![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben tegen alle godsdiensten maar mijn weerzin kent gradaties; de islam bewijst zich dagelijks als mensvijandig.
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als er 1 miljoen moslims in Nederland wonen , en de enige blanke Nederlander die ooit slachtoffer is geworden van moslimfundamentalisme , nota bene de grootste moslimhater (dat verandert er niks aan , maar het was niet zomaar iemand hé) Van Gogh wordt vermoord door 1 ongelooflijk achterlijk dwaze gewelddadig monster van een mens , vind jij dat genoeg om te stellen dat ALLE moslims , dus die negenhonderduizendetwa anderen een gevaar betekenen voor onze samenleving , rare redenering vind ik dat. Als het toch zo'n gevaarlijke gekken zijn die letterlijk de koran volgen waarom vallen er dan niet elke dag slachtoffers? Waarom staan de kerken niet in brand? Waarom blazen ze geen gay-bars op? Waarom moorden ze geen prostituees uit op de wallen? Waar wachten ze in feite nog op? Ahja , ze zijn gevaarlijk en hebben een gevaarlijk boek , raar hé , dat dat niet gebeurt? Maar dat komt nog zeker? De overgrote meerderheid van moslims in de benelux doet niks verkeerd , maar op basis van die paar gestoorde gekken vind jij dat genoeg om iedereen bang te maken? Ik noem dat een heksenjacht. Wat ga je zeggen als er pakweg morgen een extreemrechtse gestoorde Nederlander een moskee binnen rent en tien moslims afknalt , omdat ze toch o zo gevaarlijk zijn. Ga je dan dezelfde redenering toepassen? Natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
bekijk het en neem een kop koffie desnoods. het is de moeite waard namelijk.
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vermoorden?? Helaas, dat doen veel mensen. Stelen?? helaas, dat doen veel mensen. Zich niet aan de regels houden?? Helaas dat doen heel veel mensen. Heeft dit iets te maken met geloof? Het antwoord is NEE! Geen enkel geloof zegt dat je moet vermoorden. Laten we mensen niet in hokjes plaatsen svp, aan deze bullshit moet eens een keer een einde komen. Hier word ik echt moe van. Als er een probleem is dan moeten we dat met zijn allen oplossen, zonder dreigementen. Niemand heeft dat recht!. zonder elkaar het land uit te zetten, elkaar uit te schelden en te discrimineren. Wereld is van iedereen en zo zal het ook blijven.
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 april 2008 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=UNWi2F...eature=related Kende ik al hoor; probeert alleen maar in het wilde weg alles tegen te spreken en de koran als vriendelijk voor (anders)Denkenden voor te stellen (taq�*ya). Erg naïef trouwens om te beweren dat (anders)Denkenden geen weet zouden hebben van de inhoud van de koran.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 april 2008 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Men moet ook opletten dat men er geen selffullfilling(sorry indien typo's) prophecy van gaat maken. Toen vrijwel niemand over de islam sprak 20 jaar geleden , heb ik zelf ervaren dat veel moslims een pak soepeler waren , dan sommigen nu zijn. Veel fundamentalisten gebruiken mensen als Wilders om medemoslims te overtuigen van hun gelijk. zo van :"zie je wel , die mensen deugen niet , zie hoe ze over ons geloof praten". Dat spagaat waar ik het over had , remember? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 april 2008 om 17:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga niet zo ver dat de Koran verbrand moet worden. op dat vlak zijn wij iets minder radicaal in Vlaanderen. Ik vind Wilders geen charisme hebben, integenstelling tot Fortuyn. Echter heeft hij een aantal schitterende ideeën. Moskeeën die als paddestoelen uit de grond komen |
|
![]() |
![]() |