![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat heeft ze niet. Ze heeft een voorwaardelijk antwoord gegeven in de zin van: dan wel en dan niet.
Dat is allesbehalve eenduidig. Hoe zit het met uw standpunt eigenlijk? Mag het aandeel van allochtonen in de criminaliteit geregistreerd worden of niet van jou? Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij heeft geen voorwaarden te stellen over wat gedaan wordt met die cijfers. Alle kennis van de mens wordt zowel misbruikt als gebruikt, door de ganse menselijke geschiedenis heen. dat is nu eenmaal zo en dat staat daar los van. De vraag is of die kennis mag geweten zijn of niet door middel van registratie. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs 18 jarigen die het van kinds af mee in contact zijn gekomen hebben er tegenwoordig problemen mee. Het zou interessant zijn dat te onderzoeken. Citaat:
Maar een drempel zal altijd betekenen dat sommigen er over raken en anderen niet. Zoals ik al schreef kan het interessant zijn te onderzoeken in welke omstandigheden de drempel te hoog is, of wordt geacht, en hoe die drempel kan verlaagd worden. Denkt ge niet?
![]() |
![]() |
#525 |
|
![]() .
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 oktober 2011 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
|
![]() Citaat:
Mijn excuses voor deze vraag. ![]()
![]() |
![]() |
#527 | |
|
![]() Citaat:
Zijt ge al gestopt met uw vrouw te slaan JA of NEE. Eenduidig antwoorden hé Paulus. Enkel met Ja of Nee antwoorden, want anders is het niet eenduidig.
![]() |
![]() |
#528 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat we in deze tijd wel betere bestedingen kunnen vinden zoals het zoeken naar oorzaken bv.
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals, dat staat los van het feit of de kennis die uit de registratie voortvloeit mag geweten zijn of niet. je mag er vanuit gaan dat die kennis zowel gebruikt als misbruikt zal worden. Dat is nu eenmaal met alle kennis zo. De hamvraag, of die kennis mag geweten zijn, blijft onbeantwoord. Hoe zit het met uw standpunt eigenlijk? Mag het aandeel van allochtonen in de criminaliteit geregistreerd worden of niet van jou? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 19 oktober 2011 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |||
|
![]() Als ge de cijfers niet wilt gebruiken voor onderzoek kunnen ze enkel nog dienen voor propaganda.
Voor niets dus. Citaat:
Citaat:
Natuurlijk mag die kennis geweten zijn, zolang we maar het volledig plaatje te zien krijgen en niet slechts het staartje van de olifant. Citaat:
Ik dacht nooit dat ik dit zou schrijven, maar ik volg Circe.
![]() |
![]() |
#531 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je blaast warm en koud tegelijkertijd. In het ene geval ben je voor en in het andere geval blijk je tegen te zijn. Alhoewel je al een paar keer werd gevraagd je standpunt te zeggen in alle geval.
En dat is realistischer, omdat je er mag vanuit gaan dat sommigen geen andere gevens zullen combineren en anderen weer wel, als de cijfers bekend zijn. Kennis wordt altijd gebruikt en misbruikt. Dat heb je niet in de hand. Wat je wel in de hand hebt is je éénduidig standpunt terzake. Je kunt niet weten, noch eisen wat er nadien met die gegevens zal gebeuren. Misschien is het niet eens voor onderzoek. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarna kunnen we discussiëren in hoeverre mijn standpunt al dan niet realistisch. 1 ding met een keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel je al een paar keer werd gevraagd je standpunt te zeggen in alle geval. Daarom is het niet eenduidig. Je snapt toch dat een ja én een neen, niet eenduidig zijn hé? Wel, laat één van de twee vallen en dan weten we het. En dat doe je best door uw "indiens" te laten vallen. Bovendien was ik eerst met mijn vraag. Dus pas uw principe van 1 ding met een keer eens toe op jezelf. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
De 2 gevallen heb ik eenduidig beschreven, en mijn standpunt eveneens. Citaat:
Citaat:
Zij begrijpt dan toch perfect wat mijn standpunt is, en kan het niet op meer dan 1 manier interpreteren. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
JA of NEE. Dat is toch geen moeilijke vraag? Waarom zijt ge bang voor dit eenduidig antwoord? Waarom toch steeds Paulussen, Paulus?
![]() |
![]() |
#538 |
|
![]() Ge zijt wel erg kort van geheugen.
De post was van gisteren en ge hebt er zelfs op gereageerd. ![]()
![]() |
#539 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Haar antwoord is ondubbelzinnig en duidelijk. Dus eenduidig. Misschien verstaat ge iets anders onder 'ondubbelzinnig'? Mocht dat waar zijn, waarom negeert ge dan zo angstvallig de vraag 'zijt ge al gestopt uw vraag te slaan, Ja of Nee'?
![]() |
![]() |
#540 | |
|
![]() Citaat:
Nu is de vraag of Paulus het begrijpt. ![]()
![]() |