![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal dan recesief zijn geweest in het geval van Adam. Maar als Eva gemaakt werd uit de rib van Adam, zou haar navelgen ook recesief moeten zijn, dus hoe heeft dat gen zich dan uiteindelijk kunnen uiten? Een mutatie? Of is er een derde figuur in het spel? Toch gecompliceerd hoor dat creationisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk zijn zelfportretten tot zover ik weet niet verboden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Interpretatie? Neeeeen ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Trouwens, jij begint België te vergelijken met de vs, haalt 'protestantisme', etc erbij, waar ik niet over spreek, om dat te zeggen dat ik over dingen spreek waar ik zogenaamd niets van zou weten. Lekker suggestief. 1. De Kerk meent de waarheid in pacht te hebben. Weet je wel, Dag 6: God schiep de mens. Maar durf er geen vragen stellen !! 2. Vooral in de vs en sinds kort in België, krijgt het scheppingsverhaal steeds meer aanhangers. Dit ten koste van Darwins theorie. 3.Dit wordt pas echt lachen, als dit in het Vlaamse klassen onderwezen wordt en de leraars de vragen mogen beantwoorden van enkele kritische leerlingen. 4. Weet je wat het volgens mij is? Geen van beide antwoorden komt de Kerk goed uit, dus.... is de vraag dom en onbelangrijk! Je mag de fouten in bovenstaande stellingen aanduiden hoor. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() t'is wederzijds. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met 'serieus niveau' bedoelt EFL wel degelijk zijn eindeloos geëmmer. Hij durft nogal eens gemakkelijk een dunk van zichzelf te hebben, weet je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kan toch bvb. een spook afbeelden? Je kan zoveel dingen afbeelden die niet bestaan. Sprookjes met sprekende wolven en in kikkers veranderende prinsen worden ook afgebeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
moet altijd denken aan zo'n t-shirtje: "you can either agree with me, or be wrong" ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |