![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik jou PB al plaatsen ondertussen?
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Banneling
|
![]() Je geeft 1 voorbeeldje, dat bewijst niet dat je het ook begrijpt.
Wat maakt een wet tot wet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Global Moderator
|
![]() Deze draad is aan het verzanden in het heen en weer sturen van persoonlijke verwijten. Indien er geen substantiële bijdrage meer kan geleverd worden met betrekking tot het onderwerp van deze draad, wordt deze gesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder zeg ik nergens dat een camera een schending van de privacy is. Het hangt allemaal af van wat er gedaan wordt met deze beelden. Als ze deze beelden gaan gebruiken in een databank waarbij ze u gaan identificeren om uw doen en laten in kaart te brengen dan is het schending van de privacy. Als ze deze cameras enkel gebruiken als preventie of als hulpmiddel achteraf bij het onderzoek naar criminele feiten dan is er geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=fox;4845091]Ik tracht u het verschil aan te tonen tussen een wet en een recht. Iets wat van wezenlijk belang is in deze discussie.
Verder zeg ik nergens dat een camera een schending van de privacy is. Het hangt allemaal af van wat er gedaan wordt met deze beelden. Als ze deze beelden gaan gebruiken in een databank waarbij ze u gaan identificeren om uw doen en laten in kaart te brengen dan is het schending van de privacy. Als ze deze cameras enkel gebruiken als preventie of als hulpmiddel achteraf bij het onderzoek naar criminele feiten dan is er geen probleem.[/QUOTE] Wat is het probleem dan? Volhangen met cameras verdoeme! Ik ken het verschil wel, probleem is dat mensen tegen camera`s zijn...zomaar...ze zeggen dat ze de rechten schenden...terwijl jij nu weer zegt dat ze dat niet doen...de verwarring is al lang bezig omdat dezelfde mensen niet willen zeggen waarom ze effectief niet willen dat er camera`s hangen...ze hebben het over misbruik...ja ok, maar welk misbruik dan... Dat komt ervan als je op een forum niet duidelijk aangeeft wat je wil zeggen. Maar wazig blijft antwoorden.
Laatst gewijzigd door illwill : 29 juni 2010 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik jou PB al plaatsen ondertussen?
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf nu eens on-topic ok!
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom citeer je mijn verwijzing naar die wet daar nu terug? Was dat bedoeld als antwoord op iets?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom plaatste jij de wet dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik deed dat in een futiele poging om jou duidelijk te maken waar dit topic over gaat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou geen moeite doen. Van zodra sommige mensen hier doorhebben dat ze geen gelijk hebben, beginnen ze in cirkeltjes te draaien om deze draad zo snel mogelijk te laten verzanden. Dat wordt vrij duidelijk in de draden waar mensen van slechte wil zich in moeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of plaatste je een willekeurige wet?
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @raf
Als ze deze cameras enkel gebruiken als preventie of als hulpmiddel achteraf bij het onderzoek naar criminele feiten dan is er geen probleem?
Laatst gewijzigd door illwill : 29 juni 2010 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik plaatste die wet in een futiele poging om jou duidelijk te maken waar dit topic over gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Dan is er nog steeds sprake van een schending van de privacy.
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er aan de betrokkene geen toestemming werd gevraagd om hem te filmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds begrijp ik wel dat bepaalde groepen in onze maatschappij zéér huiverig staan tov cameratoezicht...bepaalde nachtelijke activiteiten in openbare parken en op parkings willen ze ten alle prijze afschermen van de massa.. ![]() |
|
![]() |
![]() |