![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Effectivement, je suis imperméabilisée.........
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 maart 2006 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
In de domeinen waar ongelimiteerde individuele vrijheid andere individuën in hun vrijheid beperkt, kan ik zonder probleem limieten aan die vrijheid tolereren, opdat elk individu in gelijke mate van een zo groot mogelijke vrijheid kan genieten. In het domein van de meningen daarentegen, kan voor iedereen een totale vrijheid heersen. Ik mag in die wereld uw warrig, contadictorische en hoogst hypocriete gebrabbel, over universele liefde zonder enig probleem schofferen ad infinitum. Dat belet niet dat jij je daar even hard of even lang aan vastklapt en het koestert als een hamster zijn boterham met choco op zondag. Onze beide opinies blijven bestaan, zoalng wij het wensen, hoe vaak we ze ook hier herformuleren, herkauwen en herfraseren. Ik mag duizendmaal zeggen: "Fuck off met uw universele liefde", zolang jij je vastklampt aan je opinie erover, kan je ze hier blijven neerkwakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1586041]
Citaat:
Citaat:
Het lijkt u misschien warrig, wollig, contradictorisch maar één ding is zeker het is gemeend. Vind u centrum-linkse mensen dan zo hypocriet ? Gelooft u niet in de mens, in enige vorm van verbondenheid met de anderen ? Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 maart 2006 om 15:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=labyrinth;1586079]
Citaat:
Citaat:
2/Ik heb nergens centrum-linkse mensen proberen typeren Uw vraag is dus irrelevant. Citaat:
Op afroep van een heersende ideolgie: nooit.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 maart 2006 om 17:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1586278][quote=labyrinth;1586079]
Citaat:
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 18 maart 2006 om 18:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Europees Commissaris
|
![]() ik ga de hypocriet niet uithangen he
![]() als ik iets zeg, dan meen ik het ook.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
omtrend politiek EN universele liefde zou ik wel eens een discussie willen voeren over "David Ickd - Secrets of the Matrix", maar dan moeten de deelnemers wel eerst die dvd's bekijken natuurlijk.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wil ik zelfs niets snappen van Labyrinths concept 'universele liefde' Het benauwt me doet me griezelen, en wekt nausea op.
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Supe®Staaf;1586278]
Citaat:
Staafke wordt wijzer met de jaren.
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch is er zelfs in wat jullie de Belgische transfers noemen, een zekere mate van vrije keuze in het spel. Wie het systeem niet bevalt, kan beslissen te gaan leven in oorden die hem beter bestuurd lijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen doet alles wat het kan om de belastingen te verminderen: Rechts/vlaamsgezind stemmen.....
![]() |
![]() |
#498 | |
|
![]() Citaat:
Niet evident, weet ik, maar niet onmogelijk. Bekijk 'ns een kaart van Europa voor 1990.
![]() |
![]() |
#499 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als iemand als enige keuze heeft gedwongen te worden om het systeem te accepteren of op te rotten, dan mag hij zichzelf het recht toe eigenen om diegenen die hem tot een dergelijke keuze dwingen de effectiviteit van Semtex te laten beproeven. Belgisch geboorterecht is nog steeds een onvervreembaar recht en politici hebben nog steeds niet het recht om dat ter discussie te stellen. En jij ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bravo Foreigner!
|
![]() |
![]() |