![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zijn de lyrics van de groepjes waarvoor u hier al jaar en dag "reclame" maakt dan zoveel stichtender?
![]() |
#482 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neem me niet kwalijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 maart 2007 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Gouverneur
|
![]() Het zijn de 'Hans van Themsches' van morgen, die naar zo'n concertjes gaan en waarvan de ouders maar al te vaak fervente VB-aanhangers zijn. Racisten en facisten van thuisuit maw, die het beter doen dan hun brave oudertjes. Bij wie van hen zal morgen de stoppen doorslaan, voor de regering deze samenkomsten afschaft?
Sterk dat sommigen hier 'de vrijheid van meningsuiting' bepleiten. Alsof op bijeenkomsten van het VB hetzelfde gedacht en gezegd zou worden dan op zo'n concertjes. hmmm. Wat een toeval zeg. Laatst gewijzigd door Tomas : 14 maart 2007 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ligt dat laatste toch iets moeilijker? Bovendien, wie ben jij wel om te zeggen welke mensen recht hebben op respect of verdraagzaamheid en welke niet? Wie uitschot is en wie niet? Vanuit jouw recht op vrije meninguiting zeker? Wat wilt gij de splinter uit het oog van uw broeder halen als gij de balk in eigen oog niet eens bemerkt. Bij mijn weten is iedereen in ons land onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Wie denk je wel dat je bent? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 maart 2007 om 23:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt extreem links al veel gevaarlijker hoor....maar het is niet politiek correct om dat te zeggen zeker? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jouw meerdere op alle mogelijke vlakken. Begin dus al maar te zwijgen. ![]() Raf.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De geloofwaardigheid in hoogst eigen persoon... Bedankt om geen enkele vraag te beantwoorden en het zou mooi te illustreren wie je werkelijk bent Raf ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 maart 2007 om 23:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#494 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Vooral in moeilijke situaties, natuurlijk. Als de verdraagzaamheid die je predikt eens naast je eigen postings geplaatst wordt bijvoorbeeld. Je denkt echt dat je serieus nog genomen wordt hé? Dat je nog geloofwaardig overkomt... Doe maar hoor. Fora hebben altijd een amuzementsfactor. En dat is maar goed ook. Ik beleef veel plezier aan jou. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En verder hoop ik dat zowel Paulus als Raf worden gebannen omdat ze elke draad omtoveren tot een gay-hetero draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Je ergert je groen en geel aan me. Ik kan van hier het schuim op je lippen zien staan.
![]() Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |