Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2010, 23:41   #501
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik acht de dame in kwestie oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat zij aandoet.
Wanneer ik morgen beslis om -bijvoorbeeld- groene t-shirts te gaan brandmerken als "de guillotine van de vrouwenrechten", gaan we dan ook groene t-shirts verbannen?
Blijkbaar betekent "vrouwenrechten" voor jou een algehele betutteling van de vrouw, waar de staat gaat bepalen wanneer je welke kledij mag of moet dragen.
De nagel op de kop en de hysterische reactie van Alice duidt er op dat ze - alweer - verslagen is door je glasheldere logica.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 23:54   #502
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Tja, wat heel die bende daar zit te doen vraag ik mij ook af.
Met ons kloten spelen ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 23:57   #503
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Citaat:
Wanneer ik morgen beslis om -bijvoorbeeld- groene t-shirts te gaan brandmerken als "de guillotine van de vrouwenrechten", gaan we dan ook groene t-shirts verbannen?
U weet heel goed dat een hoofddoek geen neutraal kledingstuk is zoals een t- shirt en evengoed begrijpt u dat het enwel en ander niets met vrouwenrechten te maken heeft.
Ik had het niet over t-shirts in het algemeen, maar over groene t-shirts. Groen is immers de traditionele kleur van de islam (en volgens sommigen de lievelingskleur van Mohammed).
Verbieden dan maar? In naam van de "vrijheid" en de "vrouwenrechten", dat spreekt voor zich.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 23:58   #504
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De nagel op de kop en de hysterische reactie van Alice duidt er op dat ze - alweer - verslagen is door je glasheldere logica.
Nou ja; dat mag ji natuurlijk denken, maar ik weet niet zeker of ik vind dat wat je schrijft van dat proces getuigt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 23:59   #505
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
gelukkig zijn er nog mannen die een andere mening hebben dan u; gesluierde vrouwen? Niets aan de hand zeg jij dus?
Om van die zever over hoofddoeken vanaf te geraken , zouden we het eens anders moeten proberen : alle inwoners met islamietische roots verplichten hoofddoek of boerka te dragen, en de mannen djellaba, teensletsen en baard.
Zien of ze het dan nog zo leuk gaan vinden. Bijkomend voordeel : men kan ze dan beter in het oog houden, en tellen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 00:01   #506
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik had het niet over t-shirts in het algemeen, maar over groene t-shirts. Groen is immers de traditionele kleur van de islam (en volgens sommigen de lievelingskleur van Mohammed).
Verbieden dan maar? In naam van de "vrijheid" en de "vrouwenrechten", dat spreekt voor zich.
Dit kun je onmogelijk in alle ernst menen! Ja, groen is de kleur van de islam, maar niemand associeert een groen t-short daar onmiddellijk mee,er is ook gen specifiek gedachtengoed aan verbonden, niemand bedreigt je wanneer je dat niet aanhebt, evenmin valt iemand je lastig omdat het het niet aanhebt, en geen enkele ideologie schrijft voor dat dit gedragen moet worden steeds en overal en dat ik dit moet goed vinden! Toch effe die jas uitdoen en er eens goed voor gaan zitten!
Oud 17 februari 2010, 01:25   #507
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik denk dat een vrouw beter weet wat zo'n boerka inhoudt dan een man. Zeker beter dan eentje uit Algerije.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 februari 2010 om 01:25.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 08:29   #508
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik denk dat een vrouw beter weet wat zo'n boerka inhoudt dan een man. Zeker beter dan eentje uit Algerije.
Al eens eentje aangehad, niet om vrolijk van te worden!
Oud 17 februari 2010, 09:11   #509
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik denk dat een vrouw beter weet wat zo'n boerka inhoudt dan een man.
Inderdaad. Daarom dat jij ineens komt aandraven met een boerka in een draad over een eenvoudige hoofddoek.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 11:02   #510
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is je probleem; alles wat niet tot de "westerse" cultuur zou behoren is voor jou verwerpelijk.

aha...eindelijk.
U bent dus voorstander (want geen tegenstander) van de sharia in Europa.
U bevestigt dus eens te meer mijn eerdere conclusie dat u de discriminatie en ontmenselijking van de vrouw geen probleem vindt.

