Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2013, 02:50   #481
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Die schijn meent gij althans te hebben inderdaad. Maar vertel mij eens, op welke manier bvb hebben alle Europeanen die vod Herman als hun President democratisch verkozen?
Dat is voorlopig. De EU staat immers nog niet volledig op poten. Er moest vlug een persoon gezocht worden die aanvaardbaar was voor elke lidstaat. Ik leef in een democratie volgend jaar ga ik opnieuw stemmen. In Antwerpen had die machtswissel alvast een goed resultaat. Jij bent daar ook tevreden mee toch ?

Citaat:
Dat is wat ze u pogen wijs te maken, ieder verstandig mens weet immers dat de Fransen enkel in Mali zitten om olie en uranium.
Dat is wat sommigen de mensen trachten wijs te maken. Ik weet wel beter. Ik ken immers de islam. Ik weet wat voor beest men in de kuip heeft. Zonder interventie zou mali reeds volledig onder de voet gelopen zijn geweest door goede moslims. Spijtig genoeg weigeren westerse leiders de juiste link te leggen naar de islam. Ze spreken van 'politieke' of 'radicale' islam wat fout is. Islam is islam. Het enige verschil ligt hem in diegenen die het volgen. je hebt er die het correct 'de ideologie die 'profeet' mohammed op de wereld had gezet, volgen en je hebt er die het niet of slecht volgen. Diegenen die het goed volgen zijn diegenen die men verkeerdelijk 'radicaal' 'islamist' of 'jihadist' noemt.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 maart 2013 om 02:54.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2013, 02:54   #482
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Zonder interventie zou mali reeds volledig onder de voet gelopen zijn geweest door goede moslims.
Ocharme die negerkes toch.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2013, 03:02   #483
smiley

Standaard

Citaat:
Ocharme die negerkes toch.
Ik zit met iedereen in die onder een dictatuur dient te leven, vooral onder een islamdictatuur. Daarboven komt nog dat na de negerkes wij opniew aan de beurt zijn of denk je dat de islam tevreden is met enkel dat stuk van de wereld ? Die reeds onder de voet gelopen landen vormen dan immers een goede uitvalsbasis, net zoals afghanistan of yemen om in kampen jihadis op te leiden om aanslagen te plegen in Europa. De islam gebruikt alle mogelijke middelen in de oorlogvoering. Maar ja, als je de islam niet kent weet je natuurlijk niet waar ik over praat. Het woord islambasher in de mond nemen zegt al genoeg. U bevind zich daarmee in de categorie van zogenaamd 'progressief' vlaanderen. Niet echt iets om trots op te zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 maart 2013 om 03:03.
Oud 6 maart 2013, 03:11   #484
smiley

Standaard

Citaat:
Het kan mij allemaal niks schelen man. Ik moet hier trouwens nog de eerste moslim tegenkomen!
Dan woon je ergens op het platteland. Mijn straat en wijk is reeds helemaal 'verrijkt'. Wisselen ?
Oud 6 maart 2013, 03:15   #485
smiley

Standaard

Citaat:
Ik stel dat Iran vooruitstrevender is in het uitvoeren van werkelijke straffen ipv halve tot geen straffen zoals in uw bananenrepubliek België. Ik heb het niet gehad over de manier waarop, dat is immers bijzaak.
Dat is geen bijzaak. Ik ben ook voor een betere strafuitvoering maar niet voor gruwelpraktijken.

Citaat:
Niets meer dan een sneer naar dat "superieure" Westen, zoals elke goede verstaander wel begrepen heeft. Niet meer, niet minder...
Het is westen is wel degelijk superieur, ook al loopt de strafuitvoering mank in ons land. En culturen zijn niet gelijk. Wat die foto uit Iran trouwens bewees.
Oud 6 maart 2013, 03:17   #486
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zit met iedereen in die onder een dictatuur dient te leven, vooral onder een islamdictatuur. Daarboven komt nog dat na de negerkes wij opniew aan de beurt zijn of denk je dat de islam tevreden is met enkel dat stuk van de wereld ? Die reeds onder de voet gelopen landen vormen dan immers een goede uitvalsbasis, net zoals afhanistan of yemen om in kampen jihadis op te leiden om aanslagen te plegen in Europa. De islam gebruikt alle mogelijke middelen in de oorlogvoering. Maar ja, als je de islam niet kent weet je natuurlijk niet waar ik over praat. Het woord islambashert in de mond nemen zegt al genoeg. U bevind zich daarmee in de categorie van zogenaamd 'progressief' vlaanderen. Niet echt iets om trots op te zijn.
Stel anders een leger samen en ga de barbaren in Iran mores leren, of in uw ghetto wijk in Antwerpen, wat kan het mij wat schelen.

