![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verbieden dan maar? In naam van de "vrijheid" en de "vrouwenrechten", dat spreekt voor zich.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zien of ze het dan nog zo leuk gaan vinden. Bijkomend voordeel : men kan ze dan beter in het oog houden, en tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat een vrouw beter weet wat zo'n boerka inhoudt dan een man. Zeker beter dan eentje uit Algerije.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 februari 2010 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Daarom dat jij ineens komt aandraven met een boerka in een draad over een eenvoudige hoofddoek.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
aha...eindelijk. U bent dus voorstander (want geen tegenstander) van de sharia in Europa. U bevestigt dus eens te meer mijn eerdere conclusie dat u de discriminatie en ontmenselijking van de vrouw geen probleem vindt. Citaat:
Eerst hier wekenlang een lans breken voor het toelaten van de meest vernederende en ontmenselijkende wet ter wereld (sharia) om dan als een heilige over semantiek te komen janken. Dat is hetzelfde als een Jack The Ripper die zich gekwetst voelt in zijn fijngevoeligheid omdat zijn "charcuteriemessen" worden omschreven als "butcherknifes". Edit: hetgeen mij het meeste stoort in uw stellingvoering Arti is het feit dat u enerzijds geen probleem hebt met vrouwendiscriminatie maar anderzijds als een duiveltje in een doosje probeert van de schuldvraag tav uw maatschappelijke verantwoordelijkheid te omzeilen, te ontkennen of als onbestaande te beschouwen. Is hier sprake van het katholieke begrip: "schuldgevoel". Ik zou het gewoon "gemeen" noemen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 februari 2010 om 11:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
|
![]()
![]() |
#512 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrijf "Dat is je probleem; alles wat niet tot de "westerse" cultuur zou behoren is voor jou verwerpelijk." en jij deduceert daaruit dat ik voor de sharia ben. Citaat:
We weten nu waarom jij tegen de hoofddoek bent. Citaat:
"p.s. Het gebruik van het woord "kop" in "kopvodderij" geeft de indruk dat jij die vrouwen als beesten beschouwd. " Ik gebruik het woord "kopvodderij" niet; jij gebruikt dit woord! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 17 februari 2010 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik heb het wiskundige oorzaak-gevolg aangetoond, de wet van de transistiviteit uitgelegd...allemaal geen probleem en graag gedaan*... Maar aan Arti de werking van logica uitleggen én het haar doen begrijpen...het pakt mji dat u zoveel vertrouwen in mij stelt maar toveren kan ik echt niet hoor... (hier zeggen ze: van een ezel kan je geen paard maken) Citaat:
Alsof we hier nóg een bewijs nodig hadden om uw minachting voor de rechten van de vrouw aan te tonen. ![]() Citaat:
B/ Jij komt op voor de discriminatie van de vrouw en durft hier over semantiek komen zeiken? */ zal het voor de dertigste keer nog eens doen, al was het maar om de reden van uw semantiekvlucht voor iedereen nog eens duidelijk te maken De hoofddoek is een door de sharia verplichte uiting van ondergeschiktheid van de vrouw aan die sharia en bijgevolg aan de man. De sharia is "de wet van Allah". Bijgevolg is democratie een frontale belediging van de sharia. De moslims maken daar geen geheim van. Trouwens: De Islam moedigt het liegen tegen niet mosims aan. Een voorbeeld hiervan is de UVRM die door talloze moslimlanden werd goedgekeurd waarna dezen prompt een supplementaire moslim-uvrm (1981) annexeeerden waarbij de oorsponkelijke uvrm ondergeschikt werd gemaakt aan de sharia. Citaat:
![]() |
![]() |
#516 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb haar trouwens gezegd het niet in haar kop te steken want een ongeluk is zo gebeurd. http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...onthoofd.dhtml
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 februari 2010 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mogelijks gewoon een racistische journalist die Adir maar een varken vond ? werkelijk bij DM moeten ze dringend een doorlichting houden vh personeel, volgens mij zijn ze mogelijks volkomen geinfiltreerd door extreem rechts !!! http://forum.politics.be/showthread.php?t=135362 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
|
![]() Citaat:
Wie staat daar trouwens aan de kop vandaag de dag?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 februari 2010 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |