![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heet ‘standrechtelijke executie’.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 mei 2021 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als franc tireur hebt ge er belang bij dat ‘uw kant’ wint. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 mei 2021 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#525 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jurgen is géén Robin Hood, géén Che Guevara en al zeker geen Rambo. Hij is een zieke, verwarde (serieus) man die dringend psychische hulp nodig heeft voor hij mensen kwaad doet. Wat als die toch flipt en hij blaast zichzelf op met 100 anderen inclusief vrouwen en kinderen? (laten we hopen van NIET) En nadien komt hij voor het gerecht. Dan mag je trots zijn op je morele steun én je financiële steun voor de gerechtskosten. Je moet al echt een bedorven - zeg maar gerust slechte - mens zijn om dan nog een oog dicht te kunnen kunnen doen 's nachts, of je zet dan je oogkleppen op en zegt "ich habe es nicht gewusst". Dat kan ook natuurlijk.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerlijk gezegd : ik denk ook niet dat er echt veel franc tireurs waren hoor... tijdens den oorlog, bedoel ik, niet erna.
![]() |
#528 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Zichzelf opblazen en dan voor het gerecht komen, diene Jurgen is toch ne strave gast ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar iedereen "mag" geexecuteerd worden he. Dat hangt enkel en alleen maar af van de machtsverhoudingen. Een groep die iemand kan executeren, en dat wenst, doet dat he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft iedereen he. Gij zou waarschijnlijk geduimd hebben dat de Duitsers rap den oorlog wonnen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ik ben van oordeel dat dat precies is wat er met al die corona criminelen moet gebeuren, en dat zijn er nogal wat, eens de bevrijding daar is, en dus het huidige fascistische regime omver geworpen is. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 mei 2021 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder gezegd heb, is hen zomaar vermoorden niet het beste, die zouden beter eerst door een volksrechtbank veroordeeld worden. Jurgen begaat daar dus een procedure fout, maar misschien laat die fout het toe om nadien een dynamiek te scheppen waar wel mensen veroordeeld en geexecuteerd worden en het regime uitgekuist. Als Jurgen nu echt in de Brusselse metro willekeurig een bom laat afgaan, kan hij mijn kloten kussen, dan is hij inderdaad een smeerlapke. Maar ik ging ervan uit dat dat niet meer de kans heeft dan dat gij dat doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als hij op 't marktplein van zichemzussenbolder zichzelf en een score burgers opblaast, dan is hij niet beter dan de eerste de beste zelfmoordterrorist. We zullen zien...
![]() |
![]() |
#538 |
Banneling
|
![]() ofwel ligt zijn lijk ergens te rotten ofwel is het een geslepen kerel die wacht tot de hetze wat gaan liggen is om iets te (kunnen) doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verliest veel van zijn kwaliteit door de film in het Frans te dubben. Fernandel moppen en zo...
![]() |
![]() |