![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kunt u ook uitleggen waarop de splitsing "nep" is? Neen, dat kunt u niet. U wentelt zich liever in leugens om hun eigen verzinsels geloofwaardig te houden (u blijft immers maar herhalen dat Montenegro de Montenegrijnen uit Servië van de stemming uitsloot).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu gaa weer met jouw scholiers in de kleuterschool spelen. Of wil je ook iets zeggen om jouw stelling te steunen?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 |
Minister-President
|
![]() Jans argumenten waren o.a. dat deze Montenegrijnen het recht hadden gratis naar Montenegro te gaan (hij heeft nog geen link gegeven naar een artikel waar staat dat er gratis treintickets waren, maar ik ben ervan overtuigd dat hij dat nog altijd wil doen.) Dat de stemming eerlijk en democratisch verlopen is, want alle inwoners, ook degenen die zichzelf Serviër noemden hadden stemrecht, er was kiesgeheim, en de campagne was zo intens vanuit beide zijden, dat je al echt je best moest doen om niet op de hoogte te zijn van alle consequenties van deze of gene uitslag.
Er was een dubbele kiesdrempel voor dit referendum, die beide gehaald zijn, nl de opkomst (ruim gehaald) en minimum 55% voor onafhankelijkheid vooraleer de EU een onafhankelijkheid zou erkennen. Je stelling dat de splitsing nefast was voor de Balkan is beter te begrijpen, maar van weinig belang, als ze ingaat tegen de wens van de inwoners. Als Wallonië zichzelf onafhankelijk zou willen verklaren, wetende dat het zeker de eerste jaren zwarte sneeuw zal zien, is dat hun goede recht. De oorlog heeft zeker wonden geslagen in de Balkan. En de internationale gemeenschap heeft zeker niet genoeg gedaan om dit te vermijden. Maar als het democratisch gebeurt, is er weinig tegen te beginnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#485 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe naiv bent je? Maar dit is alleen een detail. En, Groentje, weet je eigenlijk of alle bruggen en rails weer ogbouwd zijn naar de laatste navo bomben? En misschien zijn het ook de Croaten daar, en Moslims daar die ook een woortje mee gesprooken hebben, daar in M, tegen hun oude vijand Servie. Maar we zullen het nooit weten omdat 1/3 van bevolking geen kans op een fair referendum had. Zoals in O. Met steun van de flaminganten. Citaat:
En verklaar Wallonie maar niet zo snel onafhankelijk, meisje En de internationale gemeenshap was goed bezig met die oorlog, de USA waren trouwens ook weer kijken, uit louter nastenlievde.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 20 juni 2006 om 21:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom dan niet direct een referendum in Servie voor het "montenegrijse" nep volk? Als ze al op plaats waren? Maar Belgie, dat is antidemocratisch.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 20 juni 2006 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Parlementslid
|
![]() -> Voor de hart core flaminganten freaks here:
De Serviers zien zich zelver als "historische" defender van het "christelijk" avondland tegen de muslims, sinds euuwen. En dan zo mooi laf van het westen. Degoutant. Tijdens WW1 + 2 op belgisch kant. Is er nog plaats voor de naam van deze victory van de vlaamse beweging op het foute zwaarte vlagje, misschien naast die van 'Stalingrad'? 'En nu naast: 'Montenegro. Laatst gewijzigd door restons courtois : 20 juni 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is laf van het Westen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Montenegro niet. Ondanks alle onvolmaaktheden, durfde men daar de stem van het volk te laten horen. Dat is nu eenmaal het grote verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
Parlementslid
|
![]() Je ken er gewoon niks af van de Balkan, hé?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of blijvd je liever onder oude kamaraden? Belgie is Bang? Voor wat? Ik ben niet bang. Jullie zijn blijkbar altijd bang, daroom zeker ook Vlaams Bang, hé Jani.
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 20 juni 2006 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Uit de 'Bild' in de oostenrijker Alpen zeker?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 20 juni 2006 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hierover moet u maar eens wat oude berichten opsnorren waar ik een stukje over mezelf vertel. Zoals al vele malen gezegd: aandachtig lezen kan verhelderend werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Parlementslid
|
![]() Ok ok, you won by large, I give up.
Wat denk je trouwens over Macedonia en de separatisten daar? Recht op een referendum? Een nieuwe nep staat? Al een naam gevonden? Any ideas? |
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denkt u werkelijk, dat een kiezer die moet gaan stemmen in pakweg de Cévennes, maar voor zijn studie in pakweg Parijs verblijft, zo makkelijk thuisgeraakt? Is het dan een ondemocratische verkiezing, omdat de kiezer een lastige verplaatsing moet maken om thuis te geraken? Kijk, u noemt me naïef, u verwijt me niet op de hoogte te zijn van de omstandigheden, maar u overtuigt me niet. Integendeel, u geeft geen cijfermateriaal over de opkomst bij deze 'Serbian-based Montenegrins', meer zelfs, u gaat ervanuit, dat deze groep (1/3de van de Montenegrijnse bevolking) niet heeft kunnen stemmen. Wat pertinent onwaar is. Niemand verplicht u uw stellingen te onderbouwen, u mag er alleen niet van verschieten als men ze dan ook niet aanvaardt. Op deze pagina alleen al, sleurt u er (nog maar eens) de Oostkantons bij, de Bosnische Moslims en de Kroaten, Macedonië, Stalingrad, Oostenrijk en het Vlaams Belang. Nog even, en ik ben er zeker van dat u er ook nog de NWO bijsleurt, of de loge, of de communisten. Weinig overtuigend, hoor.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 20 juni 2006 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Kan je misschien de vraag eens herhalen maar ik verstaa je niet zo echt. " gaat ervanuit, dat deze groep (1/3de van de Montenegrijnse bevolking) niet heeft kunnen stemmen." Heb ik dit gezegd? Ah bon. Neen ik denk eigenlijk dat het een nep referendum was omdat niet fair. Zoals in O. Mooi 'Groentje' bent je trouwens, not.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar de francofonie aan komt, is het bestuur rampzalig! En trouwens: neem Brussel af waarvan het afhankelijk is en ze verkopen net zo goed hun ziel aan Vlaanderen net zoals die verfranste Vlamingen destijds die hun ziel aan de francofielen verkochten.
![]() |
![]() |
#499 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#500 | |
Europees Commissaris
|