![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het boek van Cremo is trouwens ook een aanrader. Maarja... ik heb al zoveel bronnen aagereikt naar u, je zegt dan ik ga er eens naar kijken maar we horen niet meer van je.
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn ultieme droom is blijkbaar kinderen in een keurslijf van onwetendheid en domheid duwen. 500 jaar terug in de tijd. ![]() Gelukkig dat meer en meer mensen opstaan en dergelijke idiote ideen aan de kaak stellen. De tijd dat je kans maakte om kinderzieltjes te corrumperen is gepasseerd Exodus. Teveel mensen hebben je door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat betreft Atlantis mag je mij een bron geven. Ik heb lange tijd zelf Atlantis gevolgd vermits het mij erg interesseerde (beroemd mysterie van een verloren gegane beschaving is altijd leuk om te bestuderen). Ik heb weet van mogelijke vermoedelijke locaties van Atlantis. Tot nu toe is er echter geen direct bewijs of éénduidig bewijs zover ik weet dat Atlantis of gevonden is, of ooit bestaan heeft. Indien je daar een bron van hebt, een recente, dan zal ik die graag uitpluizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meer en meer mensen hebben door hoe het educatieve systeem zo opgezet is om het systeem van de elite te dienen. Hou ze binnen de linker hersenhelft, waardoor ze het grotere geheel niet kunnen zien. De twee moeten in balans zijn wat bij vele mensen niet het geval is. De eindtijd van atlantis vertoonde veel parallellen met onze beschaving nu. Op sommige vlakken waren ze zelfs technologisch geavanceerder. Op het einde van haar bestaan gleed de samenleving af naar een soort politiestaat, waar de elite het maar al te bond maakte. De samenleving was vervallen in een staat van liefdeloosheid en compassie was ver te zoeken. Er woeden ook ziekten gelijkaardig aan het huidige AIDS, en mensen die deze ziekte hadden werden getatoeerd op hun voorhoofd met lasers en uit de samenleving gezet... enz... De elite maakte het zodanig bond in haar zoektocht naar absolute macht, dat ze de energie van de aarde wou gebruiken voor haar eigen gewin. Door haar blind nastreven van dit doel met geavanceerde technologien bedreigde ze het voortbestaan van de planeet. De aarde is een levend wezen en kon dit niet toelaten, en de kosmische orde greep in: een planetaire catastrofe waardoor de beschaving tot niets herleid werd. Mettertijd bleven enkel nog legendes over van de val van een beschaving. Alhoewel binnen bepaalde kringen deze kennis intact bleef en overgeleverd is. Diezelfde annunnaki staan nu weer aan de top. En vele ogen van buitenaardsen zijn op de aarde gericht. Hoe zal het er nu aan toegaan? In tegenstelling tot toen zitten we in een beter schuitje. Het positieve, het licht, is aan het groeien op de planeet, integenstelling tot wat de knechten van het duister ons willen wijsmaken via de mainstream media.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 januari 2014 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles is oneindig veel, niet alleen dingen, maar vooral dat er oneindig veel microwezentjes zijn.....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Uw voorbeeld van de paarden? ![]() Bedoelde U dat? Ik zie geen macro evolutie. http://www.dailymail.co.uk/sciencete...years-ago.html Dit zou macro evolutie zijn, maar dat artikel geloof je ook niet. Bon, het zal niet lang duren voor er uit ons weer nieuwe soorten evolueren he. Als we op 65 miljoen jaar tijd van muis tot Lucy kunnen komen En op paar miljoen jaar tijd van Lucy naar mens. Kijk dit ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Timelin...uman_evolution Absence of proof isn't proof of absence? Neen akkoord, maar er is geen afwezigheid. Goden zijn hier neergeland, hebben ons leren bouwen en sindsdien zijn wij uit het hof van eden. Die verhalen zijn geen mythen, maar serieuze geschiedenis die uitgewist is en vervangen met Darwinisme. Zie Atlantis ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Enig idee wat het woord Fiction betekent? Science (zonder Fiction) berust om feitenmateriaal, een woord waarvan jij zo vies bent dat je het ofwel onnodig en overbodig vindt (de fantasieverhaaltjes zoals hierboven waarin je in grossiert) ofwel simpelweg ontkent (zoals bij alle gevestigde kennis en wetenschap die in conflict is met je naieve wereldbeeld zoals bvb. de evolutietheorie) Het feitenmateriaal dat jij aanbrengt is onbestaand (Gechannelde berichten inclusief) Citaat:
Ondank is 's werelds loon, nietwaar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Micro evolutie is wat we op de foto van paarden zien. Bekijk zelf de termen macro en micro evolutie LEES Macro-evolutie is een evolutionair proces over geologische tijdschalen, welke kan leiden tot de evolutie van duidelijk van elkaar verschillende genera Met micro-evolutie bedoelt men beperkte wijzigingen in een soort. De andere links schetsen duidelijk van vis tot mens. MACRO EVOLUTIE Ik denk eerder dat mensen die daarin geloven aluminium hoedjes dienen te dragen! Je weigert gewoon een wetenschappelijk thesis te geven of eenders wat en geeft slechte voorbeelden. Daarna lul je jezelf er onderuit met tekstjes als: Citaat:
DAAR ALLE WETENSCHAPPELIJKE ONDERZOEKEN bij insecten falen zoiets als macro evolutie naar voor te duwen? Ringen, daar ging je op terugkomen... Ik wacht! Laatst gewijzigd door Peche : 28 januari 2014 om 17:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Banneling
|
![]() We are the world, we are the children!
We are the arc of Noach!!!! SEEDED BY INTELLIGENT DESIGN THROUGH A SUPERIOR FORCE |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
Banneling
|
![]() Examples of evolution occurring now : https://www.youtube.com/watch?v=rvYpBi7HG9k Laatst gewijzigd door parcifal : 28 januari 2014 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#555 |
Banneling
|
![]() Parcifal, ik volg dit topic van pagina 1 tot het einde van haar dagen.
Ik heb duidelijk gesteld dat ik geloof in "micro evolutie" in beperkte mate. Ik geloof in "evolutie". Aanpassingen, verbeteringen, etc... Wat ik niet geloof is macro evolutie. Ik krijg veel links die micro evolutie bewijzen, maar hoe bewijst uw link iets? Mag ik eens een echte link erover zonder een youtube film. Met namen van wetenschappers enzo ![]() Ik ben bereid hier dieper op in te kijken, maar ik duw het niet voor als bewijs dus ik moet het hier niet weerleggen. Ik wacht tot ik erover kan lezen hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een populariserend filmpje (afkomstig van Richard Dawkins, dat IS een wetenschapper, uit Cambridge ![]() Als jij echter een eigen persoonlijke en niet realistische definitie van macro-evolutie wil gebruiken, ben je niet echt geinteresseerd in discussie maar enkel in preken. Laatst gewijzigd door parcifal : 28 januari 2014 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Banneling
|
![]() Richard Dawkins is een onvermoeibare strijder tegen godsdienst
http://www.youtube.com/watch?v=JFamS4RGE_A |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Banneling
|
![]() Ik ga daar over lezen en later op terugkomen.
Ik ontken toch nog niets Parcifal? Ik zei dat ik bereid ben er dieper op in te kijken, en als ik dan zelf de moeite moet doen dan ist maar zo he. Maarja, dat vind ik zo'n flauw excuus, zoiets als: "We duwen iets naar voor, maar we kunnen het niet samenvatten." |
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Banneling
|
![]() Ik vraag mij af of Pech een eenvoudige differentiaalvergelijking kan oplossen.
|
![]() |
![]() |