Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 maart 2007, 10:35   #481
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Welke vooroordelen, beste Online?
Dat een VB-lid per definitie schuldig is. Herlees je insinuaties Edina.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 10:36   #482
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Nee, dat doe je niet Edina. Je etaleert je vooringenomenheid op slinkse maar niet mis te verstane wijze en vervolgens drop je er voor de goede orde nog eens dat standaardzinnetje over 'afwachten tot het proces' erbij. Niemand overtreft jouw hypocriet gedoe Edina, en dat weet je.
Als het vooringenomen is om er niet automatisch van uit de gaan dat de politie niets kan mis doen en allochtonen altijd criminelen zijn, dan pleit ik schuldig. Hoe het proces afwachten als hypocrisie kan bestempeld worden is mij een raadsel. Maar soit, ik vrees dat ik jouw logica nooit zal leren.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 10:39   #483
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met wat goede wil kan ik dat best wel terugvinden. Ik zou alleen het archief van het forum moeten doorlopen en jij weet dat ik daar de moeite niet voor zal doen. Dus drop je deze dooddoener maar.
Intussen kennen we allemaal je hypocriete aard Edina en weten we dat je als eerste op de barricaden zal staan als een verrijker komt klagen dat hij geen eerlijk proces heeft gekregen.
Je raaskalt en tot zolang je niet één citaatje kan vinden waaruit het bovenstaande zou blijken, denk ik eerder dat het voor iedereen van goede wil duidelijk is dat jij mij woorden in de mond legt. En dat is niet de eerste keer. Dat doe je wel vaker en je hebt dat nog nooit kunnen staven met citaten. Pijnlijk hé!

Laatst gewijzigd door Edina : 17 maart 2007 om 10:39.
Oud 17 maart 2007, 10:40   #484
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Mijn excuses ik verwarde je met Marlboro, daar had ik gisteren een discussie mee over dit thema.
Je ziet ik kan mij verontschuldigen hoor, of dat nu in mijn 'poco'-kraam past of niet
Daar kan Online nog wat van leren. Ik vrees alleen dat dat niet zal gebeuren...
Oud 17 maart 2007, 10:40   #485
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het vooringenomen is om er niet automatisch van uit de gaan dat de politie niets kan mis doen en allochtonen altijd criminelen zijn, dan pleit ik schuldig. Hoe het proces afwachten als hypocrisie kan bestempeld worden is mij een raadsel. Maar soit, ik vrees dat ik jouw logica nooit zal leren.
Kronkel maar wat verder Edina. Je weet precies wat ik bedoel; vandaar dat je je ook zoveel moeite getroost om je hypocrisie en vooringenomenheid te blijven etaleren, desnoods met nog wat meer verdraaiingen.
Nee, mijn logica zal je nooit leren ; daar staat je hypocriet zelf in de weg voor.
Oud 17 maart 2007, 10:41   #486
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat een VB-lid per definitie schuldig is. Herlees je insinuaties Edina.
Dat heb ik nergens beweerd. Ik heb de hele tijd al gezegd dat het de rechtbank is die daarover moet beslissen. En dat er geen enkele reden is om er bij voorbaat van uit te gaan dat hij geen eerlijk proces zal krijgen.
Oud 17 maart 2007, 10:42   #487
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar kan Online nog wat van leren. Ik vrees alleen dat dat niet zal gebeuren...
Kijk eens aan, the queen of hypocrits gaat de les nog eens spellen. Tjonge, wordt jij je eigen aanmatigend toontje nooit beu?
Oud 17 maart 2007, 10:43   #488
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kronkel maar wat verder Edina. Je weet precies wat ik bedoel; vandaar dat je je ook zoveel moeite getroost om je hypocrisie en vooringenomenheid te blijven etaleren, desnoods met nog wat meer verdraaiingen.
Nee, mijn logica zal je nooit leren ; daar staat je hypocriet zelf in de weg voor.
Je bent jezelf belachelijk aan het maken, maar soit, je doet maar verder. Het is tenslotte je specialiteit.
Oud 17 maart 2007, 10:43   #489
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heb ik nergens beweerd. Ik heb de hele tijd al gezegd dat het de rechtbank is die daarover moet beslissen. En dat er geen enkele reden is om er bij voorbaat van uit te gaan dat hij geen eerlijk proces zal krijgen.
Nee, jij beweert niets, jij bent een meester in het insinueren en in het kronkelen ....
Oud 17 maart 2007, 10:44   #490
Banneling

Standaard

Citaat:
Je bent jezelf belachelijk aan het maken, maar soit, je doet maar verder. Het is tenslotte je specialiteit.
Nee, blijkbaar word jij je aanmatigend toontje niet beu. Zeker een typische eigenschap voor hypocrieten?
Oud 17 maart 2007, 10:47   #491
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
De Bie behoort tot de categorie mensen die men uitstekend kan gebruiken om de criminaliteit met staalharde methodes de kop in te drukken.De regeltjes van de liberale rechtsstaat mogen daarbij gerust in de prullemand.
De stropers worden de beste boswachters, dat is waar. Maar er is wel een kleine voorwaarde: de stroper mag geen stroper blijven.

Laatst gewijzigd door system : 17 maart 2007 om 10:47.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 11:18   #492
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, zo bestempelden ze zichzelf in een proces-verbaal.

In het strafdossier zitten verklaringen waar de 5 Turken verklaren dat ze toegeven de politie (ik dus) te hebben aangevallen met een ijzeren staaf, een brandblusapparaat, een bezemsteel, enz.
Het bewijs!
De man wordt vervolgd voor FOLTEREN. "Maar," zo zegt een *knip*, "hij had groot gelijk! Ze hebben immers BEKEND"

Hoe kan je nu zo'n domme praat uitslaan?
Heb je daar een speciaal product voor ingenomen?

Indien mensen gefolterd kunnen worden dan verdwijnt elke rechtvaardigheid. Dan kan men nooit meer weten wat de waarheid is, en heeft een bekentenis geen enkele betekenis.
Zie jij dat dan niet in *knip*!

Laatst gewijzigd door KDL : 18 maart 2007 om 10:42.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 11:29   #493
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je een bewijs van die marteling?
Absoluut niet.
Van het omgekeerde heb je duidelijk veel bewijzen ; je hoeft enkel de bezetting van onze gevangenissen eens te onderzoeken : meer allochtonen dan autochtonen.
Als er helemaal geen bewijzen van waren, dan was het ook nooit tot een aanklacht gekomen. Zeker niet bij een politiecommissaris. Wat vind je er bijvoorbeeld van dat een van zijn "ondervraagden" naar het ziekenhuis is gevoerd ? De ijzeren staaf en de radiator... Nog wat ?

Onderzoek de bezetting van de gevangenissen, ja. Meer allochtonen. Dat zou kunnen. En van wat is dat dan een bewijs ? Dat De Bie onschuldig is ? Dat martelingen gerechtvaardigd zijn ? Wat is dat "omgekeerde" waar je het over hebt ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 11:33   #494
Banneling

Standaard

*knip*

Persoonlijke aanval.

mvg,
Arnold.
Oud 17 maart 2007, 11:38   #495
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Als er helemaal geen bewijzen van waren, dan was het ook nooit tot een aanklacht gekomen. Zeker niet bij een politiecommissaris. Wat vind je er bijvoorbeeld van dat een van zijn "ondervraagden" naar het ziekenhuis is gevoerd ? De ijzeren staaf en de radiator... Nog wat ?
Dat is niet noodzakelijkerwijze een bewijs?
Wat als die verwondingen het gevolg waren van hun tegenpruttelen? ga je me nu zeggen dat Debie een rambo is die in zijn eentje een heel garnizoen Turken tegen de vlakte joeg.

