![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar stel dat het een goed getrained gevechtssportbeoefenaar lukt, en er liggen 2 of 3 van die straatschoelies bloedend in de goot... Wie denk je dat het meeste gezeik gaat krijgen met "het gerecht"? De kans is groot dat de "slachtoffertjes van nodeloos geweld" al uit het hospitaal zijn voor de "dader" zijn verklaringen heeft afgelegd. Maar we wijken af. Hema, Rampstad en nu werkloze hoofddoekdraagster. Dat zijn de gegevens waar we zeker van zijn. Het hangt er puur van af volgens mij. Een hoofdoek kan volgens mij perfect achter een kassa/balie/receptie, indien de rest van het gedrag van de draagster in de lokale 21ste eeuwse samenleving past. En daar wringt het schoentje in veel gevallen.
![]() |
![]() |
#542 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 9 maart 2011 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik leider van een landje in Muzelmaniakistan zou zijn, dan zou ik nu al extra boten en vliegtuigen gaan bestellen om mijn onderdanen en geloofsgenoten t.z.t. zelf te evacuëren, voordat het voor mij gedaan wordt. Want het moge inmiddels meer dan duidelijk zijn dat die onverzoenlijke compromisloze muzelarij hier ten lande en elders in Europa maar tot één ding zal leiden, en dat is geweldadig bloedvergieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Banneling
|
![]() Ons aller Meryem Almaci is ook weer driftig in de pen gekropen om die vlaamse bekeerlinge met levensnoodzakelijke dwang tot het bedekken van het hoofdschaamhaar een hart onder de riem te steken!
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=F53771LU Citaat:
IK heb het gedaan, want IK wil geen islamitisch vlaggenschip aan de kassa zien zitten! En dat kind k�*n echt niet anders hoor, anders mag ze van hare pa niet buiten... hoezo? het gaat toch over een westers opgevoede vlaamse bekeerlinge die eerst nog zonder hoofddoek meende te kunnen functioneren? Meryemmeke, je maakt jezelf belachelijk meid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik U voor een keer voorwaardelijk in uw gelijk dien te stellen. Waarschijnlijk weer zo een verraderlijke set, om de 'Belgische staat' zo niet een dikke opzeggingsvergoeding ofwel; maanden of jaren zelfs werkloosheidsuitkeringen af te troggelen. Allemaal de fout van die boze bestuurders van een racistisch (multinationaal) bedrijfje die er zich dom, heeft laten inluizen: foei 'Hematje N.V.' foei !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pfft ik ben zo ook ooit ontslagen : niet verlenging van een tijdelijk contract omdat ik het had aangedurfd om naar de vakbond te stappen omdat ik geen nachtvergoeding kreeg. Twee keer raden bij welke interim : ook Randstad. Fascisten zijn het. Allemaal die interim bureaus. Langs de andere kant als je begint te werken zonder hoofddoek wat belet je dan om als er teveel idioten aanstoot nemen dat ding gewoon terug af te doen. Twee dagen en je bent dat terug gewoon. Zoals bij een klak. Ze zouden trouwens cineasten moeten verbieden handdoeken om te doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als de hoofddoek (ik ben een vrome moslima, mij niet verkrachten, pak die blonde sloerie maar) toegestaan is, dan ook witte puntmutsen (mij niet lastigvallen, ik behoor tot de goede arische groep, neem die hoofddoek maar om eens lekker van bil te gaan). toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat ze moslima was toen ze daar begon zonder hoofddoek?
![]() |
![]() |
![]() |
#551 |
Banneling
|
![]() Je hebt Allah en zijn jihad pas laat ontmoet? Autochtone bekeerlingen zijn vaak de grootste extremisten. De voorbeelden stapelen zich op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Banneling
|
![]() Enkel jij beweert dat het over de hoofddoen zou gaan. Als ge niet weet waar het over gaat, kan je beter zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden.] Laatst gewijzigd door Akira : 11 maart 2011 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je een diploma hebt, kom je niet achter de kassa van de Hema terecht, alhoewel ik niet zie waarom dat minderwaardig werk zou zijn; wanneer je enkel middelbaar hebt is het lastig iets anders te vinden, niets mis mee... Op welke manier rammelt de autochtoon met uw voeten? Dat zul je even moeten toelichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 |
Banneling
|
![]() In Egypte was het leuk: ieder moest zijn frisse sandaaltjes uitdoen, en dan betalen voor een door jan en alleman reeds gedragen vilten pantoffeltje, mèt mogelijke voet- of andere schimmels.
Nu d�*t is pas hygienisch! |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook dat geeft vuile tapijten hoor. Beter met propere, blote voeten het gebedshuis te betreden. In alle geval, als ik een moskee binnen wil gaan, zal ik mijn schoenen uitdoen. Als ik morgen de kerncentrale binnenga, en de warme zone betreed, zal ik dat ook doen met de mij aangereikte witte overal met gele lapellen. Kwestie, niet moeilijk doen, da's de moeite niet waard. Maar ja, voor een onzichtbaar, almachtig vriendje is geen moeite teveel.
![]() |
![]() |
#558 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet meer dan allochtonen bedoelde ik uiteraard.
Of vind jij van wel Steve? Zo ja, kan je uitleggen waarom je vindt dat iemand die hier nooit enige bijdrage heeft betaald en dat allicht ook nooit zal doen (zie oa deze topic waarin de werkweigering uitgebreid aan de kaak wordt gesteld), meer moet kosten aan de staat dan zijn autochtone medeburger?
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je zo op je hoofddoek staat, dan zou ik allemaal die dingen ook niet meer vastpakken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |