![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Bij nieuwe verkiezingen zou ik nu stemmen voor: | |||
| Groen |
|
7 | 3,06% |
| SP.A |
|
14 | 6,11% |
| CD&V |
|
5 | 2,18% |
| Open VLD |
|
12 | 5,24% |
| Lijst Dedecker |
|
12 | 5,24% |
| NVA |
|
94 | 41,05% |
| VL. Progressieven |
|
0 | 0% |
| Vlaams Belang |
|
49 | 21,40% |
| Ze zijn ongrondwettelijk, ik ga niet stemmen. |
|
21 | 9,17% |
| Andere |
|
15 | 6,55% |
| Aantal stemmers: 229. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#521 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* de koning is de koning van alle belgen * belgië is een confederaal land * discriminatie op basis van afkomst is verboden * ... |
|
|
|
|
|
|
#522 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
In het vlaamse parlement/regering :heel wat , zou ik zeggen . Federaal niet veel ; maar dit geldt evengoed , om niet te zeggen nog meer voor VB, dat tenslotte meer vlaamse stemmen heeft opgeslorpt tot dusver : resultaat ? VB realiseert met zijn vele vlaamse stemmen? noppes, noch op federaal , noch op vlaams niveau . Dan liever NVA , dat toch enige efficiëntie laat zien : met minder stemmen , toch op 1 niveau resultaat boeken ... Daarenboven weeegt NVA ook op het federale , zodat vergaande toegevingen moeilijker te slikken zijn ... Hoeveel haalden ze bij vorige federale verkiezingen 8%? Chapeau zou ik zeggen .
|
|
|
|
#523 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar en wanneer is de N-VA plat op de buik gegaan?
|
|
|
|
|
|
#524 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Blauwvoet heeft m.a.w. nu ook een 'fatsoenlijke' vleugel gekregen. Dat vliegt toch wat beter, me dunkt. Ten bewijze: de heer De Wever werd al 'live' op de RTBf onder vuur genomen (en wist de schoten meesterlijk te ontwijken). Honderden, zo niet duizenden, Walen/Bruxellois hebben hun mening betreffende de 'sale flamands' al herzien. Dat is toch al iets, vind ik.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 28 april 2010 om 18:26. |
|
|
|
|
|
|
#525 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Nergens. De partij heeft de afgelopen jaren maar twee ernstige fouten gemaakt:
1. Muytters Vlaams minister gemaakt 2. De behandeling van het whereabouts dossier door minister Muytters. Echter de andere partijen hebben nog meer ernstige fouten gemaakt. |
|
|
|
|
|
#526 |
|
Banneling
|
Ik stem voor een partij die zich bezig houdt met de echte problemen.
|
|
|
|
|
|
#527 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#528 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#529 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zijn flater van vorig jaar: iedereen kan tellen en dan een foute optelling maken vind ik nog altijd enorm triestig. Verder is NVA momenteel een zo goed als vlekkeloos parcours aan het rijden. En tot op heden twijfel ik nog altijd of ik voor hen NVA ga stemmen of voor OVLD.
|
|
|
|
#530 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vind dat de heer Muytters best wel goed bezig is hoor. Hij is het levende bewijs dat mensen met discalculie toch een ministerpostje kunnen meegraaien. zoehee!
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
|
#531 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat diegene die de vorige verkiezingen hebben zitten lachen dit maal zullen huilen met tuiten.
|
|
|
|
|
|
#532 |
|
Minister-President
|
Hmmm sommige misschien wel maar het zou me ten zeerste verwonderen mocht dit bij NVA ook het geval zijn, huilen zullen ze daar misschien wel doen, maar dan om vreugde.
|
|
|
#533 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ook. Voor het enige echte probleem dat al meer dan 180 jaar lang duurt hier in dit apenland
Laatst gewijzigd door Garry : 28 april 2010 om 20:03. |
|
|
|
|
|
#534 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#535 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar mag je wel zeker van zijn maar daar naast denk ik dat de mogelijkheid wel bestaat dat het VB meer dan zijn verlies van vorige keer zal terug goed maken, en je weet wat voor formaat van doren dat betekent in heel wat Belgicisten hun oog.
|
|
|
|
|
|
#536 | |
|
|
Citaat:
dat staat vast. maar hoeveel het zal worden, zal afhangen bij de verkiezingen in juni. en dan pas wordt het leuk: de onderhandelingen voor een nieuwe regering. die gaan van een veel zwaarder kaliber worden dan de onderhandelingen van 2007-2008. |
|
|
|
|
|
|
#537 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
SP.A en en en , om aan genoeg te komen zonder het VB. Dat wordt dan gegarandeerd lachen geblazen. Een NV.A als een reus, die geen kloten in de pap te brokken heeft en steeds plat op de buik moet gaan voor partijtjes zoals groen van een scheet groot om in hun stoel te kunnen blijven zitten, uit vrees aangevreten te worden door het VB. Laatst gewijzigd door Garry : 28 april 2010 om 20:45. |
|
|
|
|
|
|
#538 |
|
Banneling
|
Ik vind het fijn dat u denkt. Als u maar niet verkeerd denkt. Nooit het vel van de beer verkopen voordat hij geschoten is. Immers, bij de Vlaamse verkiezingen van 2009 waren er mensen van het Vlaams Belang hier op dit forum die op dezelfde manier dachten als u nu denkt. Ze kwamen van een kale kermis thuis na de oplawaai die het VB moest incasseren.
Laatst gewijzigd door system : 28 april 2010 om 20:50. |
|
|
|
|
|
#539 | |
|
|
Citaat:
|