![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat iemand een hoofddoek, kruisje of keppel draagt zou een neutrale overheid worst moeten wezen. Dus de hoofddoek is een recht.
![]() |
![]() |
#563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wie zegt dat een ander het niet mag beleven, is de psychopatische soort. Wij kennen de wet door onze profeten en uiteindelijk de Messias he. De dwang komt van zij die daar tegenin gaan en ons anders willen dicteren.
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke progressieve werkgever, of dat nu in de privé is of openbaar zou de Hoofddoek moeten kunnen verbieden middels een simpele regel in het arbeidsreglement. Ook daar verzetten conservatieve krachten zich tegen en conservatieve besturen zoals Gent gaan daarin mee onder invloed van religieuze extremisten in het bestuur
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 november 2024 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar al heel lang voorstander van het schrappen van subsidies voor godsdiensten. Wil je godsdienstonderwijs ? Betaal het dan zelf. Nog iets?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 14 november 2024 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is idd fantastisch nieuws. Alle andere 'gezichten' bij Groen weigeren, laatste in de rij is Petra De Sutter. Watteeuw met zijn zuur gezicht, zijn stugge onverzettelijheid en zijn totaal gebrek aan compromissen maken, zijn belerend vingertje en zijn hautaine bakfiets mentaliteit is de ideale figuur om die partij verder te kelderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 14 november 2024 om 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, die laatste kunnen het ook nog altijd opleggen, zij het dat ze het degelijk moeten motiveren. Daar een sluitende tekst voor ontwerpen is voor een jurist echt geen moeilijke opdracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuwe procedure starten voor iets dat al duidelijk antwoord kreeg van het hof van justitie lijkt me niet plausibel te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik denk daar net hetzelfde over.
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idem hier.
Trouwens, gezien in de praktijk de gemeenschap toch 99% van de kost van tsjevenonderwijs via subsidiëring ten laste neemt kan men beter alles in één officieel net onderbrengen. Dan kan het grootste deel van die lulkoek van 'de koepels' ook op de schop. Beleidsvoorbereiding hoor bij diegene die de rekeningen voldoet, en dus bij het (regionale) ministerie van onderwijs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, maar de toestand blijft dezelfde: de overheid heeft het recht tekenen van één bepaalde godsdienst te verbieden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik citeer u:
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom denk ik dat hem binnen de partij nu een ontnuchterende confrontatie wacht.
|
![]() |
![]() |