is duidelijk dat de islamitische cultuur er zijn aandeel in heeft. We zien immers wel het verschil met andere allochtonen die zich probleemloos integreren en vrijwel niet in de misdaadstatistieken voorkomen. T'is duidellijk dat de islam integratieremmend werkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Minister-President
|
![]() Met 'instant knowledge' wordt hier wel 'kennis' uit openbaring bedoelt. Ik weet niet of dat synoniem is met gezond verstand.
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kies bewust om niet naar de kerk te gaan; en om mijn kinderen niet naar het V.O. te sturen; en voel me zeker soms beperkt. Daar ging het over. http://forum.politics.be/showthread....73#post4908173 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"atheïsten kiezen bewust om niet naar de kerk te gaan en hun kinderen niet naar het V.O. te sturen! En zover ik weet voelen ze zich daardoor niet gediscrimineerd of beperkt!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vijand nr 1 van de wetenschappelijke methodes, dus.
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel ook hoor (behalve eerlijk gezegd bij veel "straatjongeren", die geven een soort handdruk en tikken daarna hun hartstreek met de vingers).
Bij de Franstaligen kan in bepaalde gevallen een hand geven zelfs een belediging zijn... En groeten door een teken met het hoofd te doen, kan ook aanvaard worden. ah, de rituelen rond begroeting, hoe meer je erover nadenkt, hoe ingewikkelder. ![]()
![]() |
#489 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vriend/famillielid sterft of huwt en je zet uit 'principe' ook geen stap in een kerk ?...dat is pas respectloos..ik ga voor de personen zelf te steunen, niet uit gelovigheid.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Minister-President
|
![]() De meeste die ik ken niet, ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen. U bent de eerste. Maar het is zoals ik beweer een mens kan altijd een reden zoeken of vinden om over te klagen.
![]() |
#491 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wilde er je enkel van op hoogte brengen; dat dit niet steeds zo is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens een fundamentele atheist verdedigt of vergoeilijkt NOOIT een godsdienst..denk daar maar eens over na.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#494 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een van mijn vrienden, een brave westerse belg, gaat volgende week speciaal halalkoken voor zijn buurman die hij uitgenodigd heeft (en ook halal voor zichzelf -uit respect hetzelfde te eten als zijn genodigde).
Ik hoop enkel dat zijn moslimvriend dan ook niet-halal gaat koken (en zelf eten uit repsepct voor mijn vriend) als mijn vriend bij hem op bezoek gaat. Kunnen de moslimmers hier een antwoord op geven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kunt u mij een bron aangeven waar de moslims worden opgedragen niet om te gaan met ongelovigen. Ik kom even op dit vers: "God verbiedt niet dat jullie hen die niet wegens de godsdienst tegen jullie gestreden hebben en die jullie niet uit jullie woningen verdreven hebben, met respect en rechtvaardigheid te behandelen." (Koran 60:8) Als u zo vriendelijk zou willen zijn zou ik toch graag een vers willen zien dat tegen dit vers ingaat. Wat mij trouwens ergert is dat iemand die niks begrijpt van een zaak noch de moeite doet om deze zaak te begrijpen, toch het niet kan laten zn mond open te trekken. Met alle respect natuurlijk.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 augustus 2010 om 13:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
|
![]() Dat hij/zij komt onder zn/haar echte forumnaam en geen dubbelnick.
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |