![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5241 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 13 januari 2019 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan ook moeilijk, want zo'n artikel bestaat niet. Juridisch is er maar één verdenkingstelling en die wordt procedureel aangegeven in het wetsartikel waarnaar al veel vroeger werd verwezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu trekt u haastig uw staart in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een pretentie !
![]() |
![]() |
#5245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5246 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoera, we zijn hier impliciet weer vertrokken voor de volgende ronde 'welles -nietes'.
![]() |
#5247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beiden verstaan overduidelijk onder "impliciete inverdenkingstelling" (een verwoording die niet in het strafrecht staat) de fase in het onderzoek waarbij iemand voorwerp is van onderwerp en dat hij daardoor die rechten krijgt alsof hij al in de fase van verdenkingstelling is gekomen. Die fase kan er echter maar komen na de procedurele handelingen beschreven in de wet: bij verhoor of na kennisgeving. Daar geen van deze zaken bij DvL is gebeurd, kan die bijgevolg concluderen dat hij niet in verdenking werd gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5249 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weer verdraait u mijn woorden, maar dat zijn we ondertussen al van u gewend. Herlees mijn postings maar eens. ![]() Dat er meer moest zijn dat dat éne artikel leek me wel evident. De reden staat in mijn vorige posting(s). U maakt er weer helemaal iets anders van. Mensen dingen laten zeggen die ze niet gezegd hebben, tja, U valt weer in herhaling, dat noemt men liegen... ![]()
![]() |
![]() |
#5250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zit er weer naast. Wel heb ik onderstreept dat op die manier spreken, buitenjuridische taal is. De omschrijving staat immers niet in de wet. U weet dat ook, anders was u al lang afgekomen met een artikel uit de strafwet waarin die te lezen valt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5251 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te zien aan het aantal posts in dit draadje, gaat de Langenhove een lange loopbaan tegemoet in de politiek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ga dat niet blijven citeren. Tenzij de rechtbank iets gezegd zou hebben dat indruist tegen het strafrecht, dat kan natuurlijk ook, maar die kans acht ik wel heel klein. Als je het toch beter weet, weerleg dan gerust hetgeen de rechtbank meedegedeeld heeft. Veel geluk ermee. ![]()
![]() |
![]() |
#5253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, dat doet u heel zeker!
Kijk, hier suggereert u te weten dat er meer is dan alleen artikel 61 als het om inverdenkingstelling gaat. Als we dan vragen waarover dit gaat, geeft u niet thuis. M.a.w. u trekt uw staart in. Onmiskenbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel heel opvallend dat de andere discussiepartners nu allemaal het omgekeerde aangeven wat u beweert over mij. U hebt uw kruit verschoten en het was niet raak...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5256 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat er meer is dan artikeltje 61. U houdt er een rare, lees oneerlijke, manier van discussieren op na. Zoveel is nu weer duidelijk. U blijft maar spartelen, woorden verdraaien, zelfs ronduit liegen, om toch maar uw ongelijk te kunnen bewijzen. Is dat soms eigen aan het VB ofzo ? Die kunnen dat ook goed. Dries & Co zijn daar ook meesters in.
![]() |
![]() |
#5258 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#5259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, u beweert dat er meer is over inverdenkingstelling dan artikel 61. Welnu, ik vroeg u al bij herhaling wat er dan wel "meer" is. En dan begint u te spartelen. Of zoals iemand anders al concludeerde: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |