![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() Ik zei al: de hele familie zou er de leugens moeten uithalen alvorens te versturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C2C, je CV ligt in de prullenbak!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() Niets verkeerd met geschrijf. In een andere betekenis.
Laatst gewijzigd door eno2 : 17 augustus 2012 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een auto herstelt voor je hem verkoopt is dat heuvel herstelt en is er een meerwaarde gerealiseerd . Als je het CV van iemand verbetert, door er de schrijffouten te laten uithalen door een extern persoon , dan ben je die persoon een kwaliteit aan het aanmeten die hij niet heeft . dat is bedriegen . en als je dan zelf als recruteerder dan noch eens gaat aanbevelen , dan is dat vragen om bedrogen te worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Burger
|
![]() Wat een stomme vergelijkingen over 2 huizen met afgereden gras en een stort bij het andere huis.
Een CV wegsmijten vanwege één spellingsfout is gewoon belachelijk. Ik steek altijd minstens 1 spellingsfout in mijn CV, dan wordt ik niet door van die micro-management, geobsedeerde perfectionisten aangenomen die nutteloze discussies op forums houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut, 't was geen andere betekenis.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() MUGGEZIFTERS
1 Ik weet niet of het goed geschreven is 2 Ik weet zelfs niet of het woord echt bestaat , althans wel in de volksmond . 3 Ikzelf heb nog nooit iemand met een zeef , noch levende , noch dode muggen zien uitzeven / uitziften . wat wel belangrijk is . hoop ik althans , dat jullie begrijpen wat ik bedoel . Muggezifters . |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Burger
|
![]() Ik steek als het ware 1 foutje in mijn CV om de autistische bazen eruit te pikken. Ik heb liever een baas die over zo'n foutje heen zou lezen omdat hij zo gefascineerd is door het totale beeld dat geschetst wordt in het CV / de begeleidende brief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |||
Minister-President
|
![]() LOL! Komende van jou is dat wel de mop van het jaar!
Citaat:
Citaat:
NOG eens (en LEES het deze keer alstublieft!): de reden waarom iemand met fouten in z'n CV niet ernstig genomen wordt is NIET omdat hij geen foutloos Nederlands kan schrijven, maar WEL omdat het de indruk geeft dat hij het niet al te ernstig neemt: als je niet de moeite kan doen om je CV na te lezen of laten na te lezen, ga je dan wel moeite doen om je job ernstig uit te voeren? Da's de vraag die de rekruteerder zich gaat stellen. Je CV op fouten laten nakijken is NIET de auto herstellen, het is hem WASSEN: je verandert niks aan de auto zelf, je zorgt er alleen voor dat hij presentabel is. Hetzelfde met die CV: je maakt hem presentabel, zonder de inhoud te veranderen. Feilloos schrijven hoort namelijk NIET tot het vereistenpakket (tenzij het om een journalist oid gaat, maar da's iets anders). Maar ja, who are we kidding, dit ga je toch weer negeren. Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 augustus 2012 om 21:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t'is klaar De slimste verkoper is den bedrieger die zijn CV door iemand anders laat verbeteren oppoetsen . U moedigt bedriegerij aan , beseft U dat wel ? Ik had eerder eens een draad geopend , dat studeren zou leiden tot imoreel gedrag . ik zou het moeten beginnen geloven . Een Cv moet iets persoonlijk zijn dat de persoon in kwestie weer geeft . niet een opgesmukt stuk waardeloos papier . Voor U is het beter te bedriegen en het mooi te verkopen dan dat het de ware aard en zijn, van de persoon weergeeft . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal je stijlgevoel en woordkeuze maar in het midden laten. Maar kom bij mij niet solliciteren, jochie!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 17 augustus 2012 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop enkel dat de jobs in jouw bedrijf echt wel taal relavant zijn , anders vind ik dat zeer hoog gegrepen en zal U veel juist talent mislopen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je dommer voordoen om nadien positief te kunnen verrassen is geen strategie die ik je kan aanraden. Dit heeft echt niks met perfectionisme of authisme temaken. Gewoon een blijk van interesse en wil om je CV (waar je trouwens alle tijd voor hebt) naar behoren op te stellen. hoe denk je nu zelf dat je overkomt als je je CV nog niet in orde krijgt? denk je dat de eerste reactie zal zijn "wow die zal zorgen dat zijn werk altijd piekfijn in orde is"? maar zoals ik al eerder gezegd heb is dit meer voor hogere profielen en jobs en niet belangrijk voor iemand die solliciteert voor de groendienst ofzo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om over dat 'spotten' nog maar te zwijgen, want dat heeft ook 'n andere betekenis in onze taal.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus mensen met iets beperktere taalkennis en talvaardigheid worden direct afgeschreven? Wat met getalenteerde buitenlanders? Belgen met een andere moedertaal dan het Nederlands? Ik ken genoeg voorbeelden van mensen die uitzonderlijk prestaties leveren, maar die je niet moet vragen om mee te doen met 10 voor taal... Spelling wordt soms teveel als een soort middel om zijn superioriteit over andere te willen tonen, een soort afleiden van de eigen gebreken. Als je voor de rest niks waard bent, dan kan je nog altijd op die dt-fout wijzen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga nog eens kopiëren wat ik in de edit van de post die je citeert geschreven heb: Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 augustus 2012 om 21:16. |
||
![]() |
![]() |