![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#561 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#562 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#563 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik denk van niet.Moederborst is onschuldiger dan paplepel, paplepel zitten chemicallien in!!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 april 2006 om 12:35. |
|
|
|
|
#564 |
|
|
Ha ha, scary scary.....do u eat meat???
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 april 2006 om 12:33. |
|
|
|
|
#565 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik hoop dat het genuanceerd genoeg was om de CGKR test te kunnen doorstaan... Anders zeg ik al op voorhand: gelieve de achteloze snul bij wie jullie zullen uitkomen door het nachecken van het IP-adres niet lastig te vallen ! Hij kan er ook niet aan doen dat zijn wireless network niet afgeschermd is !
(off topic, i am sorry)
|
|
#566 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik eet zelfs varkensvlees.
Ik at zelfs vlees op de vrijdagen dat dit volgens de godsdienst die mij werd 'ingelepeld' niet mocht. Maar ik heb nog nooit iemand vermoord of bestolen.8)
|
|
#567 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#568 |
|
|
Dus jij eet vlees, ik eet ook vlees maar onschuldig(kosher) jij niet ,jij eet vlees maar niet kosher ,zie je het verschil ?? Vlees eet je toch maar ieder zijn keuze, eigenlijk verschillen wij niet veel denk ik!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 april 2006 om 12:38. |
|
|
|
|
#569 |
|
|
......ik heb ook nooit iemand vermoord of bestolen!!!
|
|
|
|
|
#570 | |
|
|
Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 14 april 2006 om 12:41. |
|
|
|
|
|
#571 |
|
Europees Commissaris
|
Kijk, het regent buiten!
|
|
|
|
|
#572 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De tijd dat varkens ziekten veroorzaakten waardoor woestijnvolk hun karavanen moest onderbreken is allang voorbij. Tegenwoordig krijgen runderen de dollekoeienziekte en kippen vogelgroep. Eet jij dus maar lekker 'kosher'.
|
|
|
#573 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Da's niet plezant. Ik wil slaande ruzie ! Nu !
Allé, op wat trekt dat forum hier nu, van zodra ge iets genuanceerds schrijft, krijgt ge geen discussie meer (de schreeuwlelijkerds reageren niet want de tekst is te lang, en de anderen gaan gewoonweg akkoord Niet echt intellectueel bevredigend... maar kom, Jezeke is bijna gestorven, we moeten de kalmte bewaren. (amai ik begin serieus te lullen)
|
|
#574 |
|
|
|
|
|
|
|
#575 |
|
|
Ik heb gelukkig mijn eigen baken(minarret) die mij genoeg verlichting geeft.
|
|
#576 |
|
Europees Commissaris
|
Wat is "vogelgroep" ?
|
|
|
|
|
#577 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik las ook in een krantenanalyse dat de jongeren zoiets doen "uit stommiteit". Daarmee wordt bedoeld dat er een soort cultuur (oei, ik kom daar weer mee af) is ontstaan waarbij men sommige zaken (GSM, Mp3 spelers en andere van die "luxezaken") gaat stelen gewoon omdat men die GSM of Mp3player gewoon wil hebben, waardoor men "erbij" hoort. Dat stelen wordt dus zowaar een "normale" zaak (jij hebt iets waar ik naar verlang). Dit vergt volgens mij een verdere analyse, omdat de oplossing duidelijk vraagt dat iedereen, dus ook de ouders, zijn verantwoordelijkheid neemt. (ge ziet, ik geef jou een kans om ruzie te maken
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 14 april 2006 om 12:47. |
|
|
|
|
|
#578 |
|
Banneling
|
Het verschil ligt in ... wilsbeschikking. Het feit dat een nuchter denkend mens de culinaire voorschriften van een pedofiele kamelendrijver uit een ander continent en een ander tijdperk niet volgt, terwijl de andere het begrip wilsbeschikking nog moet ontdekken. Hetgeen voor die andere een moeizaam (en haast onmogelijk proces is) al je vanaf de paplepel gehersenspoeld werd met religieuze onzin. Dat moeizaam proces is dan weer te wijten aan de angst die ingeprent werd : angst om z'n hemel en de bijgeleverde maagdjes niet te verdienen als men een varkenskoteletje eet.
|
|
|
|
|
#579 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In alle geval geen islamitische, anders had ik allang hetzelfde lot ondergaan als Theo van Gogh.
|
|
#580 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|