![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij mag dus wel maar anderen niet? Evenmin heb ik ergens beweert dat u stalking goed keurt, citeer me even! ![]() Nee? Dacht ik al... liegen Jan, mag dat van je geloof? Laatst gewijzigd door alice : 2 maart 2019 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is discriminerend noch grensoverschrijdend. Twee zaken die heel duidelijk door de wet zijn omschreven en die totaal niet passen met wat u beweert. U gaf eerder al aan: de wet is de referentie. Dus niet wat u van de wet maakt. De wet. Niet uw persoonlijk verdraaien van de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Banneling
|
![]() Ach wat. Ik heb mijn telefoonlijn laten registeren om zogezegd niet meer lastig te worden gevallen door telemarketeers. Wettelijk gezien mogen ze mij dus niet bellen om commerciele redenen en zijn ze verplicht om eerst na te gaan of mijn nummer niet geregistreerd is. In de praktijk vegen ze daar vierkant hun voeten aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het negatief om mensen op straat aan te spreken en te getuigen vanuit het geloof, en daarbij misschien ook over ethische zaken van het geloof te spreken? Als dit niet mag, mogen enquêteurs dan u op straat aanspreken om bepaalde zaken te weten rond uw consumptiegedrag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens Jan, stap op twee mannen af en zeg maar eens" homoseksualiteit is vanuit bijbels licht pervers"! Succes! ![]() Die handeling is en blijft grensoverschrijdend, en verontrustend dat u dit maar niet ziet! Het was trouwens niet de stelling, die was eerst" je mag homo's negatief aanspreken over hun seksuele geaardheid" wat u verdedigt hebt! je draait al bij. Zwakt af...dus je hebt door dat je iets verdedigt wat niet te verdedigen valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pak de wettekst er dan eventjes bij en toon aan wat u beweert. Alleen weet ik nu al het antwoord: u kunt het niet omdat dat niet de wetgeving is rond grensoverschrijdend gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt wel aan iemand vragen of je iets over je geloof mag vertellen of om een enquete in te vullen , en wanneer dit " ja" is kun je verder gaan maar je mag niet ongevraagd, je mening over onderwerpen waaronder homoseksualiteit opdringen. Maar daar ging het niet over. Wel over het aanspreken van homo's. En dat weet je heel goed, probeer eens niet steeds te manipuleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus je ontkent dit nu, en bevestigd dat je homo's niet mag aanspreken op negatieve wijze over hun seksuele geaardheid? En ja Jan, voor wie niet geloofd is het standpunt" het is pervers, te vergelijken met pedo's en voer voor psychiaters" beledigend! Dat dit maar niet tot je besef door dringt..verontrustend! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begin februari schreef ik : |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt u maar niet te begrijpen...en dat binnen het onderwijs? In de buurt van mijn kinderen had ik u niet willen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kan trouwens zoveel beledigend zijn. Als u oproept tot fijngevoeligheid, dan gaat u wel tegen uw eigen regels in als het om gelovigen gaat... Altijd grappig te zien hoe u zichzelf steeds weer opnieuw in de voet schiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Banneling
|
![]() Heb ik al een paar keer gedaan. Als ik dat consequent wil doen moet ik tientallen klachten indienen. Spijtig genoeg vallen liefdadigheidsinstellingen en kerken buiten deze wetgeving. Campagnebureaus voor politieke partijen eveneens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout, u zit weer en steeds weer opnieuw fout. Ik heb immers nergens gesteld dat personen pervers zijn. Wel dat ik bepaalde gedragingen pervers vind. Dat is naar de wetgeving (de enige referentie! uw eigen woorden...) geenszins "grensoverschrijdend".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geenszins, de wetgeving geldt voor iedereen. Er is nergens in de wet een uitzondering voorzien voor "liefdadigheidsinstellingen, kerken (???) of politieke partijen".
|
![]() |
![]() |