![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar daarmee erkennen ze wel het CGKR, das ook mooi meegenomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#562 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aisha werd aangenomen en werd ontslaan omdat haar politieke overtuiging veranderde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#563 |
Banneling
|
![]() Nee.Een vlaamsnationale partij is er voor de vlamingen en het CGVK moet in ieder geval verdwijnenDe strafbaarheid van discriminatie van allochtonen en de aanzetting daartoe moeten afgeschaft worden.8)
|
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeleek met: "gaat het VB dan ook klachten steunen van allochtonen die ontslaan worden omdat ze allochtoon zijn?" Ik antwoordde gewoon dat indien een allochtoon wordt aangenomen, terwijl de werkgever weldegelijk wéét dat de betreffende persoon een allochtoon is, en hem dus toch daadwerkelijk aanneemt, het weinig waarschijnlijk is dat diezelfde werkgever hem gaat ontslaan OMDAT hij een allochtoon is. Het woord "ONDANKS" dat ik gebruikte was niet zozeer ongelukkig gekozen maar sloeg vooral op de stoute werkgever (uit uw voorbeeld) die in feite geen allochtonen wil (cfr. volgens jou ontslaat hij hem omwille van dat feit) maar hem toch aanneemt ONDANKS dat hij een allochtoon is. Blijkbaar zijn iets ingewikkelder redeneringen niet zo gemakkelijk aan U besteed zie ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#566 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#568 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doelgericht en zeer terecht in mijn ogen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt echter wel een punt: indien de werkgever bemerkt dat zijn klanten afhaken "omdat Mohamed een allochtoon is", dan mag hij inderdaad Mohamed niet meer ontslaan volgens het CGKR; Hij heeft dan wel nog volgende keuzes: a) hij laat zijn zaak volledig failliet gaan b) hij laat zijn zaak half failliet gaan en ontslaat Mohammed wegens "herstructuring" c) hij betaalt een duur marktonderzoek om uit te vissen waarom zijn klanten Mohamed niet moeten hebben en als gevolg daarvan: d) hij klaagt de klanten aan bij het CGKR. e) hij promoot zijn luxe garagepoorten in de allochtone buurten van de grote steden. Je ziet: er zijn mogelijkheden zat in dit land, zodat de werkgever steeds Mohamed zal moeten aanvaarden. De zeer eenvoudige oplossing: Mohammed gedraagt zich als volledig volleerde Vlaming, is hier nu niet mee opgenomen, want dat is geen verplichte optie.
|
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#571 |
Banneling
|
![]() Tot een volk behoort ge door afstamming.DAT zou de definitie moeten zijn.Geen migratie en terugkeer van een deel vreemdelingen dat hier al is.8)
|
![]() |
![]() |
#572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 |
Banneling
|
![]() U sluit een deel mensen uit die de zelfstandigheid van vlaanderen nastreven en u heeft al eens gezegd liever een gekleurd belgie te willen dan een vlaanderen dat voor het grootste deel uit etnische vlamingen bestaat8)
|
![]() |
![]() |
#574 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan begrijpen dat de werkgevers van Aisha a) vrezen dat hun klanten afhaken nu ze weten dat Aisha VB is ofwel: b) vrezen dat hun zaak in de fik wordt gestoken door jongeren, nu deze weten dat Aisha VB is De werkgevers zelf zijn in deze zeker geen persoonlijke vijanden van Aisha, noch racisten, vermits ze er al jaren werkte. Je kan dus twee dingen doen: - ofwel de wet volgen én dan moet Aisha blijven (met alle gevolgen voor de werkgever) - ofwel de werkgever te vrijheid gunnen om aan te werven wie hij wil. (en te ontslaan wie hij wil, mits inachtname uiteraard van de wettelijke ontslagregels). Net daarom dat Jos Verhulst (ik zoek zijn posting wel zelf op) en mét hem nog een groot aantal "beter begaafde mensen", ervoor pleiten om die miskleun van een wet af te schaffen. Citaat:
(roodgekleurd is van mijn hand) Door het ontslag van Aisha aan te klagen ondersteunt VB de huidige wet. Indien ze er groot persmisbaar over maken, dan kunnen ze misschien een punt maken Door erover te zwijgen gebeurt er natuurlijk niks. Misschien kunnen ze door het GEBRUIK van de huidige wet zelfs net aantonen wat ermee scheelt? Het zijn allemaal opties. over: b) vrezen dat hun zaak in de fik wordt gestoken door jongeren, nu deze weten dat Aisha VB is valt er natuurlijk weinig in de pap te brokken: indien het zo is, dan zijn die mensen (werkgevers) op GEEN ENKELE WIJZE door de wet beschermd!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2006 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
#575 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nah, ge kunt deel worden van een volk als ge de taal en cultuur kent. Ne Nederlandssprekende Turk is voor mij evengoed Vlaming als ik en gij.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#576 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men loyaal wil zijn tegenover dit land en deel wil uitmaken van de maatschappij, dan léér je sowieso de taal van de streek. Je wénst je bovendien nuttig te maken voor de maatschappij. Je wénst deel te nemen aan het maatschappelijke leven, je wil gewoon integreren en je doet daar op eigen initiatief de nodige inspanningen voor. Je wil bovendien je eigen toekomst en dat van je kinderen mee verpachten aan dit land en deze bevolking. (waarom kwam jij of je grootvader anders naar hier?) En dan mag je alle kleuren van de regenboog hebben!
|
![]() |
![]() |
#579 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#580 | |