![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Afschaffen, dat CGKR! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
150 | 72,46% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
39 | 18,84% |
Ik wil wel ja zeggen, maar uit angst voor een proces zeg ik het niet luidop |
![]() ![]() ![]() |
13 | 6,28% |
Kan me geen moer schelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 2,42% |
Aantal stemmers: 207. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tweede (in 2001) verklaarde zich onbevoegd omdat het volgens hem ging om een politiek misdrijf. De appelrechter sloot zich daar in 2003 bij aan, maar werd teruggefloten door het Hof van Cassatie. En terecht. Het gaat hier immers niet om een politiek misdrijf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ik eet wel graag spruiten maar uw spruyt moogt ge hebben. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik herrinner me nog altijd de woorden van dhr Leman "WE ZULLEN EEN RECHTER ZOEKEN DIE HEN WIL VEROORDELEN" spreekt boekdelen Met andere woorden : je moet wel stekeblind zijn, of kwaadwillig, om de politieke manipulatie tegenover een politieke tegenstander niet te zien of te ontkennen ![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 6 juli 2007 om 07:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik niet zo iemand ben die de vakbond achternaholt in alles wat ze zeggen, maar zelf kritisch durf ontleden. Bovendien, moet de vakbond niet denken en doen alsof haar afgevaardigden de vakbond vertegenwoordigen. Neen. Ik vertegenwoordig de mensen van de werkvloer en hun mening over de dingen, zoals het hoort. Dat zou de vakbond beter ook eens doen. De mening van de vakbond, kan me gestolen worden. Zij hebben me niet verkozen. Dat hebben mijn collega's gedaan. Citaat:
In plaats van hun afgevaardigden zo goed als mogelijk te leren onderhandelen, geven ze daar een cursussen om mensen op te zetten tegen een politieke partij. Waar zijn ze eigenlijk mee bezig? En dan doen alsof ze doorgaan voor een verdraagzame vakbond...Van hypocrisie gesproken! Citaat:
Maar ik vertegenwoordig tenminste nog de werkvloer zoals het hoort en zoals de vakbond zou moeten doen. Maar helaas wijst de praktijk uit dat de vakbond tegenwoordig maar een lakei van de SPa is. Veel meer geïnteresseerd in het doorvoeren van politieke standpunten, dan wel het proletariaat te vertegenwoordigen, waarvoor ze zogezegd staan. En op die manier heeft de vakbond heeft haar eigen achterban in de steek gelaten. Geloof me maar. Niemand van de werkvloer staat te springen om bijvoorbeeld meer diversiteit op de werkvloer te hebben. Daar is geen vraag naar. Tenzij vanuit de vakbond, maar bijlange niet door de werknemers hoor. Wees daar maar zeker van. Jammer. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik niet zo iemand ben die de vakbond achternaholt in alles wat ze zeggen, maar zelf kritisch durf ontleden. Bovendien, moet de vakbond niet denken en doen alsof haar afgevaardigden de vakbond vertegenwoordigen. Neen. Ik vertegenwoordig de mensen van de werkvloer en hun mening over de dingen, zoals het hoort. Dat zou de vakbond beter ook eens doen. De mening van de vakbond, kan me gestolen worden. Zij hebben me niet verkozen. Dat hebben mijn collega's gedaan. Citaat:
In plaats van hun afgevaardigden zo goed als mogelijk te leren onderhandelen, geven ze daar een cursussen om mensen op te zetten tegen een politieke partij. Waar zijn ze eigenlijk mee bezig? En dan doen alsof ze doorgaan voor een verdraagzame vakbond...Van hypocrisie gesproken! Citaat:
Maar ik vertegenwoordig tenminste nog de werkvloer zoals het hoort en zoals de vakbond zou moeten doen. Maar helaas wijst de praktijk uit dat de vakbond tegenwoordig maar een lakei van de SPa is. Veel meer geïnteresseerd in het doorvoeren van politieke standpunten, dan wel het proletariaat te vertegenwoordigen, waarvoor ze zogezegd staan. En op die manier heeft de vakbond heeft haar eigen achterban in de steek gelaten. Geloof me maar. Niemand van de werkvloer staat te springen om bijvoorbeeld meer diversiteit op de werkvloer te hebben. Daar is geen vraag naar. Tenzij vanuit de vakbond, maar bijlange niet door de werknemers hoor. Wees daar maar zeker van. Jammer. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, Spamcapa heeft het "al-wat-je-zegt-ben-je-zelf"-argument ontdekt, zie ik...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, omdat men in het kader van het verdrag van 1966 een vermaning kreeg wegens de de facto onvervolgbaarheid van door racisme en xenofobie ingegeven misdrijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#529 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat is pas erg seg..... stel je voor...... een vermaning..... van wie ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
waar is rascisme of xenofobie?????
![]() |
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De uitleg staat volledig in het arrest. Ik stel voor dat je op z'n minst het arrest eens leest, als je graag wil meepraten...
Een drukpersmisdrijf kan door racisme en/of xenofobie ingegeven zijn. Vroeger was Assisen bevoegd, nu de correctionele rechter.
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
waarom de verandering ???? hier ontwijk je eveneens alles
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
waarom de verandering ???? hier ontwijk je eveneens alles
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
|
![]() drukpersmisdrijf... doet mij denken aan subsidies voor de pers ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger was een volksjury bevoegd, nu is een beroepsrechter bevoegd, soms politiek benoemd, en alleszins afhangend voor zijn verdere carrière, van de politiek.
Nu, het proces tegen het vb laat bij mij alleszins een wrange nasmaak na, zeker als men weet dat door de escalatie van racisme/discriminatiewetten, zowat alles verboden is, maar vooral ook, omdat ondanks al die wetten, slechts 35% van de allochtonen werkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
|
![]() Ja Bob, zeg er moet toch iemand het geld ontvangen dat wij zo gul betalen he....
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() eigen ras eerst, eigen sekse eerst volgens de stRaffe,zie ik.....
![]() |
#539 | |
|
![]() Citaat:
Getekend R.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat zal Raf worst wezen uiteraard. Volgens hem en ander Vlaams Belang haters, was het een modelproces. En wees maar zeker, de ware reden waarom de zaak niet voor een volksjury mocht komen, zoals het hoorde, zal je van hem niet te horen krijgen. Maar dat hoeft ook niet. Want dat weten we natuurlijk wel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |