![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En 80% van de rest van de bevolking die ooit een CV of sollicitatiebrief hebben moeten schrijven. Wat jij nu beschrijft is de STANDAARD. Ik zou me eerder zorgen maken wanneer blijkt dat een van onze politici nooit een CV of sollicitatiebrief heeft laten nakijken door iemand anders, want dan zouden we te maken hebben met of een zeer arrogante persoon die zodanig vol van zichzelf is dat hij weigert z'n werk even te laten checken op correctheid, of een zeer slordig iemand bij wie het allemaal zou nauw niet steekt. En ik wil geen van beiden als politicus met macht, laat dat duidelijk zijn. Mooi om te zien trouwens hoe jij eerst een fictieve situatie uitvindt, om dan meteen Doa zijn reactie daarop te geven, en jezelf vervolgens als winnaar van die discussie uit te roepen. Een geheel nieuwe manier om een discussie te voeren! Wel snel en efficiënt: je hoeft niet meer te wachten op de andere zijn reactie, je verzint die gewoon zelf! Boeiend! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mannekes, dezen draad moet stoppen! Of ge kunt op uw CV schrijven dat ge eeuwenlang aan den domsten draad op een forum over politiek hebt bijgedragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat hij met evenveel gezag over CV's oordeelt als over politiek en economie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klarekijk heeft spotters nodig want hij heft boven zijn gewicht Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik een solisitatie binnen krijg en ik zou er op uit komen dat ze door een ander persoon is opgemaakt of aangepast , dat zou pas een reden zijn om ze in de vuilbak te gooien . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Banneling
|
![]() Ik ken iemand die elke zin volledig achterstevoren kan uitspreken, even snel als ze normaal praat. Dus een sollicitatiebrief die achterstevoren geschreven is zou voor haar geen probleem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs zij kloeg over de contant veranderende spellingsregels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zouden ze betaald worden om constant de spellingsregels te veranderen? Ik had al zoiets vermoed. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 augustus 2012 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Banneling
|
![]() Bij sollicitaties is er maar 1 niet-loser, en gewoonlijk is dat iemand die niet ongelooflijk veel taalfouten schrijft.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je CV laten nalezen kan je vergelijken met je grote broer die je huiswerk maakt. Waarschijnlijk is de voormalige Fortis top ook bij jou langs geweest en goed bevonden wegens feilloze CV, alleen jammer dat ze van management en cijfertjes niet veel kaas hadden gegeten. Het is beangstigend dat mensen zoals jij bepalen wie er al dan niet aan de slag kan. Ik zou liever rekrutering zien door mensen die in hetzelfde vakgebied zitten als de doelgroep. Maar propjes maken van CV's en ze in de prullenmand klasseren werkt "naar het schijnt" rustgevend.
![]() |
![]() |
#538 |
Banneling
|
![]() Heel leuk , Zou C2C daar zijn tijd voor nemen om dat te lezen ? In het congolees dan nog wel .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Minister
|
![]() Hij is in ieder geval een liggend voorbeeld voor alle rekruteerders
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |