![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#53321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog dit: met uw verwijzing naar het verwijderen van standbeelden geeft u weer eens blijk van grote eenzijdigheid. U zwijgt natuurlijk in alle talen waarom die beelden daar ooit zijn gezet en welk ideeëngoed ervan uitgaat. Al die standbeelden zijn grotendeels in de tsaristische tijd gezet en vormden een onderdeel van de russificatiepolitiek. Ook in latere tijden, onder Sovjetbestuur, werd het op die manier geduid, daarbij heel gericht de Oekraïense schrijvers en dichters negerend. https://www.youtube.com/watch?v=X6y4fNLXVY8 Al die standbeelden moesten in de tsaristische tijd getuigen van wat Dostojevski omschrijft als de universaliteit van de Russische ziel, de roeping van Moskovië om de volkeren te verenigen. Dostojevski verwijst daarin heel uitdrukkelijk naar Poesjkin als voorbeeld van die "lichtende genialiteit" die naar het pad wijst waartoe alle Slavische volkeren geroepen zijn. Hij aarzelt daarbij niet om Poesjkin op één lijn te plaatsen met Jezus. Het paradoxale is nu net dat heel die cultus rond Poesjkin weer opgerakeld werd door de Sovjets, alhoewel het niet meer werd gedeeld door de intelligentsia van net voor de Russische revolutie. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 26 juni 2024 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als je objectief kijkt naar een dossier dan is er een die meer gelijk heeft dan een ander tijdens die ruzie ? en als je eerlijk daarover nadenkt wie zit er nu zijn grond te verdedigen en wie zit er te stelen van een ander ?? Serieus hoe kun je nu zo laag vallen ? Laten we het eens allemaal omdraaien 30 jaar terug ontplofte Tchernobyl... Kun je u herinneren wat UKR ging doen met al die gecontamineerde grond, volledig Ukraine was één groot nucleair stort geworden, een BAD ASSET... Wat doe je als bedrijf met een BAD ASSET ? Afstoten he... Dus Ru moest het 30 jaar terug niet meer hebben dat vervuild stukje land, ze mochten hun plan trekken EN kijk eens hier, na 30 jaar begint hij ineens te vechten voor dat stukje bad asset... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hé we hebben geluk het is oorlog en de professionele soldaten vechten tegen elkaar, dat is dus een heel andere situatie, tijdens een oorlog bestaan er geen wetten en is alles toegelaten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53324 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U bedient zich uitsluitend van leugens en imperialistische, Russische propaganda. U bent hier al ettelijke keren compleet afgemaakt in deze draad en toch blijft u maar onzin posten. Ge hebt geluk dat er desondanks uw pertinente lulkoek nog forumleden bereid zijn om met Russische trollen zoals u te debatteren. Ik vind persoonlijk dat u dit niet waard bent. Uw leugentjes en verdraaiingen van de werkelijkheid doen me denken aan Lavror zijn opgezwollen varkenssmoel. Mocht de NAVO integraal betrokken raken bij dit conflict dan dient u - en uw medestanders - preventief onder dwang geïnterneerd te worden. Mensen zoals u zijn schadelijk voor onze maatschappij. U post hier de grote nonsens - en dan nog gesubsidieerd met belastinggeld - terwijl u zelf optimaal profiteert van onze vrije westerse samenleving. Een luilekkerleventje als ambtenaarke bij de spoorwegen. Mocht ge in Rusland wonen was je mogelijk al door het raam 'gevallen'.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 26 juni 2024 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alvast mijn oprechte felecitaties aan Mark Rutte, hij heeft de wedstrijd "Amerikanen gatlikken" gewonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alweer persoonlijke uithalen en bedreigingen omdat mijn mening U niet aanstaat, de frustratie en haat spat van uw schrijfsels . Teken dat ik goed bezig ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geschreven dat ik dit ten paste getijde zal opzoeken op dit forum zal plaatsen, meneer "FIco werd neergeschoten door een pro-Rus". Wat dat laatste betreft u ging bewijzen geven, al weken geleden, waar blijven die?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik plaats het nog eens, voor de vierde keer: https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=51610 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53329 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben je dronken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53330 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 26 juni 2024 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Russisch in Oekraine kun je niet vergelijken met het Frans in Vlaanderen, Vlaanderen is geen land en de Franstaligen maar een kleine minderheid. Wel met de positie van Frans en Nederlands in Belgie. U zult dan zeggen dat Belgie een federaal land was, dat is nu net waar de pro-Russen voor betoogden voor ze op gruwellijke manier afgemaakt werden door de pro-Russen. Alle schrijvers en dichters werden wel ergens gerecupereerd. Het standbeeld van Jan Breydel en Pieter De Coninck in Brugge werd gerecupereerd door flaminganten en Nazi's. Afbreken dan maar zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"hij beweert ook dat accountant is". ???? Ik woonde in Nederland toen ik mij registreerde op deze site jaren geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga even passen, heb nog andere dingen te doen dan antwoorden op histerische haatberichten van Russofoben but I'll be back.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij werd niet 'zomaar' gerecupereerd; hij was de uitdrager en vertolker van het Russisch imperialisme. Heel haatdragend zelfs. Zo verweet hij tsaar Alexander dat hij veel te mild was met de Polen na hun opstand in 1830. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53338 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw bericht: Citaat:
Mijn antwoord: Citaat:
Ik voeg deze keer het citaat in Google Translate toe: Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daaruit zou logischerwijze moeten volgen dat 'etnische Russen' absoluut niks te vrezen hebben als/wanneer die 'oorspronkelijke bevolkingen' hun 'gestolen gebieden' terug krijgen en DUS - ziet ge, ik kan dat ook - niet de minste reden hebben om zich daartegen te verzetten. Misschien zelfs eerder integendeel: het zit er namelijk héél dik in dat ze tien keer beter af zouden zijn onder de heerschappij van 'oorspronkelijke bevolkingen' dan onder de heerschappij van de Morbide Moskouse Maffia. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe vaak moet het eigenlijk nog herhaald worden voordat het uiteindelijk ook tot u door zou dringen? ![]() Er hangt/kruipt/loopt/stuntelt/waggelt dezer dagen geen één grotere rechtstreekse én onrechtstreekse moordenaar van 'Russen' op de aardbol rond dan de door u o zo teergeliefde kleine-lullige-stinker-in/van-het-kremlin. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |