![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Uitrusting voor brave huisvaders om te gaan shoppen in Antwerpen:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() geplukt uit de vele reacties op de site van de frut (gva)
02/04/2008 19:10 Allahu Akbar, Da koppel heeft het zelf gezocht sjauffeur en flic moete zich nie moeien wij zijn baas in stad Mohammed El Hari, Borgerhout. moet er nog zand zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik weet dat ik niet mag oproepen tot geweld, en ik zou willen dat dit geweld stopt. Maar ALS het nog eens moet gebeuren, hoop ik dat Onderlijfje of andere wanbeleidsmakers hun verwanten eens het slachtoffer zijn. Niet meer de gewone burgers. Die willen een beleid op dit gebied en ze krijgen het niet onder het mom van verdraagzaamheid.
Laat dan alstublieft volgende keer zo één het slachtoffer zijn die ons die zever door de strot ramt, of zo een die zich hier in alle bochten wringt om dit en dergelijke voorvallen te relativeren. Lieve Marokkanen, als jullie nog eens iemand doodtrappen of in de coma slaan, doe het eens met één van bovengenoemde personen. Wij gewone burgers vragen dit niet. En het zou niet leuk zijn voor jullie, als jullie eens de verkeerde doodschuppen en een van de nabestaanden zich ontpopt tot een nieuwe Hans Van Temsche. Dit zou dan wel weer goed zijn, in de zin dat jullie weer als slachtoffer kunnen naar voor komen. Maar niemand wil dat. (behalve Youssouff De Witte) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Die flik mag zich binnenkort aan een onderzoek van het comité P verwachten, wegens mogelijke betrokkenheid bij een racistisch incident. Naar verluidt heeft de achterneef van zijn schoonzus nog folderkes van 't Vlaams Belang rondgedragen.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 2 april 2008 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je bent verkeerd. Typisch extreem-rechts om zondebokken aan te duiden. Het was de vriend van de dochter van de kuisvrouw van de achterneef van zijn schoonzus die ooit een VL-plakkertje op zijn auto kleefde en trouwens (die VlaemSSch-nationalisten ook) ooit is geflitst aan 54 per uur waar hij maar 50 mocht. Die kan nooit meer als zanger naar het eurovisiesongfestival wegens staatsgevaarlijke activiteiten en hoewel de gevangenissen vol zitten moet hij toch minstens 2 jaar brommen he. Desnoods mag Fourniret er wel uit met een enkelbandje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
In feite is dit incident weer es de perfecte illustratie hoe de fascistoïde Vlaamse politie arme goedmenende migranten molesteert. We kunnen ons binnenkort aan een klacht van de VN-commissie voor de mensenrechten verwachten. De Franstalige liga des droits de l'homme is naar verluidt al een rapport bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Zou stad Antwerpen in plaats van gratis sleutelhangers met rode A niet beter harnassen uitdelen aan zijn burgers? Als ik het hier zo hoor, stikt het hier van de gevaarlijke racisten en gaan die wel eens in de clinch met de allochtone knokploeg.
Allochtoontjes *zucht*! Ze zijn zo lief meneer! Sommigen kunnen het wel erg bont maken en daarna het slachtoffertje spelen. Die arme agent heeft enkel het geluk dat hij in tegenstelling tot Guido De Moor nog wel leeft en nog wel zijn versie van de feiten kan verklaren. Als hij ook dood was, gingen ze hoogst waarschijnlijk er een nieuwe Debie van maken en op zijn graf dansen, de "verdraagzamen". Nu: mensen op elkaar slaan is business as usual in multicul Antwerpen. Ik loop hier ook niet meer ongewapend op straat, omdat ik nog geen gratis harnas met de groeten van Janssens gekregen heb en die sleutelhanger me niet zal redden. En nee hoor: ik heb dagdagelijkse voorwerpen bij, die ik een tweede leven kan laten leiden, als het moet. Ik heb geen echte wapens nodig, maar ik ben wel alert, vermits ik hier al enkele dingen heb meegemaakt, die duidelijk maken dat sommigen het niet op prijs stellen, dat ik geen hoofddoek wens te dragen en geen mensen in jellaba laat voorkruipen. Ieder gelijk voor de wet! Helaas is de wet niet gelijk voor iedereen hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Zie ik de lichtjes van de Schelde, dan gaat mijn hart wat sneller slaan...van de schrik ja!!!
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, dit zijn collector's items. Zoals het folderke dat 'k deze morgen in de bus kreeg: "stop de islamisering", met een ontwapende glimlach van Anke VDM en een kerel die gezellig z'n arm onder haar boezem houdt.
Vlaanderen gaat zich toch niet laten inpakken neem ik aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste maanden heeft dat bruin schorremorrie het al bruin gebakken.
![]() Raid op een Sint- Niklaasfeestje waardoor 3 mensen in het gasthuis belanden door messteken en slagen op het hoofd met ijzeren voorwerpen. Raid op een jeugdvoetbalploeg die allemaal in het gasthuis terecht kwamen. Moordpoging op een scheidsrechter. En nu zware slagen en verwondingen aan iemand die ter hulp wou snellen. Maar volgens de poco's zijn wij natuurlijk de onverdraagzamen. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 april 2008 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Neen?
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() jij bent ook een selectief lezertje eh?
Waarschijnlijk is uw waarneming even selectief ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Tussenstandje :
Citaat:
Laatst gewijzigd door Maes_P : 2 april 2008 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() ff correctie aangebracht door volgorde om te wisselen
links begint te schelden (check) rechts begint te schelden (check)
![]() |
![]() |