Citaat:
p.s. Het gebruik van het woord "kop" in "kopvodderij" geeft de indruk dat jij die vrouwen als beesten beschouwd.
Kom niet zeiken hé Arti.
Eerst hier wekenlang een lans breken voor het toelaten van de meest vernederende en ontmenselijkende wet ter wereld (sharia) om dan als een heilige over semantiek te komen janken.

Dat is hetzelfde als een Jack The Ripper die zich gekwetst voelt in zijn fijngevoeligheid omdat zijn "charcuteriemessen" worden omschreven als "butcherknifes".

Edit: hetgeen mij het meeste stoort in uw stellingvoering Arti is het feit dat u enerzijds geen probleem hebt met vrouwendiscriminatie maar anderzijds als een duiveltje in een doosje probeert van de schuldvraag tav uw maatschappelijke verantwoordelijkheid te omzeilen, te ontkennen of als onbestaande te beschouwen.

Is hier sprake van het katholieke begrip: "schuldgevoel".
Ik zou het gewoon "gemeen" noemen.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 februari 2010 om 11:29.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 11:05   #511
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Zie je wel Fieseler ?

Die voorspelbaarheid...
Oud 17 februari 2010, 12:27   #512
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit kun je onmogelijk in alle ernst menen! Ja, groen is de kleur van de islam, maar niemand associeert een groen t-short daar onmiddellijk mee,er is ook gen specifiek gedachtengoed aan verbonden, niemand bedreigt je wanneer je dat niet aanhebt, evenmin valt iemand je lastig omdat het het niet aanhebt, en geen enkele ideologie schrijft voor dat dit gedragen moet worden steeds en overal en dat ik dit moet goed vinden! Toch effe die jas uitdoen en er eens goed voor gaan zitten!
Momenteel loopt je gerede kans in Iran om op straat dood geschoten te worden of in het gevang te belanden als je op de verkeerde plaats en op het verkeerde moment een lapje of bandje in de islam-groene kleur toont.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 12:48   #513
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

aha...eindelijk.
U bent dus voorstander (want geen tegenstander) van de sharia in Europa.
U bevestigt dus eens te meer mijn eerdere conclusie dat u de discriminatie en ontmenselijking van de vrouw geen probleem vindt.
Kan je me die logica eens uitleggen.
Ik schrijf
"Dat is je probleem; alles wat niet tot de "westerse" cultuur zou behoren is voor jou verwerpelijk."
en jij deduceert daaruit dat ik voor de sharia ben.

Citaat:
Kom niet zeiken hé
Het is voor jou inderdaad niet meer nodig om te zeiken over vrouwendiscriminatie; of andere uitvluchten te zoeken.
We weten nu waarom jij tegen de hoofddoek bent.

Citaat:
Eerst hier wekenlang een lans breken voor het toelaten van de meest vernederende en ontmenselijkende wet ter wereld (sharia) om dan als een heilige over semantiek te komen janken.

Dat is hetzelfde als een Jack The Ripper die zich gekwetst voelt in zijn fijngevoeligheid omdat zijn "charcuteriemessen" worden omschreven als "butcherknifes".

Edit: hetgeen mij het meeste stoort in uw stellingvoering Arti is het feit dat u enerzijds geen probleem hebt met vrouwendiscriminatie maar anderzijds als een duiveltje in een doosje probeert van de schuldvraag tav uw maatschappelijke verantwoordelijkheid te omzeilen, te ontkennen of als onbestaande te beschouwen.

Is hier sprake van het katholieke begrip: "schuldgevoel".
Ik zou het gewoon "gemeen" noemen.
Wat heeft dit te maken met mijn opmerking
"p.s. Het gebruik van het woord "kop" in "kopvodderij" geeft de indruk dat jij die vrouwen als beesten beschouwd. "
Ik gebruik het woord "kopvodderij" niet; jij gebruikt dit woord!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 13:14   #514
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik schrijf
"Dat is je probleem; alles wat niet tot de "westerse" cultuur zou behoren is voor jou verwerpelijk."

Het is voor jou inderdaad niet meer nodig om te zeiken over vrouwendiscriminatie; of andere uitvluchten te zoeken.

"p.s. Het gebruik van het woord "kop" in "kopvodderij" geeft de indruk dat jij die vrouwen als beesten beschouwd. "
als ik niet zo'n verschrikkelijke kopvalling had, k zou bijna geneigd zijn je te wijzen op de onzin van dat laatste non-argument

Laatst gewijzigd door Anna List : 17 februari 2010 om 13:14.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 13:26   #515
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Ik schrijf
Ik heb het én in het nederlands én in het pocolinkie uitgelegd.
Ik heb het wiskundige oorzaak-gevolg aangetoond, de wet van de transistiviteit uitgelegd...allemaal geen probleem en graag gedaan*...
Maar aan Arti de werking van logica uitleggen én het haar doen begrijpen...het pakt mji dat u zoveel vertrouwen in mij stelt maar toveren kan ik echt niet hoor... (hier zeggen ze: van een ezel kan je geen paard maken)

Citaat:
U vindt vrouwendiscriminatie maar gezeik.
Alsof we hier nóg een bewijs nodig hadden om uw minachting voor de rechten van de vrouw aan te tonen.

Citaat:
A/ spijtig dat er ook in de DT regel logica zit .
B/ Jij komt op voor de discriminatie van de vrouw en durft hier over semantiek komen zeiken?

*/ zal het voor de dertigste keer nog eens doen, al was het maar om de reden van uw semantiekvlucht voor iedereen nog eens duidelijk te maken

De hoofddoek is een door de sharia verplichte uiting van ondergeschiktheid van de vrouw aan die sharia en bijgevolg aan de man.
De sharia is "de wet van Allah".

Bijgevolg is democratie een frontale belediging van de sharia.
De moslims maken daar geen geheim van.
Trouwens: De Islam moedigt het liegen tegen niet mosims aan.

Een voorbeeld hiervan is de UVRM die door talloze moslimlanden werd goedgekeurd waarna dezen prompt een supplementaire moslim-uvrm (1981) annexeeerden waarbij de oorsponkelijke uvrm ondergeschikt werd gemaakt aan de sharia.

Citaat:
Citaat:
Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg merkte in een arrest van 13 februari 2003 over de rechtmatigheid van een verbod voor de Turks-islamitische Refah partij op "dat de sharia niet verenigbaar is met de fundamentele principes van de democratie".

Op 29 juni 2004 oordeelde het Hof in een arrest over de rechtmatigheid van een verbod op het dragen van een hoofddoek bovendien "dat de bepalingen van de sharia, onder andere betreffende strafrecht, lijfstraffen en de positie van vrouwen in het geheel niet verenigbaar zijn met de seculiere rechtsstaat en de Conventie (= de Europese conventie voor mensenrechten)".
Oud 17 februari 2010, 13:38   #516
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
als ik niet zo'n verschrikkelijke kopvalling had, k zou bijna geneigd zijn je te wijzen op de onzin van dat laatste non-argument
't is om koppijn van te krijgen...en als je dan bedenkt dat mijn partner met haar kopstem in de keuken staat te zingen met een kop koffie in de hand terwijl ze kijkt naar de beelden van die trein die over kop is gegaan.
Ik heb haar trouwens gezegd het niet in haar kop te steken want een ongeluk is zo gebeurd.

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...onthoofd.dhtml

Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 februari 2010 om 13:38.
Oud 17 februari 2010, 13:56   #517
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
't is om koppijn van te krijgen...en als je dan bedenkt dat mijn partner met haar kopstem in de keuken staat te zingen met een kop koffie in de hand terwijl ze kijkt naar de beelden van die trein die over kop is gegaan.
Ik heb haar trouwens gezegd het niet in haar kop te steken want een ongeluk is zo gebeurd.

slachtoffer Adir ...

mogelijks gewoon een racistische journalist die Adir maar een varken vond ?

werkelijk bij DM moeten ze dringend een doorlichting houden vh personeel, volgens mij zijn ze mogelijks volkomen geinfiltreerd door extreem rechts !!!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=135362
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 14:06   #518
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik ga hals over kop de krant halen, nu maar hopen dat die hond van de buren me weer geen kopstoot verkoopt!
Oud 17 februari 2010, 14:56   #519
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
slachtoffer Adir ...

mogelijks gewoon een racistische journalist die Adir maar een varken vond ?

werkelijk bij DM moeten ze dringend een doorlichting houden vh personeel, volgens mij zijn ze mogelijks volkomen geinfiltreerd door extreem rechts !!!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=135362
DM is een vuile racistische pocovod.
Wie staat daar trouwens aan de kop vandaag de dag?

Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 februari 2010 om 14:57.
Oud 17 februari 2010, 16:22   #520
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Daarom dat jij ineens komt aandraven met een boerka in een draad over een eenvoudige hoofddoek.
Het gaat m.i. om sluierwaar over het algemeen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be