Maar hou u tenminste nuttig bezig, door een pak te zagen gaat ge uwe strijd niet winnen.
Oud 6 maart 2013, 03:19   #487
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:

Het is westen is wel degelijk superieur
In welke opzicht? Militair?
Oud 6 maart 2013, 03:21   #488
smiley

Standaard

Citaat:
In welke opzicht? Militair?
Op alle vlakken. U hebt blijkbaar iets tegen het westen. Erg vind ik dat.
Oud 6 maart 2013, 03:23   #489
smiley

Standaard

Citaat:
Stel anders een leger samen en ga de barbaren in Iran mores leren, of in uw ghetto wijk in Antwerpen, wat kan het mij wat schelen.

Maar hou u tenminste nuttig bezig, door een pak te zagen gaat ge uwe strijd niet winnen.
Jazeker. Slechte moslims verlaten de islam bij bosjes. Zolang men ons het zwijgen niet oplegt

zoals deze 'democraten' trachten te doen
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...lamofobie.aspx

is er een goede kans maar dan moet er in het hele land nog een machtswissel komen en hopelijk in heel het westen. De huidige westerse leiders die de islam niet kennen zijn immers islamapologeten die weigeren de vijand echt te benoemen en ook aan de lopende band foute beslissingen nemen door meer en meer eisen van moslims in te willigen. Cgkr voor hetzelfde politieke doel opgericht http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...lamofobie.aspx dient ook te verdwijnen zoniet is het westen inderdaad verloren.

Ik las alvast met genoegen dat reynders moskeën beter wenst te controleren over wat men daar allemaal wel zegt. Niet moeilijk met zulk een ideologie als de islam. Hoe ga je daar nu iets 'goeds' van maken met een koran of hadith in de hand ? In ieder geval dat is toch al iets.

Men laat islam toe erkend het, gaat het subsidieren maar de moslim mag wel zijn islam niet volgen zoals het hoort ...; waarom de islam erkennen ? Wat had men nu verwacht ? Dat ze de islam kunnen veranderen ?

Laatst gewijzigd door smiley : 6 maart 2013 om 03:44.
Oud 6 maart 2013, 04:41   #490
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Op alle vlakken.
Economisch gezien is uw superieur Westen de slaaf van het Oosten, dat OCMW moet spelen om het van een leefloon te voorzien.

De internationale paria, dat de halve wereld terroriseert, maar echter wel uitblinkt in morele hypocrisie, dat moet ik je wel nageven, is zwaar in verval, kameraad.

Een beetje meer bescheidenheid, zeker als Vlaming, zou dus helemaal niet misstaan, me dunkt. Laat dat van het Amerikaans overgenomen staaltje arrogante zelfingenomenheid, dat geen enkele basis heeft, maar achterwege.
Oud 6 maart 2013, 08:22   #491
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan woon je ergens op het platteland. Mijn straat en wijk is reeds helemaal 'verrijkt'. Wisselen ?
Waar hij woont snijden ze een Islami de nek af.
Oud 6 maart 2013, 08:45   #492
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik gruw van dergelijke beelden. Maar ja ik ben dan ook geciviliseerd.
Oud 6 maart 2013, 09:10   #493
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marjan Bekijk bericht
Iran blijft jonge christenen arresteren
[/url]
Een verbijsterende toestand voor wie de facts and figures” er op na slaat, wij ontvangen moslims hier met quasi open armen, onze gelijkgestemden worden in landen met een moslimmeerderheid zwaar onderdrukt, gediscrimineerd of desnoods kapot geslagen en een deel van onze eigen politici wil ons vervolgen voor aanzetten tot haat omdat we de islam bekritiseren.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2013, 09:23   #494
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Een verbijsterende toestand voor wie de facts and figures” er op na slaat, wij ontvangen moslims hier met quasi open armen, onze gelijkgestemden worden in landen met een moslimmeerderheid zwaar onderdrukt, gediscrimineerd of desnoods kapot geslagen en een deel van onze eigen politici wil ons vervolgen voor aanzetten tot haat omdat we de islam bekritiseren.
U vergeet dat wij bovendien bakken geld aan 'steun' sturen naar moslimlanden, terwijl een aantal van hun broederlanden zwemmen in het geld.
Oud 6 maart 2013, 10:34   #495
smiley