Citaat:
Onderzoek de bezetting van de gevangenissen, ja. Meer allochtonen. Dat zou kunnen. En van wat is dat dan een bewijs ? Dat De Bie onschuldig is ? Dat martelingen gerechtvaardigd zijn ? Wat is dat "omgekeerde" waar je het over hebt ?

De martelingen zijn nog steeds niet bewezen.
Oud 17 maart 2007, 11:41   #496
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat is niet noodzakelijkerwijze een bewijs?
Wat als die verwondingen het gevolg waren van hun tegenpruttelen? ga je me nu zeggen dat Debie een rambo is die in zijn eentje een heel garnizoen Turken tegen de vlakte joeg.
Nee, gewoon een van de leden van een Turks gezin (kan een veertienjarig jongetje zijn)...
Het is niet noodzakelijkerwijs een bewijs, maar als dat het énige was, zou het nooit tot een rechtszaak gekomen zijn, daar moet je het toch mee eens zijn ?

Citaat:
De martelingen zijn nog steeds niet bewezen.
En de vraag nog steeds niet beantwoord. Wat bewijst het (zogezegd) hogere precentage allochtonen in gevangenissen ?
Oud 17 maart 2007, 11:55   #497
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Nee, gewoon een van de leden van een Turks gezin (kan een veertienjarig jongetje zijn)...
Het is niet noodzakelijkerwijs een bewijs, maar als dat het énige was, zou het nooit tot een rechtszaak gekomen zijn, daar moet je het toch mee eens zijn ?
Niet noodzakelijkerwijs. Het kwam tot een rechtszaak om die Turken een klacht hebben neergelegd. Een geschenk uit de hemel voor diegenen die politie willen hervormen naar eigen goeddunken (lees : VB-ers eruit weg krijgen).

Citaat:
En de vraag nog steeds niet beantwoord. Wat bewijst het (zogezegd) hogere precentage allochtonen in gevangenissen ?
Laat dat woordje 'zogezegd' maar weg. Het is zo.
Het bewijst alvast dat die allochtonen één ding verrijkt hebben : het gevangeniswezen. Of dat onder de maatschappelijke verrijkingen kan geplaatst worden, betwijfel ik. De poco's zien dat misschien als een verrijking, ik niet.
Oud 17 maart 2007, 11:58   #498
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan, the queen of hypocrits gaat de les nog eens spellen. Tjonge, wordt jij je eigen aanmatigend toontje nooit beu?
Je moet maar durven, zeg...

Citaat:
Indien het een leugen zou zijn zouden de linkse heksenjagers er als de kippen bij zijn om een klacht in te dienen wegens laster. Ik vermoed dat Debie een bijkomende klacht kan missen als de pest en niet het risico zal nemen een leugen op zijn website te verspreiden. Dus, trek zelf maar je conclusies Edina en aanvaard niet klakkeloos wat die Turken je op de mouw spellen.

Ik stel voor dat je die eenvoudige logica zelf eens toepast in de zaak Debie, hetgeen duidelijk te moeilijk is voor jou beperkte en vooringenomen breintje.
Citaat:
Nee, dat doe je niet Edina. Je etaleert je vooringenomenheid op slinkse maar niet mis te verstane wijze en vervolgens drop je er voor de goede orde nog eens dat standaardzinnetje over 'afwachten tot het proces' erbij. Niemand overtreft jouw hypocriet gedoe Edina, en dat weet je.
Citaat:
Met wat goede wil kan ik dat best wel terugvinden. Ik zou alleen het archief van het forum moeten doorlopen en jij weet dat ik daar de moeite niet voor zal doen. Dus drop je deze dooddoener maar.
Intussen kennen we allemaal je hypocriete aard Edina en weten we dat je als eerste op de barricaden zal staan als een verrijker komt klagen dat hij geen eerlijk proces heeft gekregen.
Citaat:
Van een aanmatigend toontje gesproken... Er zijn er hier al voor heel wat minder geband geworden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2007, 12:01   #499
Ozymandias
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Niet noodzakelijkerwijs. Het kwam tot een rechtszaak om die Turken een klacht hebben neergelegd. Een geschenk uit de hemel voor diegenen die politie willen hervormen naar eigen goeddunken (lees : VB-ers eruit weg krijgen).
Nee, het kwam tot een rechtszaak omdat doe Turken een klacht hebben neergelegd, en er in het verdere onderzoek nog meer scheve dingen aan het licht kwamen. Het gaat over DERTIG aanklachten. Niet over een heel garnizoen Turken (zoals jij het, fijnzinnig, probeerde belachelijk te maken), maar ook niet enkel over die Turken (zoals jij het, al even fijnzinnig, probeert te minimaliseren). Pietje heeft de volledige opsomming al meer dan een keer gepost. Heb je het nu nog niet gelezen ? Tsktsk.

