![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zelfs in de 'religieuze monarchie' gaat het zeer snel de goede kant op, goed nieuws voor inbev overigens, bij schemer zegt de doorsnee marokkaan 'nu slaapt allah, tijd voor een pintje' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, andere strafzaken zouden het politieke proces rond Fehriye Erdal en de soms criminele werkwijze van bepaalde rechters wel eens in vraag kunnen stellen natuurlijk. Kan je ons nog eens vertellen welke van je volgende uitspraken met de zaak-Erdal te maken hebben ? - "Daarenboven hebben we de getuigenis van een van de indiener van de klacht die zich op een bepaald moment liet ontvallen: "Dit is een politiek proces tegen het Blok". Woorden van iemand minder dan Pataer zelf." - "Hele Assyrische (christelijke!) dorpen werden door de Koerden uitgemoord." - "Indien u de gewapende strijd tegen de Turkse staat zo belangrijk vindt, moet u misschien dan maar zelf de wapens opnemen." - "Mijn oordeel over Turkije heb ik bijgesteld toen ik in contact ben gekomen met een Volksgriekse uit Istanboel. Die dame heeft me uitgebreid verteld hoe het er in Turkije aan toegaat, en, ondanks alle minpunten die er zijn (en dat zijn er veel), is het kemalistisch regime de enige stabiele factor voor Turkije en ook voor de nabuur Europa." ![]() http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 5 maart 2006 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Banneling
|
![]() het is msschn geen slecht idee om DHKP-C wat verder uit te diepen :
http://www.tkb.org/Group.jsp?groupID=38 "The DHKP-C believes that the Turkish government is a fascist regime, controlled by the domineering, imperial forces of the West, especially the United States and NATO. The group seeks to destroy these Western influences through violence and Marxist revolution" hoe zoiets vrij en vrolijk een kantoor kan hebben hier, is me een raadsel ... tenzij het wisselmunt is in de toetredingsonderhandelingen ?? Laatst gewijzigd door Knipp : 5 maart 2006 om 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat dat artikel in de STandaard betreft:
1: Desondanks beschuldigt de Turkse staat Erdal niet rechtstreeks van betrokkenheid. Heb ik hier al dertig keer gezegd, maar dat 'overleest' men blijkbaar. 2: Wat de gazetten hier in Belgique schrijven neem ik niet meer serieus, ik heb het afgelopen jaar gezien hoe de pers bijzonder paars gekleurd was ivm de grondwet en het generatiepact en BHV. 3: Of Erdal in turkije iets heeft mispeuterd doet niks ter zake, want daar ging het proces niet over. 4: Dat er in een dictatuur zoals Turkije slachtoffers vallen lijkt me niet meer dan logisch, helaas. Actie en reactie. Eergisteren werden de ouders van een medewerker van het Koerdisch Instituut vermoord, omwille van zijn activiteiten als opposant van het Turkse regime. Ik ben eens benieuwd of de Standaard d�*�*rover gaat schrijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 |
Banneling
|
![]() ![]() De anti-terrorismewetgeving is een mislukking gebleken. Zij kan gebruikt worden om actievoerders en vakbondsmilitanten de mond te snoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() In Duitsland is DHKP-C verboden. Waarom hier niet ?
http://newsfromrussia.com/world/2005/08/10/61161.html Turkish leftist charged in Germany with extortion, assault 17:20 2005-08-10 Federal prosecutors in Germany charged Turkish man Hasan Huseyin K., suspected of being the regional leader for a banned militant leftist group, with extortion and assault. The man is suspected of leading the Revolutionary People's Liberation Party-Front, or DHKP-C, from February 1996 to July 1997 in Cologne and Hamburg. The banned group seeks to institute a Marxist government in Turkey. He was arrested in June 2004 in Rotterdam, Netherlands, and was turned over to German custody. While in leading the regional group, the man is suspected of being involved in extortion of donations and assault and battery, prosecutors said in a statement. No further details were immediately available. The case is to be handled by the state court in Duesseldorf, prosecutors said. The DHKP-C has been banned as a terror organization in Germany since 1998, the AP reports Laatst gewijzigd door Knipp : 5 maart 2006 om 01:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Banneling
|
![]() Onzin, die wet is nog maar twee keer gebruikt en twee keer wel degelijk tegen terroristische organisaties.
Laatst gewijzigd door Knipp : 5 maart 2006 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dit was een paar jaar geleden voorpaginanieuws dat DHKP-C bureau had in het hart van Europa, Turkije was woedend dat een terroristisch organisatie die aanslagen pleegt tegen banken en dergelijke zomaar hier een bureau konden openen, antwoord van Belgie was dat ze een democratie waren en dat ze dat mochten toelaten... Dus kwamen er in Turkije stemmen op van: " als er ooit een aanslag gepleegd wordt in Belgie zullen we die dan ook maar beschermen en hun bureau laten openen hier", dit natuurlijk sarcastisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitsland doet veel om zijn eigen schande uit te wissen. Dat deed het ook na 1918. Dat was de lont bij het Duitse volk om de boel weer aan te steken. Gedaan met die politieke correctheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() ter informatie
www.law.kuleuven.ac.be/iir/nl/wp/WP/WP75n.pdf niet het actuele vonnis, wel een commentaar bij het erdal arrest van het arbitragehof een paar paragrafen lezen volstaat om te zien dat onze zo geroemde rechtsstaat kaas is waarvan de gaten ad hoc moeten worden gedicht dat je geen retroactieve wetten kunt maken snapt een kind van zes, hier moet het arbitragehof daarover mediteren en worden allerlei subtiele begrippen gecultiveerd om toch maar de gewenste effecten te kunnen genereren ( strafwetten die retroactief moeten kunnen werken zijn dan plots procedurewetten bvb ) als je 't mij vraagt is de rechterlijke wereld nog onbekwamer dan de politieke, de economische schade aangericht door trage en onnozele vonnissen moet dringend een keer worden uitgerekend ... Laatst gewijzigd door Knipp : 5 maart 2006 om 04:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Minister
|
![]() Voor iemand die weet dat hij gevolgd wordt is het heus niet moeilijk om zijn achtervolgers af te schudden, zelfs al zijn ze met 100. Trouwens, je denkt toch niet dat ze 32 tegelijk achter Erdal aanzaten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en is hier gewettigd aanwezig, waar of waar ? Zoiets kon je nu niet van de CCC, waar je ze zo graag mee zou willen vergelijken, niet zeggen, niet ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik vindt het altijd wel grappig dat je jezelf wat belachelijk maakt. De fakkel aan het overnemen van mijn stalker die al 2 identiteiten heeft aangenomen en altijd met de staart tussen z'n benen is weggelopen, of is het nu ditmaal identiteit no 3 die je uitprobeert ? ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |