![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft 1 van die zussen zelf de gegevens verstrekt aan de winkel in kwestie dan is er uiteraard niets aan het handje In verband met die cameras ben ik van mening dat er niets aan de hand is zolang deze beelden enkel gebruikt worden als preventiemiddel of als middel om achteraf bepaalde criminele feiten te onderzoeken. Deze beelden mogen naar mijn mening niet gebruikt worden om mensen te identificeren als er geen crimineel feit mee gemoeid is. Uw BDW opmerking is hier compleet irrelevant. Bart Dewever kiest er zelf voor om een publiek figuur te spelen en dan kan dat al eens voorvallen. Bart mag natuurlijk gerust klacht indienen tegen zijn kennis/frituuruitbater maar dat lijkt me vrij kleinzielig en niet echt zijn stijl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar enfin zeg
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=492 Wat bedoel je hier dan mee. Wat ik wil zeggen is dat deze rechten niet geschonden mogen worden door gelijk welke wet. Dus uw gedachtengang over het bestaan van een wet die de privacy zou mogen schenden is compleet irrelevant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Banneling
|
![]() Oeps Cdude is een banneling...?
Nouja..wel jammer ook al waren we het zeker niet altijd eens.. Maar zijn laatste replieken waren redelijk 'scherp'..ik vraag me af wie hier weer de 'aangever' was... In ieder geval zal het een pak rustiger worden..zo'n 100 berichten minder per dag.. ![]() Ik verwacht toch snel een dubbelnick terug...eentje die ondertussen weet dat niet alleen camera's een potentieel gevaar zijn voor een vrije samenleving.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je liegt. Dat heb ik hier nergens gezegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook... Heb je iemand in gedachten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het, maar ik laat niet graag een kans voorbijgaan om dat nog eens extra in de verf te zetten.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
door jou? Wel ik had geen openlijke bekentenis verwacht, dus je verrast me er wel mee. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 juni 2010 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 juni 2010 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 29 juni 2010 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
is toch helemaal niet belangrijk Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 juni 2010 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En deze rechten staan nergens beschreven dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft toch in verschillende landen, waaronder ook Belgie camera`s hangen. Hangen deze dan overal illegaal en schenden zij de mensenrechten?
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Banneling
|
![]() Zeg mij eens, beste, wat een wet (volgens bvb. het burgelijk of strafrecht) juist is?
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 juni 2010 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |