![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie het "incident" in de Leuvense Café gisteren: eerst (stond zo in de krant) vergewissen ofdat in de overvolle café weldegelijk ook bruine klanten stonden en d�*n pas beslissen of het nu racisten zijn of niet. Stel dat het café vol met witte klanten had gestaan, dan hadden ze waarschijnlijk een veroordeling aan hun been gehad. Ik ben curieus wat er was gebeurd als het café bomvol met witte VROUWEN had gezeten.... zouden ze dan ook verplicht zijn om er bruine mannen bij te steken? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 april 2012 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5822 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5823 |
Banneling
|
![]() ha natuurlijk! volgens Mohammed hebben die een mankement aan hun hersenen. Vandaar dat ze met twee moeten zijn om te kunnen getuigen tegen één man zei Mohammed.
en dan menen al die schaamhaardoekjes nog voor "advokaat" te moeten leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5824 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Of heeft Mo daar een ander gewicht aan vrouwen gegeven dan voor de erfopvolging?
![]() |
![]() |
#5825 | |
|
![]() Citaat:
Voor mij is het bijgevolg helemaal geen verassing dat zij hier hemel en aarde komt bewegen om toch maar een grond te vinden tot argumentatie om weg te komen met haar racistische/sexistische overtuiging.
![]() |
![]() |
#5826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;6061435]
Citaat:
Voor mij mag de kamer 150 vrouwelijke leden tellen , ze mag voor mij evengoed uit 150 mannelijke leden bestaan. Erger is dat er daar iemand zit louter en alleen omwille van het feit dat ze hetzij man of vrouw is . Quota zijn debiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5827 | |||
Banneling
|
![]() Inderdaad een vraagteken is geen uitgangspunt.
Maar in een vraag kan wel een uitgangspunt vervat zitten. (een vraag is immers meer dan dat vraagteken.) Citaat:
Wat met twee gelijke groepen? M / V Citaat:
Omdat die 5 vrouwen competenter zijn.Uitgaande van 2 gelijke groepen M/V Citaat:
De competenties die nodig zijn om vuilnis op te halen (voldoende spierkracht) komt meer voor bij mannen dan vrouwen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5828 | |
|
![]() Citaat:
De meeste vrouwen die ik ken zijn zelfs beledigd door deze discriminatie. Hoe moeten wij een vrouw met topfunktie nu noemen? bewonderend superwomen of denigrerend excuustruus...bij mannen daarentegen is er geen enkel misverstand dienaangaande. welnu: dit onevenwicht wordt enkel door de pocolinkse sexisten veroorzaakt. Ik sta trouwens vol ongeduld te popelen op de eerste eisen van de pocolinkies om de kopvodderij te "quoteren". Hihihihi... "Er zijn zoveel kopvodden in België...dus moeten er tussen de quotavrouwen zoveel kopvodmadammen zitten"....of zoiets... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 april 2012 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5829 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;6061435]
Citaat:
- een moslimmannetje mag trouwen met VIER vrouwen tegelijk (ze zijn wel inwisselbaar) - de getuigenis van twee vrouwen is nodig om de getuigenis van één man tegen te kunnen spreken - de zoon erft evenveel als twee dochters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5830 | |
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt voor de inlichting... dus...in al zijn splendeur is de islam dus slechts gematigd racistisch en sexistisch? ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 april 2012 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5831 | |
|
![]() Citaat:
Een vrouw mag mij, man zijnde, gerust representeren. Enkel sexisten maken een onderscheid op basis van hetgeen er tussen onze benen gebeurt. Een vrouw is evenwaardig aan de man, leve het verschil. Wanneer leren de linkies dat nu eindelijk eens vraag ik mij af. Een voorbeeld: Anke Vandermeersch representeert mij al een generatie lang...en zij doet dat prima...en geloof mij...in de broek van Anke speelt zich een heel andere geschiedenis af dan in de broek van Fieseler ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 april 2012 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5832 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5834 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5835 |
|
![]() Nog iemand die het door heeft.
Nu de mods nog ![]()
![]() |
#5836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je 'observeringsvermogen' is niet meer wat 't geweest is èh?
Als 't al ooit iets geweest is. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaande geldt ook voor jou!
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5839 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5840 | |||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||||||||||||
![]() |
![]() |