![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kunt ook naar beide kijken, zoals ik. Jij ziet trouwens enkel wat stof, ik zie een totaal isolement en een onweerlegbaar symbool van absolute vernedering en onderdrukking van de vrouw. Het spijt me oprecht voor jou dat jij niet verder kunt kijken dan "enkele meters stof." In die enkele meters stof schuilt immers een geheel verouderde, mensonwaardige ideologie die geen plaats heeft in onze westerse maatschappij en die daar bovenop elke vorm van integratie onmogelijk maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toen sprak je niet over "onweerlegbaar symbool van absolute vernedering en onderdrukking van de vrouw". Jij ziet ook maar wat je WILT zien, begin dus mij niet te beschuldigen hiervan. Ik weet perfect wat een boerka is, vanwaar het komt, en wat het betekent voor vrouwen. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 3 juni 2012 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe jij prostitutie met boerka's kunt vergelijken, is mij een compleet raadsel. Boerka-draagsters hebben niets te zeggen over hun lichaam, terwijl vrouwen die in de prostitutie stappen doen en laten wat ze willen, veel mensen tegenkomen, geld verdienen en ermee stoppen wanneer ze willen. Nogmaals, in geen enkel opzicht te vergelijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ken u soort ook heel goed, collaboreren met de vijand...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u vriendelijk verzoeken mij uit mijn onwetendheid in deze materie te verlossen? Dank bij voorbaat, djimi PS: ik weet wél wat een boerka voor mijzelf betekent, daarover hoeft u mij dus niks te vertellen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zo goed als bivakmutsen en nylonkousen over uw hoofd trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(allez, laten we dienen heilige er maar van tussen halen, of ze beginnen weer te zagen dat die wèl met een baard mag rondlopen en zij niet met een laken.... alhoewel, baarden leveren ze toch ook met de vleet?) Zolang hij maar geen kruis op zijn eigen christelijke mijter draagt is het goed zei pètrick.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 juni 2012 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() simpel zijn, doet geen pijn hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 |
Banneling
|
![]() Wel op alle posts blijven reageren hé Styllo.
Anders komen die rechtsen er zomaar mee weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan dat niet blijven volhouden. Ik ben ook maar een mens, ik moet ook gaan eten en slapen. Wil jij niet efkes mijn rol overpakken. Ik wil nu toch wel effe iets gaan eten hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Banneling
|
![]() In de tuin van uw fermette vast niet.
Maar misschien moeten we die vraag eens aan een bewoner uit Molenbeek stellen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 3 juni 2012 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb je je al lid gemaakt van sharia4belgium
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |