Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 april 2008, 14:58   #41
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Bekijk eerst de link die ik geplaatst hebt.

wreedheid heb je overal, zelfs zitten er mensen in de naam van de godsdienst dingen te zeggen die allemaal onwaar zijn. wreedheid creeërt de mens niet het geloof.
Ik ben tegen alle godsdiensten maar mijn weerzin kent gradaties; de islam bewijst zich dagelijks als mensvijandig.
Oud 13 april 2008, 15:00   #42
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Dit/jouw verhaaltje "doet" het nog steeds goed in landen met "te" weinig moslims om de onderwerping (= islam) door te zetten. Als voorproefje is voorlopig Theo van Gogh nog steeds wel zeer dood.

Welke redenen heb jij om te denken dat het onze landen anders/beter zal vergaan dan de tot dusver geïnfecteerde?
Met alle respect hoor , maar dit is in feite het enige antwoord dat je mogelijk had kunnen geven en ik had het ook verwacht... Anders gezegd : "moser , je zult wel zien binnen tien of twintig jaar".... zoiets bedoel je, niet?

Als er 1 miljoen moslims in Nederland wonen , en de enige blanke Nederlander die ooit slachtoffer is geworden van moslimfundamentalisme , nota bene de grootste moslimhater (dat verandert er niks aan , maar het was niet zomaar iemand hé) Van Gogh wordt vermoord door 1 ongelooflijk achterlijk dwaze gewelddadig monster van een mens , vind jij dat genoeg om te stellen dat ALLE moslims , dus die negenhonderduizendetwa anderen een gevaar betekenen voor onze samenleving , rare redenering vind ik dat.

Als het toch zo'n gevaarlijke gekken zijn die letterlijk de koran volgen waarom vallen er dan niet elke dag slachtoffers? Waarom staan de kerken niet in brand? Waarom blazen ze geen gay-bars op? Waarom moorden ze geen prostituees uit op de wallen? Waar wachten ze in feite nog op? Ahja , ze zijn gevaarlijk en hebben een gevaarlijk boek , raar hé , dat dat niet gebeurt? Maar dat komt nog zeker?

De overgrote meerderheid van moslims in de benelux doet niks verkeerd , maar op basis van die paar gestoorde gekken vind jij dat genoeg om iedereen bang te maken? Ik noem dat een heksenjacht. Wat ga je zeggen als er pakweg morgen een extreemrechtse gestoorde Nederlander een moskee binnen rent en tien moslims afknalt , omdat ze toch o zo gevaarlijk zijn. Ga je dan dezelfde redenering toepassen? Natuurlijk niet.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2008, 15:04   #43
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk liever zelf eens een link:
http://nl.youtube.com/watch?v=9iOVy31z2xY

En ook deze:
http://www.arabistjansen.nl/

Er bestaat geen door moslims gedomineerd land waarin het leven voor (anders)Denkenden levenswaardig is.
Je ontwijkt mijn link zeker.

bekijk het en neem een kop koffie desnoods. het is de moeite waard namelijk.
Oud 13 april 2008, 15:07   #44
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Met alle respect hoor , maar dit is in feite het enige antwoord dat je mogelijk had kunnen geven en ik had het ook verwacht... Anders gezegd : "moser , je zult wel zien binnen tien of twintig jaar".... zoiets bedoel je, niet?

Als er 1 miljoen moslims in Nederland wonen , en de enige blanke Nederlander die ooit slachtoffer is geworden van moslimfundamentalisme , nota bene de grootste moslimhater (dat verandert er niks aan , maar het was niet zomaar iemand hé) Van Gogh wordt vermoord door 1 ongelooflijk achterlijk dwaze gewelddadig monster van een mens , vind jij dat genoeg om te stellen dat ALLE moslims , dus die negenhonderduizendetwa anderen een gevaar betekenen voor onze samenleving , rare redenering vind ik dat.

Als het toch zo'n gevaarlijke gekken zijn die letterlijk de koran volgen waarom vallen er dan niet elke dag slachtoffers? Waarom staan de kerken niet in brand? Waarom blazen ze geen gay-bars op? Waarom moorden ze geen prostituees uit op de wallen? Waar wachten ze in feite nog op? Ahja , ze zijn gevaarlijk en hebben een gevaarlijk boek , raar hé , dat dat niet gebeurt? Maar dat komt nog zeker?

De overgrote meerderheid van moslims in de benelux doet niks verkeerd , maar op basis van die paar gestoorde gekken vind jij dat genoeg om iedereen bang te maken? Ik noem dat een heksenjacht. Wat ga je zeggen als er pakweg morgen een extreemrechtse gestoorde Nederlander een moskee binnen rent en tien moslims afknalt , omdat ze toch o zo gevaarlijk zijn. Ga je dan dezelfde redenering toepassen? Natuurlijk niet.

Vermoorden?? Helaas, dat doen veel mensen.
Stelen?? helaas, dat doen veel mensen.
Zich niet aan de regels houden?? Helaas dat doen heel veel mensen.

Heeft dit iets te maken met geloof? Het antwoord is NEE! Geen enkel geloof zegt dat je moet vermoorden.

Laten we mensen niet in hokjes plaatsen svp, aan deze bullshit moet eens een keer een einde komen. Hier word ik echt moe van.

Als er een probleem is dan moeten we dat met zijn allen oplossen, zonder dreigementen. Niemand heeft dat recht!.
zonder elkaar het land uit te zetten, elkaar uit te schelden en te discrimineren.
Wereld is van iedereen en zo zal het ook blijven.
Oud 13 april 2008, 15:09   #45
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minstens de Turkse moslims in het bestuur van Nederland kunnen makkelijk van hun 2e paspoort af maar verdommen dat stelselmatig; ik vertrouw die niet en zal zeker niet stemmen op een partij die zulken plaatst.

Wat je misschien nog niet wist (of wilt weten): een AUTOCHTONE Nederlander verliest bij het verwerven van een andere nationaliteit automatisch zijn Nederlanderschap.
De oplossing van het probleem van de turken komt er aan : binnen enkele jaren is Turkije EU lid en is het EU burgerschap ingevoerd ie. dan zal er geen Belgische , Nederlandse, Spaanse of Turkse nationaliteit meer bestaan maar hebben we met z'n allen een EU paspoort...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2008, 15:13   #46
willem1940NLD

Standaard

Citaat:

In de Benelux nog niet, nee, want nog geen voldoende aantallen voor de in de koran neergelegde doelstellingen (o.a hoofdstuk 9) maar ik kijk naar de reeds onderworpen landen; geen goed vooruitzicht.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 april 2008 om 15:15.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2008, 15:19   #47
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
De oplossing van het probleem van de turken komt er aan : binnen enkele jaren is Turkije EU lid en is het EU burgerschap ingevoerd ie. dan zal er geen Belgische , Nederlandse, Spaanse of Turkse nationaliteit meer bestaan maar hebben we met z'n allen een EU paspoort...
Hopelijk zal dat niet doorgaan, want een belangrijke toelatings-eis is afschaffing van de invloed van de enige bewaarder/bewaker van de Turkse seculariteit, het leger. Met 98% moslims aan boord zal, direct na de toetreding/toelating, Hr Erdogan "democratisch" de democratie afschaffen en vervangen door shar�*a, waar geen moslim tégen kan zijn want dan geen moslim meer.
Oud 13 april 2008, 15:22   #48
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Vermoorden?? Helaas, dat doen veel mensen.
Stelen?? helaas, dat doen veel mensen.
Zich niet aan de regels houden?? Helaas dat doen heel veel mensen.

Heeft dit iets te maken met geloof? Het antwoord is NEE! Geen enkel geloof zegt dat je moet vermoorden.

Laten we mensen niet in hokjes plaatsen svp, aan deze bullshit moet eens een keer een einde komen. Hier word ik echt moe van.

Als er een probleem is dan moeten we dat met zijn allen oplossen, zonder dreigementen. Niemand heeft dat recht!.
zonder elkaar het land uit te zetten, elkaar uit te schelden en te discrimineren.
Wereld is van iedereen en zo zal het ook blijven.
De koran zegt dat moslims elkaar niet moeten vermoorden en niet van moslims moeten stelen. Het overige valt onder "oorlogsbuit" en "vijanden van het geloof".
Oud 13 april 2008, 15:37   #49
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Je ontwijkt mijn link zeker.

bekijk het en neem een kop koffie desnoods. het is de moeite waard namelijk.
Dat hysterische gepiep van woestijnzand tussen de stembanden?
http://nl.youtube.com/watch?v=UNWi2F...eature=related
Kende ik al hoor; probeert alleen maar in het wilde weg alles tegen te spreken en de koran als vriendelijk voor (anders)Denkenden voor te stellen (taq�*ya).
Erg naïef trouwens om te beweren dat (anders)Denkenden geen weet zouden hebben van de inhoud van de koran.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 april 2008 om 15:40.
Oud 13 april 2008, 17:04   #50
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de Benelux nog niet, nee, want nog geen voldoende aantallen voor de in de koran neergelegde doelstellingen (o.a hoofdstuk 9) maar ik kijk naar de reeds onderworpen landen; geen goed vooruitzicht.
Ik weet best dat ik je niet zal overtuigen , maar zeg nu eerlijk ... denk jij werkelijk dat moslims ergens heimelijk zitten te comploteren en te wachten tot ze met genoeg zijn om heel het land te kapen en er het islamitisch rijk der Nederlanden van te maken? Ik bedoel zo kun je niet samenleven ... als je mekaar niet vertrouwt.

Men moet ook opletten dat men er geen selffullfilling(sorry indien typo's) prophecy van gaat maken. Toen vrijwel niemand over de islam sprak 20 jaar geleden , heb ik zelf ervaren dat veel moslims een pak soepeler waren , dan sommigen nu zijn. Veel fundamentalisten gebruiken mensen als Wilders om medemoslims te overtuigen van hun gelijk. zo van :"zie je wel , die mensen deugen niet , zie hoe ze over ons geloof praten". Dat spagaat waar ik het over had , remember?
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2008, 17:45   #51
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Ik weet best dat ik je niet zal overtuigen , maar zeg nu eerlijk ... denk jij werkelijk dat moslims ergens heimelijk zitten te comploteren en te wachten tot ze met genoeg zijn om heel het land te kapen en er het islamitisch rijk der Nederlanden van te maken? Ik bedoel zo kun je niet samenleven ... als je mekaar niet vertrouwt.

Men moet ook opletten dat men er geen selffullfilling(sorry indien typo's) prophecy van gaat maken. Toen vrijwel niemand over de islam sprak 20 jaar geleden , heb ik zelf ervaren dat veel moslims een pak soepeler waren , dan sommigen nu zijn. Veel fundamentalisten gebruiken mensen als Wilders om medemoslims te overtuigen van hun gelijk. zo van :"zie je wel , die mensen deugen niet , zie hoe ze over ons geloof praten". Dat spagaat waar ik het over had , remember?
Aan de vruchten kent men de boom; noem eens 1 door moslims gedomineerd land waar (anders)Denkenden zo vrij kunnen leven als in Nederland. Lees ook de koran.

Citaat:
.... tot ze met genoeg zijn om heel het land te kapen en er het islamitisch rijk der Nederlanden van te maken? ....
Koran hoofdstuk 9.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 13 april 2008 om 17:46.
Oud 15 april 2008, 02:06   #52
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trouwens wie gelooft die mensen van de partij voor de VRIJHEID nog (sorry Yves Leterme , dat ik uw truc gebruik).Ze zijn voor de VRIJHEID , maar willen :

-de koran VERBIEDEN
-de islamitische scholen VERBIEDEN
-de moskeeen BEPERKEN
-de migratie van mensen uit niet-westerse landen VERBIEDEN
enzovoort....
Ze zijn voor vrijheid van onze Westerse europese normen en waarden en die kunnun wel degelijk bedreigd worden door een aantal factoren. We gaan allen samen ten onder als we niets doen aan de radicale islam.
Ik ga niet zo ver dat de Koran verbrand moet worden. op dat vlak zijn wij iets minder radicaal in Vlaanderen. Ik vind Wilders geen charisme hebben, integenstelling tot Fortuyn. Echter heeft hij een aantal schitterende ideeën.
Moskeeën die als paddestoelen uit de grond komen
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be