![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 |
|
Banneling
|
Exact. In het buitenland en in Wallonnië, staat Vlaams-nationalisme nog altijd synoniem met het Derde Rijk. Als we ooit van dat vergiftigde imago af willen zouden de Vlaams-nationalisten moeten leren zèlf in te grijpen als zich zoiets voordoet als wat met De Beest is gebeurd. Nu is het steeds achter de feiten aanlopen, en met vergoelijkerds en minimaliseerders zoals Jazeker en Pick Nic op kop, zit er zeker nog geen kentering aan te komen. Als hier geen verandering in komt blijven we gedoemd om ons door deze stinkende drek te blijven wroeten en wordt 'Vlaamse Onafhankelijkheid' telkens meer een stuk groen bedorven hap vlees te worden waar niemand nog graag zijn tanden in zet.
|
|
|
|
|
|
#522 |
|
Europees Commissaris
|
ho, ik heb 12 jaren versleten in het buitenland om te werken. daarom weet ik waarover IK praat. natuurlijk degenen die alles wetten van horen zeggen. die weten het natuuuuurlijk veeeel beter.
|
|
|
|
|
|
#523 |
|
Banneling
|
Die associatie wordt dan enkel ook alleen nog maar gemaakt door mensen die er belang bij hebben die associatie te blijven maken. Dat heet de cultivering van de Holocaust-industrie en die heeft natuurlijk niets te maken met gekrenkte gevoelens. Merk op dat die cultivateurs hun associaties zeer gericht selectief blijven maken. Hetgeen hun geloofwaardigheid er alleen nog meer onderuit haalt.
|
|
|
|
|
|
#524 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#525 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar de perceptie van Vlaanderen in het buitenland is natuurlijk gans anders. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 27 juli 2008 om 08:46. |
|
|
|
|
|
|
#526 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vooral in Wallonie. En die propageren dat beeld in het buitenland. Omdat ze daar belang bij hebben. Over Degrelle zwijgen ze zedig. Je zou ervan omver vallen dat er geen enkele Vlaming het boek "Te wapen voor Hitler" naar alle buitenlandse persagentschappen stuurt.
|
|
|
|
|
|
#527 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 juli 2008 om 09:04. |
|
|
|
|
|
|
#528 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je bent overigens niet alleen, want anders zou deze topic niet op nauwelijks drie dagen tijd, zich reeds 527 replieken en 6592 pageviews voortslepen. Dit zou wel eens een nieuw record voor PB kunnen worden. Een vulkaanuitbarsting van verontwaardiging van Vlamingen die zich al dan niet met het SS-embleem boven de inkomdeur van De Beest verbonden voelen. Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 09:00. |
|
|
|
|
|
|
#529 |
|
Banneling
|
Toen in september 2007 joodse neonazi's werden opgepakt in Jeruzalem en dat in de pers werd uitgesmeerd, hebben de Pietjes, Esperanzas, Roskams dan hun beklag in het lang en breed gemaakt op dit forum en er zich uitdrukkelijk van gedistantieerd?
|
|
|
|
|
|
#530 |
|
Banneling
|
Het verband met de SS-pub De Beest ontgaat me volkomen. Bestaat er nog een topic over? Dan zal ik d�*�*r - en niet hier - mijn commentaar plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#531 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik zie niet direct de relevantie.
|
|
|
#532 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Je wil het maar niet begrijpen hé. Je blijft die tooghangers op dezelfde lijn zetten met Vlaams-Nationalisten en omgekeerd. Maar bewijs het eens : wat hebben beiden met elkaar te maken? Die tooghangers hebben zoveel met Vlaams-Nationalisme te maken als jij te maken hebt met de joodse neonazi's waarover ik het in mijn eerdere post had. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#533 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Om dezelfde reden als jij je op de pikt getrapt voelt als ik jou associeer met zionistische nationalisten (en het bloed dat dagelijks aan hun handen kleeft) en met de joodse neonazi's die vorig in Jeruzalem werden opgepakt. Heb jij soms last van een slecht geweten? Kleeft er bloed aan jouw handen? |
|
|
|
|
|
|
#534 |
|
Banneling
|
Post liever uw distantiëringen hier die je ivm daarmee gemaakt hebt. Want je hebt gezelf toch gedistantieerd tgo dat volk, neem ik aan?
|
|
|
|
|
|
#535 |
|
Banneling
|
Ik wel.
Waar blijft je distanciëring? Of zeg me eerder waar je die toendertijd op dit forum gepost hebt want ik neem aan je je verontwaardiging toen uitgedrukt hebt. En zo niet, vertel dan maar eens waarom 1 Vlaamse neo-nazi (de cafe-uitbater) zo veel aandacht van je krijgt terwijl een groep joodse neonazi's, die in de boeien werden geslagen omwille van hun extreem geweld, dat niet van je kregen/krijgen? |
|
|
|
|
|
#536 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De Beest - Hèt SS-Beest - is nog altijd niet dood maar lijkt daarentegen nog steeds springlevend, zij het dan dat het zich tijdelijk in de catacomben heeft teruggetrokken, althans toch wat ons land betreft. Laat het daar nog maar lange tijd weghongeren, ver weg van de beschaafde wereld en de democratische rechtstaat. |
|
|
|
|
|
|
#537 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Er kleeft dagelijks bloed aan onze handen? Ik heb nog nooit iemand vermoord. In het laatste incident is de Israëlische soldaat in kwestie (dat rubbere kogel gedoe) veroordeeld. Samir Kuntar wordt als held beschouwd door de Libanese regering en de Palestijnse media wil nog een miljoen meet Samir Kuntars (die in Israël gezellig in de bak heeft kunnen zeten). Kwestie van morele waarden?
Maargoed. Wat hebben Joden die zich verontwaardigd voelen over een nazi-teken (hun goed recht), te doen met wat Joden elders schuldig aan zouden zijn? Helemaal niets. Ik snap weinig van het Vlaams-nationalisme, daarom ben ik ook op dit forum gekomen. Wat ik mij afvraag is dit: waarom zou een Vlaams-nationalist zich verontwaardigd voelen als Joodse medeburgers zich ergens aan storen? Als er een grote swastika op straat zou worden geschilderd in mijn stad verwacht ik van de normale Nederlander zoals mijzelf om zich daarvan te distantieren. Niet een reactie geven van: wat zitten jullie te zeiken op onze beweging, die Joden in Israël, die zijn pas erg! Die neo-nazi "Joden" uit Israël waren Russen die daar zitten omdat ze toevallig één Joodse oma of opa hebben. Ze herinneren zich uit hun peutertijd dat oma een mezuza aan deurpost had, that's it. Het zijn economische immigranten die Joodse mensen aanvielen (en ook gastarbeiders). Zij mogen van mij alle media aandacht krijgen. Laatst gewijzigd door BenIsaac : 27 juli 2008 om 10:18. |
|
|
|
|
|
#538 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het ging hier om acht neonazi's, waaronder drie minderjarigen, die samen met hun 19-jarige leider Eli Buanitov, gekend als 'Nazi Eli', De Beest hadden uitgehangen. Buanitov in een gesprek: "I won't have kids. My grandfather is half jid, so that this piece of trash doesn't have ancestors with even the smallest percent of Jewish blood." Blijkbaar is deze idioot in het verkeerde land aanbeland. Als hij zijn natte droom werkelijk wil maken, zal hij lange tijd de handen vol hebben in de Joodse staat. Het gaat hier om - op één uitzondering na - allemaal om niet-Joodse immigranten afkomstig uit de voormalige Sovjet-Unie, die dankzij de Israëlische Wet op de Terugkeer, zich in de Joodse staat mochten vestigen. Onnodig te vermelden dat er sindsdien andermaal luide stemmen opgaan om aan die Wet op de Terugkeer te sleutelen. Bij huiszoeking werd tevens 720 gram explosieven gevonden, alsook 4 kilo buskruit en ander materiaal om bommen te maken. Ik denk niet dat die kerels vlug zullen vrijkomen. Laatst gewijzigd door roskam : 27 juli 2008 om 10:31. |
|
|
|
|
|
|
#539 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Nietemin begint in Europa zo langzamerhand die uiterst hypocriete intimidatiepogingen hun effect te verliezen. Normaal, hoe geloofwaardig is men nog als men hysterie kweekt over zo'n fait-divers en tegelijktijd zwijgt en de andere kant opkijkt voor de dagdagelijkse gruwels van joodse extremisten. Tja, dan kan je niet anders dan denken van ga het extremisme in uw eigen rangen eerst eens opkuisen ipv hier betweterig de gespeelde verontwaardiging op te voeren om een letter. Citaat:
Zeg eens, welke rol speelt die kroegbaas in het Vlaams-Nationalisme? Citaat:
Het beest zit ver weg van de beschaafde wereld bloed te spillen en terreur te zaaien aan de Muur van de Schaamte in een land dat Israel heet. |
||||
|
|
|
|
|
#540 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar blijft je distanciëring tgo die ene joodse uitzondering? |