Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2012, 14:24   #521
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Mijn mening is dat men een slechte President beter kan vervangen en de challenger een kans moet geven. Maar kijk, ik ben geen Amerikaan en mag dus niet stemmen.
Dat hangt dus van het alternatief af, en als het alternatief geconcipieerd wordt als nóg slechter, dan heeft het geen zin om de incumbent te vervangen door die challenger en die challenger een kans te geven.

Citaat:
met Obama weet men nu al dat de volgende vier jaar verloren jaren worden
Niemand weet wat de toestand binnen vier jaar zal zijn. Dit is louter uw persoonlijke politieke voorkeur die spreekt want zelfs u heeft geen kristallen bol op zak.

Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 7 september 2012 om 14:26.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2012, 15:12   #522
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is maar uw mening dat Romney nog slechter gaat zijn. 47% van de Amerikanen denkt er anders over.

Ik zou de man een kans geven, want met Obama weet men nu al dat de volgende vier jaar verloren jaren worden.
Zelfs indien de republikeinse kandidaat zijn naam niet zonder fouten kan schrijven, zou je nog voor hem kiezen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2012, 15:37   #523
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zelfs indien de republikeinse kandidaat zijn naam niet zonder fouten kan schrijven, zou je nog voor hem kiezen.
²
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2012, 17:05   #524
reinaert68
Gouverneur

reinaert68's schermafbeelding

Standaard

Licht intermezzo
Oud 7 september 2012, 17:34   #525
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Dat hangt dus van het alternatief af, en als het alternatief geconcipieerd wordt als nóg slechter, dan heeft het geen zin om de incumbent te vervangen door die challenger en die challenger een kans te geven.

Niemand weet wat de toestand binnen vier jaar zal zijn. Dit is louter uw persoonlijke politieke voorkeur die spreekt want zelfs u heeft geen kristallen bol op zak.
+1
Oud 7 september 2012, 23:34   #526
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja, geslaagder. Dat is uw mening.

Ik heb deze ochtend de verslaggever van de VRT gehoord (niet echt pro-republikeins, eerder onvoorwaardelijke fans van Obama), en zelfs hij zei dat de swung van 2008 er niet was, dat de magie van Obama van toen totaal verdwenen is, en dat er veel meer anti-romney en anti-republikeins rethoriek te horen is dan wel een echte visie. In 2008 bracht Obama in zijn eigen speech een boodschap van hoop en verandering voor de toekomst, gisterenavond was hij vooral pijlen aan het afschieten op zijn tegenstanders.

Maar goed, ik zeg niet dat de republikeinse conventie beter was hoor. Ik zag in beide conventies een paar geslaagde speeches, maar ook in beide evenementen veel herkauwde en saaie momenten, maar ook veel negatieve boodschappen.

Ik heb ook een Nederlandse analyst horen praten over de campagne en de impact ervan op de Amerikaanse Jan-met-de-pet. Blijkt dat de mensen die meestal republikeins stemmen op dit moment niet echt opgezet zijn met de boodschap van hun partij, en dat de mensen die eerder democratisch gezind zijn op dit moment een soort schaamte hebben voor de mislukking van Obama Presidentschap.

Maar goed, de conclusie van de meeste 'analysten' is dat de kans groot is dat Obama herverkozen wordt. Niet omdat de mensen nog in hem geloven, maar omdat ze niet denken dat Romney het beter zal doen.

Mijn mening is dat men een slechte President beter kan vervangen en de challenger een kans moet geven. Maar kijk, ik ben geen Amerikaan en mag dus niet stemmen.
Romney de ultraliberale religioot...Amai mijn botten, en gij zou daarvoor stemmen ? Dan nog liever die neger.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2012, 23:39   #527
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is maar uw mening dat Romney nog slechter gaat zijn. 47% van de Amerikanen denkt er anders over.

Ik zou de man een kans geven, want met Obama weet men nu al dat de volgende vier jaar verloren jaren worden.
Jij bent waarzegger zeker ? Koffiedik of glazen bol ?
" Men " dat is enkel jouw fantasie, jouw wensdroom. En die van een minderheid Amerikanen ( 47 % ).
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 05:56   #528
reinaert68
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Anderzijds... had Clinton ook gelijk: de Republikeinen lieten Obama een historische "mess", aangezien hij die niet tijdig opruimt, laat ons maar weer aan het werk met dezelfde oude recepten...

