![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Autochtonen die mensen ontslaan owv een hoofddoek rammelen met de voeten van een allochtoon. Daar zou vele harder tegen moeten worden opgetreden.
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
|
![]() @ alice
Ik bedoel daarmee dat allochtonen hard moeten blokken en zelf bedrijven moeten oprichten. Gedaan met autochtoon gezeik.
![]() |
![]() |
![]() |
#563 | |
|
![]() Citaat:
De overkoepelende vrouwenorganisatie heeft m.i. dan gisteren, nota bene op de internationale vrouwendag, dan ook een serieuze stap achteruit gezet!!!! (Zelf heb ik bij mijn weten dat woord niet gebruikt. Maar ik wil wel aanstippen dat aan de emancipatie veel dubbele zijden zijn. Lang niet allen in het voordeel van de vrouw. Dus de poster waar u ook op reageert, ziet het veel te zwart-wit en spreekt vooral vanuit zijn veronderstellingen.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 maart 2011 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Banneling
|
![]() en hoe voelt dat aan, zo'n vastgegroeide lap op je hoofd? Trekt dat niet? groeit dat mee? Moet ge dan regelmatig laten bijknippen of wordt het vanzelf eers een niqaab en dan een burka?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hihi, het kwam niet bij me op dat mensen ipv hun geloof te verliezen er een vinden. Het gaat nogal tegen de natuurlijke orde in. Ben zelf zo rond mijn twaalfde nog even gelovig geweest en ik ben dat verloren. Zoals met sinterklaas zo'n beetje. Ik lees dat wel dat er zich meisjes tot de islam bekeren maar het dringt niet door. Ik geloof namelijk niet in de waarachtigheid van zulk vinden van een geloof. Het gaat meer om menselijke angsten en behoeften dan om het ervaren van iets transcendent. Maar het zou dus inderdaad kunnen dat zoiets gebeurd is, wie zal het zeggen. Maar dan begrijp ik nog niet goed waarom dat hoofddoek weer zo persé moet. Vind eens iets anders uit. Draag allemaal een zijden onderlijfken ofzo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Banneling
|
![]() Ze zullen je niet missen.
![]() Laatst gewijzigd door Serenity : 9 maart 2011 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het meisje is een autochtone Limburgse (dat werd al gepost ) Hema is een buitenlands bedrijf, allochtoon dus en betreft dit geval in Genk buitenlandse discriminatie tegen een autochtone. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 maart 2011 om 17:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Nee, maar ook bedrijven zijn in dit land gebonden aan regels. Maar op het gebied van interne reglementering kan je wel gelijk hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#572 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
|
![]() Neen, niet dat soort bedrijven
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Gouverneur
|
![]() Als ze hun eigen zwemuurtje willen moeten ze maar een privézwembad gaan afhuren. Ik heb inderdaad samen met vele anderen gaan klagen. Een jaar(!) later hebben ze dit dan ook rechtgezet. Na een tijdje kwamen de moslims immers toch niet meer. Spijtiggenoeg was ik tegen dan al verhuisd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Moest ik een 'Marokkaan' zijn, dan zou ik toch zonder aarzelen of dralen, maar direct gaan uitkijken naar een betaalbare 'flat' in 'Casa.', Rabat of 'verweg'. Straks word het ginder achter ziekelijk onbetaalbaar. Zie maar wat er hier gebeurde en nog steeds gebeurd wanneer, jullie massaal komen aankloppen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Schepen
|
![]() Ik had toch graag die klachten eens gelezen of een wederwoord van dat ontslagen meisje of desnoods van één van haar collega's. Het zou me écht verbazen moest dat enkel om die hoofddoek draaien.
![]() |
![]() |
#578 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en dan is het feest gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans een gans met gouden eieren. Een blik cara pils verkopen voor het drievoudige van bij de Colruyt.
Moet je maar eens proberen als "ouwe Belg".
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() Je bent niet de enige: ik werkte in mijn vacanties als bouwvakker, magazijnier, bureelbediende en nog veel meer. Om mijn studie te betalen.
|
![]() |
![]() |