![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Nee, U en uw mede geloofbeleiders verkopen flauwekul...wij staan op gelijke hoogte als de dieren PUNT.
Al de rest is bullshit van de bovenste plank.
![]() |
![]() |
#42 | |||
Banneling
|
![]() Cor,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een strijd kun je alleen en uitsluitend met jezelf voeren. Het doorzien hiervan kan het doel zijn. Maar de zin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() ""El Flamenco Loco is niet dom, en toch diepgelovig.""
El Flamenco Loco is niet dom, net als een dier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stardust Het leven is niet zinvol...het heeft dan ook geen nut of zin. Wel kunnen we trachten ons leven zinvol te besteden naar ons eigen denken...maar daar blijft het dan bij. Citaat:
Voilá beste Judokus 100% mee eens. De Heer is waarlijk Opgestaan. Een gezegend Pasen toegewenst. En beste Stardust richt eens je leven ook daarnaar en dan krijgt het zin. ![]() Als ge niet probeert weet ge niet en wat kunt ge verliezen? Niks want nu hebt ge niks...dus ge kunt er alleen bij winnen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=103331
Wie sjoen os Limburg is... ![]() Laatst gewijzigd door stropkeuh : 23 maart 2008 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Cor,
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en we vieren vandaag de overwinning van de dag op de nacht gezien vanaf nu de dagen terug langer zijn dan de nachten; niks magisch aan.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 23 maart 2008 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik neem alleen genoegen met een iets ernstiger (poging tot) onderbouwing mijn waarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vergelijk me dus gerust met een varken, een aap, een ezel. Dat zijn stuk voor stuk beesten die zelfs intelligenter zijn dan het dier dat bekend staat als de trouwste metgezel van de mens: de hond. Heb jij er een probleem mee, Cor, mocht ik jou met een dier vergelijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Strijd is deel van het leven. Dat inzien kan een doel zijn in het leven. Maar ik zou dat nooit de zin van het leven noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Dude,
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 23 maart 2008 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Cor,
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() 'k Zou het (natuurlijk) ook niet weten. Ik ga er meer van uit dat we dat nooit zullen (kunnen) weten. Omdat we de zaken alleen kunnen bekijken vanuit onze eigen beperkte visie zoeken we naar een zin. Maar misschien is deze er gewoon niet. Dat wordt m.i. gestaafd in momenten dat je erin slaagt om gewoon te 'zijn'; dan voel je ook de nood aan zin wegvallen en blijft alleen het 'zijn'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Banneling
|
![]() Cor,
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door MIS : 23 maart 2008 om 18:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Graag een antwoord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Heb het hierboven bijgeplakt, net gekruist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Tja, dat volg ik allemaal wel, al dat ik het niet zo stellig zou poneren. Uiteindelijk is er nogal veel waarvan we niet zo zeker kunnen zijn, in de eerste plaats ons denken, voelen, ervaren.
Interessante materie dus om mee om te gaan, maar opgepast met het verkondigen van de grote waarheid. Maar ik ben niet zo gelukkig met uw bewering "de zin van het leven is de zin ervan te ontdekken". Nogal ontwijkend en vaag, niet? |
![]() |
![]() |