Wat wel duidelijk was is dat de Democratische conventie meer "sjwung" had dan de Republikeinse... men was niet bang om zowel de Republikeinen aan te vallen als om een visie te geven... wat duidelijk op de Republikeinse conventie ontbreak: veel anti, maar weinig alternatief.

Bottomline: Democratische conventie was geslaagder dan de Republikeinse... welke van de twee het effectiefst was zal nog af te wachten zijn.
Ik voorspel 2-3% bump in de polls voor Obama volgende week.
Oud 8 september 2012, 06:38   #529
reinaert68
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Because God, Guns & Rock 'n Roll.

Laatst gewijzigd door reinaert68 : 8 september 2012 om 07:01.
reinaert68 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 06:39   #530
reinaert68
Gouverneur

Standaard

.

Laatst gewijzigd door reinaert68 : 8 september 2012 om 07:07.
Oud 8 september 2012, 07:18   #531
reinaert68
Gouverneur

Standaard

In a raucous speech, Mr. Nugent told audience members that “if Barack Obama becomes the president in November again, I will either be dead or in jail by this time next year.” He added that if they could not “clean house in this vile, evil, America-hating administration, I don’t even know what you’re made out of.”
Oud 8 september 2012, 09:57   #532
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 09:58   #533
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 10:26   #534
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik heb nergens ontkent dat Romney Iran zou aanvallen, in tegendeel. Maar ik snap niet goed hoe iedereen kan doen alsof Obama daar vies van zou zijn. Die heeft een handvol oorlogen (zonder oorlogsverklaring van het Congress), geheime illegale militaire acties, drone-strikes etc. op zijn geweten. Hij heeft verdomme een kill-list.
Doe geen moeite, het gaat hier het ene oor in het andere uit. In verschillende links die ik eerder al plaatste staat letterlijk dat Amerika bij zgn Signaturestrikes niet weet wie ze doden, ze bombarderen maar 'op goed geluk'. Maar het interesseert de mensen geen kloten, Obama is de messias die vanuit de hemel is neergedaald, dat hebben ze van Bjorn Soenens geleerd.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 12:13   #535
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
³
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2012, 12:13   #536
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Oud 8 september 2012, 12:16   #537
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Romney de ultraliberale religioot...Amai mijn botten, en gij zou daarvoor stemmen ? Dan nog liever die neger.
Alhoewel... Met Romney aan het roer zal de kloof tussen de USA en Europa (+het grootste deel van de rest van de wereld) nog veel sneller breder worden. En dat is zéér goed nieuws. De USA is een afkalvende grootmacht, Romney's beleid zal -afgaande op z'n visie en standpunten- dit proces enkel maar versnellen.
Oud 8 september 2012, 14:07   #538
reinaert68
Gouverneur

Standaard

Get out the vote 'Merica

Laatst gewijzigd door reinaert68 : 8 september 2012 om 14:11.
Oud 8 september 2012, 14:16   #539
reinaert68
Gouverneur

Standaard

You will be pleased to know that the above graph does not contain any liberal bias. It is a completely accurate numerical analysis that shows the effect of the Tea Party in Congress and specifically the glorious effect of conservative values in the House of Representatives. Thanks to our freedom-fighting Tea Party representatives, we have been able to dramatically increase the amount of freedom in this country.

Of course, this is not the original graph. The original graph was horribly distorted by a liberally biased caption that was misleading, suggestive, inappropriate, and all kinds of other words that mean bad stuff.

Laatst gewijzigd door reinaert68 : 8 september 2012 om 14:17.
Oud 8 september 2012, 14:54   #540
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 Bekijk bericht
Ik voorspel 2-3% bump in de polls voor Obama volgende week.
Volgens de tracking poll van Gallup - waar enkel nog maar de resultaten van de eerste conventiedag inzitten (speech Michelle Obama), en dus nog niet de speeches van Clinton, Kerry, Biden, en Obama - zou de jobapproval van Obama naar 52% gesprongen zijn (was 43% een week geleden) en zou Obama nu in de national poll 48-45 over Romney staan.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be