![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Is dit de nieuwe vorm waaronder anti-semitisme vanonder een steen kruipt? Kan je eens aantonen dat de wereld door Joden (een paar, veel, weinig) werd gemanipuleerd? Kan je eens aantonen dat de Engelsen de Duitsers wilden uitroeien omdat die de wereld manipuleerden? Blijkbaar ontken je de holocaust? Goe bezig? Nog altijd gelovige in anti-semitisme? Niets bijgeleerd? Bordjes "Amnestie" gedragen? Tof! Laatst gewijzigd door ericferemans : 2 mei 2007 om 15:08. |
|
|
|
|
|
|
#502 |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De context is de propaganda, zowel voor het thuisfront, als de buitenlandse pers als het front in het buitenland. De dagboeken van Hitler waren vals. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2007 om 15:53. |
|
|
|
|
|
|
#504 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik had het toch over "een groep schimmige Joden en (voornamelijk Angelsaksische) niet-Joden". De vrijmetselaars horen bij deze laatste groep, met uitzondering van de loge B'Nai B'Rith, die dan weer tot de eerste groep behoort. Begrijpend lezen is duidelijk niet jouw ding. Citaat:
Een vollediger citaat, graag. Wel, duuuuh. Dat zei ik toch net. |
||
|
|
|
|
|
#505 |
|
Banneling
|
Ja en ik geef u gelijk. Dat mag toch ook eens, niet?
Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2007 om 17:09. |
|
|
|
|
|
#506 | |
|
Banneling
|
[
Citaat:
'Schimmige niet-joden' zoals u dit zo plastisch uitdrukt, hoeven nog geen vrijmetselaars te zijn. Daarom deze specificatie. Laatst gewijzigd door system : 2 mei 2007 om 17:06. |
|
|
|
|
|
|
#507 |
|
Partijlid
|
kom, kom heren(dames) de oorlog is al 60 jaar
het is nu niet meer de moment om nog oude koeien uit de gracht te halen
|
|
|
#508 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zeg dat tegen Verhofstadt... |
|
|
|
|
|
|
#509 |
|
Banneling
|
is dat nu het verkiezingsthema van Verhofstadt?
en wanneer komen er dan lessen over de Rechten van de Mens en de manier waarop ze in Belgiê bij de rechtbanken toegepast worden, o.m de corruptie van onze rechters, burgers die geen eerlijk proces krijgen, hoe sommige zaken in de doofpot komen, enz? |
|
|
|
|
|
#510 |
|
Banneling
|
Daar interesseert Paars zich niet voor. De belangen van het grootkapitaal, hun broodmeesters, is het enige dat hen interesseert. Indoctrinatie van de jeugd met gruwelpropaganda is daar een onderdeel van.
|
|
|
|
|
|
#511 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik heb nog geprobeerd andere bronnen op te zoeken bij zowel communistische als revisionistische bronnen. In zoverre het communistische en Poolse bronnen betreft, is Wikipedia tamelijk goed geïnformeerd, maar op revisionistische bronnen zoals (Vrij Historisch Onderzoek) www.******** is geen toegang te krijgen. Zouden die geweerd worden door de server? of door phishing filters?... Ik merk op dat dit forum eveneens deze site weert. Naar het schijnt zouden verwijzingen naar revisionistische sites OOK strafbaar zijn. Ik werp geen steen naar Politics.be... ik wil ook niet dat ze door het Inquisitiecentrum aangeklaagd worden. Ik heb wel vragen bij een eerlijk historisch onderzoek, of de vrijheid van meningsuiting in dit land.... |
|
|
|
|
|
|
#512 | |
|
Minister
|
Citaat:
Daarin wordt expliciet vermeld dat de nazi's slechts de 'handpoppetjes' waren, bediend door een paar 'duistere' loges.. de bekendste zijn natuurlijk 'De Thule sociëteit', de Teutoonse orde en de orde van de zwarte zon. Brrr wreed bizzare docu (aanrader voor de illuminati-fans hier
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 2 mei 2007 om 23:17. |
|
|
|
|
|
|
#513 |
|
Minister
|
dubbel
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 2 mei 2007 om 23:16. |
|
|
|
|
|
#514 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#515 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Hmm!... zowat gelijkaardig met de 'Protocols of the Learned Elders of Zion' http://www.apfn.org/apfn/zion.htm. Nu zijn het echter de 'goei' die dergelijke zaken in mekaar steken en mag men dit als geloofwaardig beschouwen?... |
|
|
|
|
|
|
#516 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#517 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is hoe dan ook nooit bewezen dat de Protocolle vals zijn, wat sommige beroeps-"sceptici" ook mogen beweren. |
|
|
|
|
|
|
#518 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#519 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#520 |
|
Gouverneur
|
Mannen we gaan hier toch ook niet beginnen over die NWO zever.
|
|
|
|