![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Europees Commissaris
|
![]() Van al die auto's op de snelweg is dat nochtans degene die gaat botsen hoor, meestal fataal.
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hele bevolkingsgroepen dermate beledigen om die daadwerkelijk ook diep te raken en te kwetsen, catalogeer ik niet bij "free speech" , maar eerder bij een soort "free offend". Vrije meningsuiting is één zaak, er mee kunnen omgaan, een andere.
![]() |
#485 |
Minister-President
|
![]() Ze zouden beter de massa vervolgen die alles buiten proportie gemaakt heeft, die zinnen uit de context rukken, leugens verspreiden, een haatcampagne organiseren, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan best zijn dat Jezus helemaal geen volgelingen had, dan slechts een kip die kakelend achter hem aan liep.... ![]() Zo heb ik ook helemaal geen volgelingen, slechts een paar die me half geloven. Dat wordt mij dan verweten, want Jezus zou al vele volgelingen gehad hebben. Maar de vraag is of dat wel waar was. Citaat:
Maar zijn neus was toch wel beter geweest. Om van zijn geslacht maar te zwijgen.... ![]() Citaat:
Aldus is onze brave Jezus als zonnegod onder gegaan. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb dat soort excuus stilaan iets teveel gelezen, en ik niet alleen. Léonard is zo goed als volledig geïsoleerd.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 november 2010 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op! dat kan gevaarlijk zijn hoor!
Zeker als er zo'n kamion van den andere kant verkeerd rijdt!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, mgr. Léonard heeft zich nooit op die wijze geuit. Het was zijn woordvoerder die dit heeft gesteld (op VTM-journaal dan nog, en niet in een persconferentie of zo). Misschien mogen we dan aannemen dat het hier uiteindelijk ging om iets wat toch niet gedekt was door de aartsbisschop zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk jongen, heel de Belgische bevolking hangt aan zijn lippen.
![]() |
#493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind hem in feite wel leuk hoor, die Léonard. zo nog eens lekker ouderwets klerikaal. Kan goed met Benny door één deur waarschijnlijk.
Niks zo goed om te laten zien in welke droomwereld die oude knakers nog leven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijemeningsuiting is immers een grondwettelijke recht. Blijkbaar is het echter zo dat de linksen dit recht nogal selectief interpreteren: als een bepaalde mening hen niet zint, stapt men naar het recht. Het is evenwel nog altijd ieders grondwettelijk recht te zeggen dat homoseksualiteit een afwijking, een vorm van seksualiteitsbeleving die haaks staat op onze menselijke gegevenheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem het van mij aan: mgr. Léonard is in de verste verte niet "klerikaal". Op dat vlak is hij tamelijk progressief, wat van sommige progressieven - als een kardinaal Danneels bijvoorbeeld - soms niet gezegd kan worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk jij nu ook even aan "Benidorm Bastards" ??
![]() |
#497 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe lopen die rechtzaken daar af (als u het tenminste hebt over een rechtszaak wegens zogezegd tot haat oproepen wanneer men een welbepaald oordeel over homoseksualiteit verwoordt)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Artikel 19: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() merkwaardig dat je maar een deel van mijn post quote...........