Standaard

Citaat:
Economisch gezien is uw superieur Westen de slaaf van het Oosten, dat OCMW moet spelen om het van een leefloon te voorzien.
Dat komt door beleidsmensen die verkeerde beslissingen nemen. Niet omdat het westen niet superieur is. Als economieen in bvb het oosten bloeien komt dit omdat zij het westen naapen en nog met een groeiende bevolking zitten die nog veel in te halen heeft. Het superieure westen heeft hen welstand gebracht.

Citaat:
De internationale paria, dat de halve wereld terroriseert,
Op 6 juni 1944 waren we blij dat die 'terroristen' bij ons zijn komen 'binnenvallen', de koeweiti destijds waren eveneens bij dat die 'terroristen' daar 'binnenvielen'. Het is maar hoe je het bekijkt.

Citaat:
maar echter wel uitblinkt in morele hypocrisie,dat moet ik je wel nageven, is zwaar in verval, kameraad
De oplossing is andere leiders die bvb ophouden met islam is 'peace' te zeggen 'and these terrorists act in contrary to the teachings of the quran, because we have friends in the middle east... We dienen van de olieafhankelijkheid uit het midden oosten verlost te geraken. Dat kan als men wil.

Citaat:
Een beetje meer bescheidenheid, zeker als Vlaming, zou dus helemaal niet misstaan, me dunkt. Laat dat van het Amerikaans overgenomen staaltje arrogante zelfingenomenheid, dat geen enkele basis heeft, maar achterwege.
Ik zie niet in waarom. De hele wereld heeft elke verbetering in welstand en ontwikkeling aan het westen te danken. Niet aan islam. De kamelenhoeders van saoedi arabie weten het maar al te goed.

Laatst gewijzigd door smiley : 6 maart 2013 om 10:45.
Oud 6 maart 2013, 10:43   #496
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...

De hele wereld heeft elke verbetering in welstand en ontwikkeling aan het westen te danken.
Yep.
Oud 6 maart 2013, 14:02   #497
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Waar hij woont snijden ze een Islami de nek af.
Een iSalami? Da's een 5 keer te dure haram saucis.
Oud 6 maart 2013, 14:04   #498
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Yep.
Nie overdrijven, we mogen India en China niet vergeten. Alhoewel een deel van India een tijd achterlijk geworden is geweest onder de Moghuls.

De Chinezen daarentegenover zijn cordaat als het op menselijke fietsrekken aankomt.
Oud 6 maart 2013, 14:23   #499
Buitenwipper
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat komt door beleidsmensen die verkeerde beslissingen nemen. Niet omdat het westen niet superieur is.
Neen, het zit dieper. Het superieure Westen leid ons richting einde beschaving. Zelfdestructie zit daar nu eenmaal in ingebakken.

De geologisch tikkende tijdbom, de geïndivualiseerde maatschappij die massaal anti depressiva slikt omdat spiritualiteit ingeruild werd voor massaconsumptie, het zit allemaal in elkaar verweven.

Terminaal ziek tot in de kern is de diagnose. You know it, you feel it, you breath it.
Oud 6 maart 2013, 14:31   #500
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, het zit dieper. Het superieure Westen leid ons richting einde beschaving. Zelfdestructie zit daar nu eenmaal in ingebakken.
Overbevolking heeft dat effect op alle levensvormen. De westerse technologie zorgt ervoor dat we energie kunnen omzetten in bevolkingsdrukvermindering.
Citaat:
De geologisch tikkende tijdbom
En wat heeft de aarde er zo mee te maken?
Citaat:
de geïndivualiseerde maatschappij die massaal anti depressiva slikt omdat spiritualiteit ingeruild werd voor massaconsumptie, het zit allemaal in elkaar verweven.
Daarom dat Iran een ferm drugsgebruikend land is?
Citaat:
Terminaal ziek tot in de kern is de diagnose. You know it, you feel it, you breath it.
Overbevolking nietwaar.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be