Het was inderdaad een geschenk uit de Hemel dat die Turken een klacht hebben neergelegd, en dat die andere agenten het aangedurfd hebben om tegen hun commissaris te getuigen. Ik vind dat echt dapper. Maar om het nu een complot te noemen (van wie dan ?) om VB-ers eruit te werken, lijkt me wat te ver gaan. Misschien een "complot" om corrupte flikken eruit te werken...

Als deze VB'er er niet wou "uitgewerkt" worden, dan had hij niks fout moeten doen, nah.

Citaat:
Laat dat woordje 'zogezegd' maar weg. Het is zo.
Het bewijst alvast dat die allochtonen één ding verrijkt hebben : het gevangeniswezen. Of dat onder de maatschappelijke verrijkingen kan geplaatst worden, betwijfel ik. De poco's zien dat misschien als een verrijking, ik niet.

Jah, maar hoe is dat "het omgekeerde van de martelingen van De Bie" ? Dat heb jij geschreven. Ik vraag me af hoe jij dit verbindt aan het topic, vandaar mijn vraag. (Ik heb wel al een vermoeden...)
Oud 17 maart 2007, 12:47   #500
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Nee, het kwam tot een rechtszaak omdat doe Turken een klacht hebben neergelegd, en er in het verdere onderzoek nog meer scheve dingen aan het licht kwamen. Het gaat over DERTIG aanklachten. Niet over een heel garnizoen Turken (zoals jij het, fijnzinnig, probeerde belachelijk te maken), maar ook niet enkel over die Turken (zoals jij het, al even fijnzinnig, probeert te minimaliseren). Pietje heeft de volledige opsomming al meer dan een keer gepost. Heb je het nu nog niet gelezen ? Tsktsk.
30 aanklachten, en niet door een garnizoen Turken?
Door een familie Turken dan , of door 'ons kent ons' Turken dan?
Citaat:

Het was inderdaad een geschenk uit de Hemel dat die Turken een klacht hebben neergelegd, en dat die andere agenten het aangedurfd hebben om tegen hun commissaris te getuigen. Ik vind dat echt dapper. Maar om het nu een complot te noemen (van wie dan ?) om VB-ers eruit te werken, lijkt me wat te ver gaan. Misschien een "complot" om corrupte flikken eruit te werken...
Ik zie veel analogie met het geval Demol, de commissaris die in Brussel gekend was om zijn harde en efficiente aanpak van criminaliteit (en dan ook een volksheld was bij de autochtone bevolking), maar die dan plots weg moest omdat zijn aanpak niet langer past in het het scenario van het multikulsprookje.

Citaat:
Jah, maar hoe is dat "het omgekeerde van de martelingen van De Bie" ? Dat heb jij geschreven. Ik vraag me af hoe jij dit verbindt aan het topic, vandaar mijn vraag. (Ik heb wel al een vermoeden...)
Ik zei alleen maar dat als een allochtone beklaagde hetzelfde scenario afsteekt als Debie en begint te jammeren over een oneerlijk proces, het verenigd poco-collectief er als de kippen bij is om dat liedje mee te neuriën.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be