![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruine makkak!
Enkele jaren geleden heb ik de aanleiding daartoe hier al gepost, was wel een eenmalig feit. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 maart 2012 om 22:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik veroordeel dat ook maar zolang zij ons honden en varkens noemen zou ik begot niet weten waarom ik het dan ook niet mag doen." Je veroordeelt dat moslims/allochtonen en mensen in het algemeen benoemd worden als dieren en dingen; maar omdat een ander dit doen, doe je het ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() PS: Jij hebt hier al voor minder op het driehoekje geduwd...verdraagzame. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 maart 2012 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg navolging sjok! Gisterenavond in Reyers Laat zat de bezieler van de G1000 (704) en die gebruikte toch ook wel het woord kiesvee zeker. ![]() Die mag als publieke figuur bij De Gucht en Tobback gaan staan..... de racisten. Laatst gewijzigd door daiwa : 7 maart 2012 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat doet er niets vanaf dat je enerzijds zegt te veroordelen dat moslims/allochtonen en mensen in het algemeen benoemd worden als dieren en dingen; en anderzijds dit zelf ook doet. Dat voor een zelfverklaarde bestrijder van hypocrisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat een scheldwoord alles zegt over degene die ze gebruikt, maar niets over degene tot wie ze gericht is. Citaat:
Geeft de moderatie je dat door? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
|
![]() Citaat:
Maar als ge hetzelfde doet als wat ge wilt aanklagen moet ge natuurlijk niet verwonderd zijn dat mensen u een hypocriet vinden.
![]() |
![]() |
#572 | |
|
![]() Citaat:
Ze proberen aan te klagen dat een bepaalde groep onze rechten wil afnemen en wat stellen ze voor om dat tegen te houden? Onze rechten af te nemen (godsdienstvrijheid, recht op vrije meningsuiting, boekenverbranding, ...). Ze willen zelfs de berichtgeving in de kranten onder controle krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#573 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
a) ik lees de koran b) als IK koranteksten citeer, dan roep IK op tot haat en racisme? c) enkel Saoudiers (ik neem aan dat je wahabieten bedoelt) nemen de koran letterlijk... c) al de rest van de moslims trekken zich van heel de koran niks aan moet ik je tekst zo begrijpen? of wat bedoel je nu echt? je kan altijd je licht opsteken bij www.dutch.faithfreedom.org als je Nederlandstalige informatie wil vinden over islam. Zeer veel teksten van de ex-imam Ali Sina mèt de nodige diepgaande uitleg over hoe moslims die teksten interpreteren (en hij kan het weten, want hij woonde in Iran) vind je op: http://alisina.org/ Ik zie dat er ondertussen een vertaalfunctie bijstaat - nog niet uitgeprobeerd door mezelf. Nog meer engelstalige informatie komt van een - eveneens ex-imam die er dus iets van weet - pakistaanse afvallige die uiteindelijk asiel heeft gevonden in Engeland Anwar Shaikh : http://www.vjsingh.info/anwa-tanm.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() och! sinds je ontdekt hebt dat kiesvee ook witte stemmers behelst en zelfs door uw lijfkrant De Morgen wordt gebruikt, is het gebruik van het woord kiesvee ineens niet meer dramatisch racistisch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar op een eenvoudige vraag als " is de islam een factor in het massief crimineel gedrag van moslims ?" kan ze niet antwoorden, zelfs niet met ja of nee . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ondertussen heeft U nog nooit een redelijk antwoord op eenderd welke ralistische vraag hier gegeven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 7 maart 2012 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |