![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn die dan ook racistisch, Every? Of zijn dat 'goede' racisten en N-VA 'slechte'?
![]()
![]() |
#503 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik stoor mij aan de begripsverschuiving die die term tegenwoordig ondergaat. En dat voornamelijk onder invloed van de franstalige media die alles wat 'vlaamsnationaal' of 'flamingant' is gelijkstellen met racistisch. Zoals U! En zoals die éne kollega van mij volgens dewelke ik racistisch ben OMDAT ik 'Vlaamsgzind' ben..... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Minister
|
![]() Een utopie is een onmogelijk bereikbare droom. De ineenstorting van de EU gevolgd door hun gehele administratie te Brussel kan eerder realiteit worden dan je vermoedt. Panta rei.
A propos, everytime, ik dacht dat je hart voor Frankrijk klopte ? Vanwaar je trots voor de Belgische prestaties ?
![]() |
#505 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar men moet duidelijkstellen waarove men spreekt. We voeren een kommunautaire diskussie waarbij Vlaamse partijen de sociale zekerheid willen splitsen en franstaligen niet; waarbij we vaststellen dat er een transfer van noord- naar zuid is. Het is dus in dit polaire denken dat we ons bevinden. En ik stel daarin vast dat de franstaligen als groep weinig erkentelijk zijn dat die solidariteit nog bestaat door bovendien ook nog grond te eisen. Mijn werkloze buurman vraagt geen grond! Een franstalige wel en dat bij monde van de politiekers waarvoor hij stemt. Uw retorische vraag is dus sofisterij buiten de kwestie van dit kommunautaire discours.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Gij gaat daarmee dus akkoord?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men kan echter niet elke VB'er over dezelfde racistische kam scheren. Bovendien, dezelfde opgave voor U als voor Robianus: Ik zette hierboven een link naar het nva- programma. Zoek mij 1 racistisch standpunt.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
|
![]() Je lult er dan zomaar wat op los, Every?
Ik herhaal nog eens mijn vraag:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 10 augustus 2012 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
|
![]() Niet voldoende! Want je antwoord insinueert dat het wel een racistische partij aan de top is. Als dat zo volgens jou is, wil je er dan bewijzen voor aanvoeren?
![]() |
#514 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ge gaat mijn vraag uit de weg. En die was weldegelijk waarom ge U met België identificeert, Uw land, zoals ge het zo mooi zegt. Ge zoudt er u evengoed simpelweg NIET mee kunnen identificeren. Zoals ik mij niet identificeer met VK Leuven. Mijn buurman mist geen enkele match, maar mij kan het nu eens geen kloten schelen of die winnen of verliezen. Gij hebt nu een duidelijke identifikatie aangegaan met België. Ge zijt duidelijk voor het behoud van de federale staat. Tegen confederalisme en wellicht liefst voor een terugkeer naar het unitarisme. Het had echter ook gekund dat ge er volstrekt onverschillig tegenover stond wat de toekomst van de staatsinrichting betreft. Maar onverschillig zijt ge duidelijk niet. Daarom nogmaals: Vanwaar dus die duidelijke identifikatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook is het verhaal van de toegevoegde waarde van Brussel aan Vlaanderen een vierkante hoax. Brussel kost veel meer dan het opbrengt, en de kost blijft maar stijgen. Indien Vlaanderen geen orde op zaken kan/mag stellen in Brussel, dan moet het er zich van losmaken. Er zeker geen geld meer insteken, want dat is toch verloren.
![]() |
![]() |
#516 |
Europees Commissaris
|
![]() Of samengevat, voor Groot-Frankrijk misschien....
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Net wat ik dacht. Maar gij doet mee aan een kommunautaire diskussie en ge kent niet eens de inhoud van het begrip 'faciliteitengemeente'..... ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 10 augustus 2012 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....ht=reconquista EN dit is het MIDDEL: http://forum.politics.be/showthread.php?t=173954
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 11 augustus 2012 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |