![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn vakbondsredeneringen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het waren steeds de Tjeven die tijdens al de vorige onderhandelingen met de Franstaligen de belangen van hun eigen regio en volk opofferden zogezegd "in het belang van Het Vaderland,het Koningshuis en Onze Moeder De Heilige Kerk" ,maar in werkelijkheid steeds in het belang van hun eigen persoonlijke postjes en profijt. Tegen de tijd dat Vlaanderen onafhankelijk wordt en als onafhankelijke staat zal moeten onderhandelen ,bestaat de Tjevenpartij niet meer als machtsfactor met enige politieke relevantie en kunnen zij hun eigen volk geen dolk in de rug meer steken tijdens de definitieve onderhandelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is door het gebrek aan reguleren dat de banken teveel en zonder enige risico-analyse mastodont-vastgoedprojecten in Catalonië financierden. Zonder het infuus naar de banken in Catalonië zijn alle klanten hun centen kwijt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 september 2013 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me voor U,Atilla maar zo werkt het wel . Kijk bvb maar naar de Amerikaanse Burgeroorlog; De Noordelijken hadden ongeveer 60% en de Zuidelijken 40%. De Noordelijken bleven de USA, de" Yankees. Hun regering,onder President Abraham Lincoln werd erkend door al de toenmalige Europese grootmachten . De Zuidelijken waren de "Rebs" de Rebellen,de afgescheurden. Hun regering onder Jeff Davis werd door geen enkele toenmalige Europese grootmacht erkend. Wij zitten ,tot spijt van de Belgicisten,als onafhankelijk Vlaanderen met 60% van de oorspronkelijke bevolking dus met betere diplomatieke papieren dan de tegenpartij met amper 40% van de oorspronkelijke bevolking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die blijven toch gewoon de € verder gebruiken als officiële munt. Wie zal hen tegenhouden ? Ook Montenegro gebruikt de € als officiële munt zonder zelfs ooit maar één dag bij de EU geweest te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Naar aanleiding van de laatste peiling was 22% van de Vlaamse bevolking voor onafhankelijkheid wat circa 13% van de Belgische bevolking vertegenwoordigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Montenegro heeft geen nationale bank. De banksector aldaar kan dus niet lenen bij de ECB. Montenegro is als sociaaleconomische entiteit een vergelijking buiten categorie met Catalonië.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 september 2013 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als in 2014 echter een meerderheid der Vlaamse kiezers voor een V-partij stemt ,dan is een meerderheid der Vlaamse kiezers voor de Vlaamse onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door speurneus : 29 september 2013 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geloof jij nu echt dat de NVA de helft van zijn kiezers zou voorliegen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet Catalonië juist lenen omdat het zoveel van zijn belastingopbrengsten moet doorstorten naar Madrid . Misschien snap je het beter met een voorbeeld. Als ik 2000€ verdien ,maar ik moet 1950 € afgeven aan mijn moeder,ja dan zal ik bij haar moeten lenen als ik een foto-toestel van 100€ wil kopen . Als ik 2000€ verdien en ik moet niets meer afgeven aan mijn moeder , dan kan ik gerust wel 10 foto-toestellen kopen van 100€ en dan moet ik nog niets lenen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je moet echt naïef zijn te geloven dat Spanje dit in de Europese raad zou goedkeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zal dan volgens het Internationale Gerechtshof de opvolg staat zijn denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Excuseer Speurneus ,enkel de afgescheurde zuidelijke Staten waren een confederatie van Staten;de CSA (the Confederate States of America). De Noordelijke Staten bleven een Unie ,de USA (the United States of America) ,en waren allesbehalve onafhankelijk van elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |